Skocz do zawartości

Szarpanie przy zmianie biegów F-23 2.0 16V

Rekomendowane odpowiedzi

Gość piotrek3652

Witam. Nowy jestem :wink:

Mam opla V 2.0 16V F - 23 Lpg 220 tyś. km. 99/00 r

Problem tkwi w zmianie biegów. Po odpaleniu silnika wciskam sprzęgło i podczas wrzucania biegu (1,2,3,4,5, R) jest szarpnięcie jak by było rozwalone zawieszenie silnika ale to jest w całości nowe, dzieje sie tak też przy redukowaniu, i gwałtowym przyspieszaniu (bez buksowania kół,) Szarpnięcia są dosyć Mocno odczuwalne!!! :P można je jednak w 80% ominąć, lecz trzeba obchodzić się ze sprzęgłem jak z jajkiem a nie bardzo to wychodzi jeżdźąc po wawie :) Nie piszcie że to przez nie wyczucie sprzęgła lub coś w tym stylu... jestem zawodowym kierowcą więc wiem jak coś jest nie tak z autem, a w mojej Victori tłucze jak by pod maską siedział kowal z 5-cio kilogramowym młotem i walił w skrzynie.

z góry THX

pozdro.

https://forum.opel24.com/topic/26268-szarpanie-przy-zmianie-bieg%C3%B3w-f-23-20-16v/

twierdzisz, że poduszki silnika nowe... mechanik mógł je źle założyć, czyli odwrotnie

chyba że poduszki są firmy noname i się po prostu rozleciały, bo i z takim przypadkiem się spotkałem

najbardziej mi podpada tylna, czyli poduszka skrzyni biegów

https://forum.opel24.com/topic/26268-szarpanie-przy-zmianie-bieg%C3%B3w-f-23-20-16v/#findComment-115595

Gość piotrek3652

twierdzisz, że poduszki silnika nowe... mechanik mógł je źle założyć, czyli odwrotnie

chyba że poduszki są firmy noname i się po prostu rozleciały, bo i z takim przypadkiem się spotkałem

najbardziej mi podpada tylna, czyli poduszka skrzyni biegów

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Zawieszenie jest na 100% ok więc nie w tym tkwi problem. Mogę jeszcze dodać że te dziwne szarpania i stuki pojawiają się też przy hamowaniu na śliskiej nawierzchni (gdy uaktywnia się ABS, przy biegu jałowym)