Skocz do zawartości

zamiana żarówek z H7


Gość RamzyY

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka!

Padła mi żarówka od świateł mijania i korzystając z okazji, że mam słabe światła mijania chciałbym poprawić widoczność.

Na jaką żarówkę można zamienić standardową H7/12V/55W, aby świeciła mocniej?.

Nie znam się na tym, ale czy żarówka ksenonowa(np7000K) nie dała by mocniejszego/jaśniejszego światła od standardowej(1500K)? Czy aby nie potrzebuje ona do mocniejszego świecenia przetwornicy?

Chcę za przystępną cenę, nie bawiąc się w wymianę reflektorów/wkładów poprawić pole widzenia na światłach mijania.

Proszę pomóżcie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykła żarówka to zwykła żarówka a ksenon to ksenon

ksenon od tego jest aby światło było lepsze

tak - przetwornice i inne dodatki są do tego

Załóż dobre żarówki, ew. o ile to konieczne pomyśl o polerce szkła

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli bez przetwornic nie ma co się bawić w pseudo ksenony...

a czy do Astry mającej wkłady do reflektora z tworzywa można dać żarówki 100W? Mam wątpliwość odnoście stopienia się wkładu...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy takie żarówki są dopuszczone do ruchu na drogach publicznych?

Chyba nie

Większe obciążenie reflektora i instalacji już swoją drogą

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były gdzieś prowadzone badania odnośnie żarówek 100W. Sam ostatnio również miałem przyjemność testowania żarówek 100W w aucie nieprzystosowanym do mocy żarówki większej niż 55W na klosz.

 

Generalnie żarówka 100W o ile instalacja elektryczna wyciągnie polepszy Ci pole widzenia w zależności od intensywności eksploatowania lecz po kilku dniach eksploatacji wypalają się odbłyśniki (to takie osłonki nad żarówką) momentalnie pogarszając stopień świecenia świateł mijania.