ArKos Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Dane techniczne silników GM w porządku "alfabetycznym" czyli począwszy od najmniejszych. Uwaga: tylko silniki benzynowe. 22E Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 95,0 Skok tłoka (mm): 77,5 Pojemność (cm3): 2197 Moc (kW przy min-1): 85 / 4800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 182 / 2600 Stopień sprężania: 9,4 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch LE-Jetronic Typ rozrządu: Łańcuch 22N Układ cylindrów: R6 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 82,5 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 2239 Moc (kW przy min-1): 70 / 4800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 160 / 3200 Stopień sprężania: 8,2 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Solex 32/32 DIDTA-4 Typ rozrządu: Łańcuch S22E Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 95,0 Skok tłoka (mm): 77,5 Pojemność (cm3): 2197 Moc (kW przy min-1): Moment obrotowy (Nm przy min-1): Stopień sprężania: 9,4 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch LE-Jetronic Typ rozrządu: Łańcuch X22SE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 94,6 Pojemność (cm3): 2198 Moc (kW przy min-1): 100 / 5200 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 202 / 2500 Stopień sprężania: 9,6 : 1 Układ sterujący silnika: Multec S Typ rozrządu: Pasek X22XE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 94,6 Pojemność (cm3): 2198 Moc (kW przy min-1): 100 / 5200, 104 / 5400 (Sintra) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 202 / 2600 Stopień sprężania: 10,5 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 1.5.4 Typ rozrządu: Pasek Y22SE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 94,6 Pojemność (cm3): 2198 Moc (kW przy min-1): 100 / 5200 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 200 / 2500 Stopień sprężania: 10,0 : 1 Układ sterujący silnika: Multec S Typ rozrządu: Pasek Y22XE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 94,6 Pojemność (cm3): 2198 Moc (kW przy min-1): 106 / 5400 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 205 / 4000 Stopień sprężania: 10,5 : 1 Układ sterujący silnika: Siemens Simtec 71 Typ rozrządu: Pasek Z22SE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 94,6 Pojemność (cm3): 2198 Moc (kW przy min-1): 108 / 5800, 108 / 5600 (Vectra C) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 203 / 4000 Stopień sprężania: 10,0 : 1 Układ sterujący silnika: GMPT-E 15, Vectra C GMPT-E 16 Typ rozrządu: Łańcuch Z22XE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 94,6 Pojemność (cm3): 2198 Moc (kW przy min-1): 106 / 5400 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 205 / 4000 Stopień sprężania: 10,5 : 1 Układ sterujący silnika: Siemens Simtec 71 Typ rozrządu: Pasek Z22YH Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 94,6 Pojemność (cm3): 2198 Moc (kW przy min-1): 110 / 5600 (Zafira , 114 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 215 / 4000 (Zafira http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/cool.gif, 220 / 3800 Stopień sprężania: 12,0 : 1 Układ sterujący silnika: Siemens Simtec 81, od MJ05 Siemens Simtec 81.1 Typ rozrządu: Łańcuch 24E Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 95,0 Skok tłoka (mm): 85,0 Pojemność (cm3): 2410 Moc (kW przy min-1): 106 / 5200 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 210 / 3800 Stopień sprężania: 9,7 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch L-Jetronic, od MJ82 Bosch LE-Jetronic Typ rozrządu: Łańcuch C24NE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 8 Średnica tłoka (mm): 95,0 Skok tłoka (mm): 85,0 Pojemność (cm3): 2410 Moc (kW przy min-1): 92 / 4800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 195 / 2400 - 2600 Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 1.5 Typ rozrządu: Łańcuch Z24XE Układ cylindrów: R4 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 87,5 Skok tłoka (mm): 100,0 Pojemność (cm3): 2405 Moc (kW przy min-1): 103 / 5200 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 220 / 2400 Stopień sprężania: 9,6 : 1 Układ sterujący silnika: Typ rozrządu: Pasek 25 Układ cylindrów: R6 Typ rozrządu: OHV Liczba zaworów: 12 Średnica tłoka (mm): 80,0 Skok tłoka (mm): 82,0 Pojemność (cm3): 2473 Moc (kW przy min-1): 55 / 3900, 59 / 4100 (Kapitän P 2,5) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 173 / 1700, 176 / 1900 (Kapitän P 2,5) Stopień sprężania: 7,1 : 1, 7,5 : 1 (Kapitän P 2,5) Układ sterujący silnika: Gaźnik Opel Carter 36 Typ rozrządu: Łańcuch 25E Układ cylindrów: R6 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 12 Średnica tłoka (mm): 87,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 2490 Moc (kW przy min-1): 96 / 5600, 100 / 5600 (Monza, Senator A bis MJ85), 103 / 5200 (Monza od MJ85, Senator A od MJ85), 110 / 5800 (Commodore A) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 186 / 4600 (Commodore C, Monza, Senator A bis MJ85), 200 / 4500 (Commodore A), 205 / 4000 (Monza od MJ85, Senator A od MJ85) Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch D-Jetronic, od MJ77 Bosch L-Jetronic, od MJ85 Bosch LE-Jetronic Typ rozrządu: Łańcuch 25H Układ cylindrów: R6 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 12 Średnica tłoka (mm): 87,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 2490 Moc (kW przy min-1): 96 / 5300 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 190 / 4250 Stopień sprężania: 9,5 : 1, 9,0 : 1 (Commodore Układ sterujący silnika: Gaźnik Zenith 35/40 INAT Typ rozrządu: Łańcuch 25NE Układ cylindrów: R6 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 12 Średnica tłoka (mm): 87,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 2490 Moc (kW przy min-1): 103 / 5200 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 205 / 4200 Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch LE-Jetronic Typ rozrządu: Łańcuch 25S Układ cylindrów: R6 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 12 Średnica tłoka (mm): 87,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 2490 Moc (kW przy min-1): 85 / 5200 (Commodore A/B/C, Senator A), od MJ70 88 / 5500 (Commodore A) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 177/ 3800 (Commodore A), od MJ70 177 / 4200 (Commodore A), 177 / 3800, od 3/75 179 / 3800 - 4200, 176 / 3800 - 4200 (Senator A) Stopień sprężania: 9,2 : 1, 8,8 : 1 (Senator A) Układ sterujący silnika: Gaźnik Solex 32/35 DIDTA, od MJ70 Gaźnik Zenith 35/40 INAT, Senator A Gaźnik Pierburg 32/54 4A1 Typ rozrządu: Łańcuch C25XE Układ cylindrów: V6 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 24 Średnica tłoka (mm): 81,6 Skok tłoka (mm): 79,6 Pojemność (cm3): 2495 Moc (kW przy min-1): 125 / 6000 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 227 / 4200 Stopień sprężania: 10,8 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 2.8 Typ rozrządu: Pasek S25E Układ cylindrów: R6 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 12 Średnica tłoka (mm): 87,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 2490 Moc (kW przy min-1): 100 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 186 / 4600 Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch LE-Jetronic Typ rozrządu: Łańcuch X25XE Układ cylindrów: V6 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 24 Średnica tłoka (mm): 81,6 Skok tłoka (mm): 79,6 Pojemność (cm3): 2498 Moc (kW przy min-1): 125 / 6000 (Calibra, Omega B, Vectra B bis MJ99), 125 / 5800 (Vectra B od MJ99) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 227 / 3200 (Omega B, Vectra B bis MJ99), 230 / 3200 (Vectra B od MJ99), 227 / 4200 (Calibra) Stopień sprężania: 10,8 : 1 Układ sterujący silnika: Calibra Bosch Motronic M 2.8, Omega B Bosch Motronic M 2.8.1, Vectra B Bosch Motronic M 2.8.3 Typ rozrządu: Pasek X25XEI Układ cylindrów: V6 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 24 Średnica tłoka (mm): 81,6 Skok tłoka (mm): 79,6 Pojemność (cm3): 2498 Moc (kW przy min-1): 143 / 6500 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 240 / 3500 Stopień sprężania: 10,8 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 2.8.3 Typ rozrządu: Pasek C26NE Układ cylindrów: R6 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 12 Średnica tłoka (mm): 88,8 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 2594 Moc (kW przy min-1): 110 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 220 / 3600 Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Motronic M 1.5 Typ rozrządu: Łańcuch Y26SE Układ cylindrów: V6 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 24 Średnica tłoka (mm): 83,2 Skok tłoka (mm): 79,6 Pojemność (cm3): 2597 Moc (kW przy min-1): 132 / 6000, 125 / 5800 (Vectra Moment obrotowy (Nm przy min-1): 240 / 3400, 250 / 3600 (Vectra Stopień sprężania: 10,0 : 1 Układ sterujący silnika: Motronic ME 3.1.1 Typ rozrządu: Pasek 28E Układ cylindrów: R6 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 12 Średnica tłoka (mm): 92,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 2784 Moc (kW przy min-1): 121 / 5600 (Admiral B, Diplomat , od 3/75 118 / 5600 (Admiral B, Diplomat , 118 / 5400 (Commodore , od 3/75 114 / 5600 (Commodore Moment obrotowy (Nm przy min-1): 233 / 4350, od 3/75 229 / 4400 Stopień sprężania: 9,5 : 1, od 3/75 9,0 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch D-Jetronic Typ rozrządu: Łańcuch 28H Układ cylindrów: R6 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 12 Średnica tłoka (mm): 92,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 2784 Moc (kW przy min-1): 103 / 4900 (Admiral A, Kapitän A), 107 / 5200 (Admiral B, Commodore A, Diplomat B, Kapitän , 104 / 5200 (Commodore , od 3/75 103 / 5200 (Commodore B, Diplomat Moment obrotowy (Nm przy min-1): 227 / 3700 (Admiral A/B, Diplomat B, Kapitän A/:beer:, od 3/75 225/3600 (Admiral B, Diplomat , 225 / 3700 (Commodore A), 220 / 3600 (Commodore , od 3/75 218 / 3600 (Commodore B, Monza, Senator A) Stopień sprężania: 9,5 : 1, od 3/75 9,0 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Zenith 35/40 INAT, Senator A Gaźnik Pierburg 32/54 4A1 Typ rozrządu: Łańcuch 28S Układ cylindrów: R6 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 12 Średnica tłoka (mm): 92,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 2784 Moc (kW przy min-1): 92 / 4800 (Admiral A, Kapitän A), 97 / 5200 (Admiral B, Diplomat B, Kapitän , od 3/75 95 / 5000 (Admiral B, Diplomat , 96 / 5000 (Commodore , od 3/75 95 / 5000 (Commodore Moment obrotowy (Nm przy min-1): 210 / 3500 (Admiral A/B, Diplomat B, Kapitän A/:drunk:, od 3/75 208 / 3800 (Admiral B, Diplomat , 210 / 3800 (Commodore Stopień sprężania: 9,0 : 1, od 9/67 9,5 : 1, od 3/75 9,0 : 1 Układ sterujący silnika: Admiral A, Kapitän A Gaźnik Solex 32/32 DIDTA-4; Gaźnik Zenith 35/40 INAT Typ rozrządu: Łańcuch Z28NEL Układ cylindrów: V6 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 24 Średnica tłoka (mm): 89,0 Skok tłoka (mm): 74,8 Pojemność (cm3): 2792 Moc (kW przy min-1): 169 / 5500 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 330 / 1800 - 4500 Stopień sprężania: 9,5 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic ME 9.6 Typ rozrządu: Łańcuch Z28NET Układ cylindrów: V6 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 24 Średnica tłoka (mm): 89,0 Skok tłoka (mm): 74,8 Pojemność (cm3): 2792 Moc (kW przy min-1): 184 / 5500, 188 / 5500 (Vectra C) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 350 / 1800 - 4500, 355 / 1800 - 4500 (Vectra C) Stopień sprężania: 9,5 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic ME 9.6 Typ rozrządu: Łańcuch 30E Układ cylindrów: R6 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 12 Średnica tłoka (mm): 95,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 2969 Moc (kW przy min-1): 132 / 5800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 248 / 4200 - 4800 Stopień sprężania: 9,4 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch L-Jetronic, od MJ83 Bosch LE-Jetronic Typ rozrządu: Łańcuch 30H Układ cylindrów: R6 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 12 Średnica tłoka (mm): 95,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 2969 Moc (kW przy min-1): 110 / 5200 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 230 / 3400 Stopień sprężania: 9,25 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Pierburg 32/54 4A1 Typ rozrządu: Łańcuch 30NE Układ cylindrów: R6 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 12 Średnica tłoka (mm): 95,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 2969 Moc (kW przy min-1): 130 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 240 / 4400 Stopień sprężania: 9,4 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch LE-Jetronic Typ rozrządu: Łańcuch C30LE Układ cylindrów: R6 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 12 Średnica tłoka (mm): 95,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 2969 Moc (kW przy min-1): 115 / 5400, 115 / 5600 (Monza, Senator A) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 230 / 3800 - 4400, 226 / 4200 (Monza, Senator A) Stopień sprężania: 8,5 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch LU-Jetronic; Omega A, Senator B Bosch Motronic ML4.1 Typ rozrządu: Łańcuch C30NE Układ cylindrów: R6 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 12 Średnica tłoka (mm): 95,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 2969 Moc (kW przy min-1): 130 / 5800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 240 / 4200 Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic ML4.1, od MJ90 Bosch Motronic M 1.5 Typ rozrządu: Łańcuch C30SE Układ cylindrów: R6 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 24 Średnica tłoka (mm): 95,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 2969 Moc (kW przy min-1): 150 / 6000 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 270 / 3600 Stopień sprężania: 10,0 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 1.5 Typ rozrządu: Łańcuch C30SEJ Układ cylindrów: R6 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 24 Średnica tłoka (mm): 95,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 2969 Moc (kW przy min-1): 147 / 6000 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 265 / 3600 Stopień sprężania: 10,0 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 1.5 Typ rozrządu: Łańcuch C30XEI Układ cylindrów: R6 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 24 Średnica tłoka (mm): 95,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 2969 Moc (kW przy min-1): 169 / 6700 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 280 / 3500 Stopień sprężania: 10,5 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 1.5 Typ rozrządu: Łańcuch S30E Układ cylindrów: R6 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 12 Średnica tłoka (mm): 95,0 Skok tłoka (mm): 69,8 Pojemność (cm3): 2969 Moc (kW przy min-1): 132 / 5800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 248 / 4200 - 4800 Stopień sprężania: 9,4 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch L-Jetronic, od MJ83 Bosch LE-Jetronic Typ rozrządu: Łańcuch X30XE Układ cylindrów: V6 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 24 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 85,0 Pojemność (cm3): 2962 Moc (kW przy min-1): 155 / 6000, 148 / 6000 (Sintra) Moment obrotowy (Nm przy min-1): 270 / 3400, 260 / 3600 (Sintra) Stopień sprężania: 10,8 : 1 Układ sterujący silnika: Omega B Bosch Motronic M 2.8.1, Sintra Bosch Motronic M 2.8.3 Typ rozrządu: Pasek X30XEI Układ cylindrów: V6 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 24 Średnica tłoka (mm): 86,0 Skok tłoka (mm): 85,0 Pojemność (cm3): 2962 Moc (kW przy min-1): 162 / 6300 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 300 / 3600 Stopień sprężania: 10,8 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 2.8.3 Typ rozrządu: Pasek Y32SE Układ cylindrów: V6 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 24 Średnica tłoka (mm): 87,5 Skok tłoka (mm): 88,0 Pojemność (cm3): 3175 Moc (kW przy min-1): 160 / 6000 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 290 / 3400 Stopień sprężania: 10,0 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic ME 3.1.1 Typ rozrządu: Pasek Z32SE Układ cylindrów: V6 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 24 Średnica tłoka (mm): 87,5 Skok tłoka (mm): 88,0 Pojemność (cm3): 3175 Moc (kW przy min-1): 155 / 6200 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 300 / 4000 Stopień sprężania: 10,0 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic ME 3.1.1 Typ rozrządu: Pasek Z32SE Układ cylindrów: V6 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 24 Średnica tłoka (mm): 89,0 Skok tłoka (mm): 85,6 Pojemność (cm3): 3195 Moc (kW przy min-1): 167 / 6600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 297 / 3200 Stopień sprężania: 10,3 : 1 Układ sterujący silnika: Typ rozrządu: Łańcuch 6VD1 Układ cylindrów: V6 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 24 Średnica tłoka (mm): 93,4 Skok tłoka (mm): 77,0 Pojemność (cm3): 3165 Moc (kW przy min-1): 130 / 5200 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 260 / 3750 Stopień sprężania: 9,3 : 1 Układ sterujący silnika: GM P4 MPFI Typ rozrządu: Pasek 6VD1-W Układ cylindrów: V6 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 24 Średnica tłoka (mm): 93,4 Skok tłoka (mm): 77,0 Pojemność (cm3): 3165 Moc (kW przy min-1): 151 / 5400 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 290 / 3000 Stopień sprężania: 9,4 : 1 Układ sterujący silnika: Multec Typ rozrządu: Pasek 6VE1 Układ cylindrów: V6 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 24 Średnica tłoka (mm): 93,4 Skok tłoka (mm): 85,0 Pojemność (cm3): 3494 Moc (kW przy min-1): 158 / 5400 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 310 / 3000 Stopień sprężania: 9,1 : 1 Układ sterujący silnika: Multec Typ rozrządu: Pasek 36NE Układ cylindrów: R6 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 12 Średnica tłoka (mm): 95 Skok tłoka (mm): 85 Pojemność (cm3): 3615 Moc (kW przy min-1): 147 / Moment obrotowy (Nm przy min-1): Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Typ rozrządu: Łańcuch C36GET Układ cylindrów: R6 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 24 Średnica tłoka (mm): 95,0 Skok tłoka (mm): 85,0 Pojemność (cm3): 3615 Moc (kW przy min-1): 277 / 5200 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 557 / 4200 Stopień sprężania: 8,2 : 1 Układ sterujący silnika: GM P4 MPFI Typ rozrządu: Łańcuch C36NE Układ cylindrów: R6 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 12 Średnica tłoka (mm): 95,0 Skok tłoka (mm): 85,0 Pojemność (cm3): 3615 Moc (kW przy min-1): 145 / 5200 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 285 / 4200 Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Typ rozrządu: Łańcuch C36NEI Układ cylindrów: R6 Typ rozrządu: CIH Liczba zaworów: 12 Średnica tłoka (mm): 95,0 Skok tłoka (mm): 85,0 Pojemność (cm3): 3615 Moc (kW przy min-1): 147 / Moment obrotowy (Nm przy min-1): Stopień sprężania: 9,2 : 1 Układ sterujący silnika: Typ rozrządu: Łańcuch C40SE Układ cylindrów: R6 Typ rozrządu: DOHC Liczba zaworów: 24 Średnica tłoka (mm): 98,0 Skok tłoka (mm): 88,0 Pojemność (cm3): 3983 Moc (kW przy min-1): 200 / 5800 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 395 / 3300 Stopień sprężania: 10,0 : 1 Układ sterujący silnika: Bosch Motronic M 1.5 Typ rozrządu: Łańcuch 46S Układ cylindrów: V8 Typ rozrządu: OHV Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 98,4 Skok tłoka (mm): 76,2 Pojemność (cm3): 4636 Moc (kW przy min-1): 140 / 4600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 354 / 3000 Stopień sprężania: 9,25 : 1 Układ sterujący silnika: Gaźnik Carter WCFB Typ rozrządu: Łańcuch 54S Układ cylindrów: V8 Typ rozrządu: OHV Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 101,6 Skok tłoka (mm): 82,6 Pojemność (cm3): 5354 Moc (kW przy min-1): 169 / 4700 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 435 / 3000 - 3200 Stopień sprężania: 10,5 : 1 Układ sterujący silnika: Diplomat A Gaźnik Carter AFB, Diplomat B Gaźnik Rochester Quadrajet 4MV Typ rozrządu: Łańcuch Y57XE Układ cylindrów: V8 Typ rozrządu: OHV Liczba zaworów: 16 Średnica tłoka (mm): 99,0 Skok tłoka (mm): 92,0 Pojemność (cm3): 5665 Moc (kW przy min-1): 230 / 5600 Moment obrotowy (Nm przy min-1): 450 / 4400 Stopień sprężania: 10,1 : 1 Układ sterujący silnika: Delphi PCM 32 U Typ rozrządu: Łańcuch   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25987-wszystkie-silniki-gm-rozpiska-danych-technicznych/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi