Skocz do zawartości

Movano 2,8dti 2000r. problrm z przyśpieszaniem


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam wszystkich serdecznie!

Mam mały problem ze swoim Movano 2,8dti 2000r.przyspiesza tylko do 100 km/h a pozniej traci moc a z rury wydechowej idzie czarny dym a wcześniej działo sie tak przy 120km/h. Rozrząd jeszcze nie był wymieniany zostało jeszcze chyba jakieś 10 tys. do wymiany, chyba bo nie wiem co ile kilometrów wymienia się rozrząd (co warsztat to inaczej gadają ehh). Rok temu były wymienione wszystkie wtryski,uszczelniona była pompa wtryskowa.Dwa tygodnie temu wymieniłem oleje, wszystkie filtry.Pomóżcie z góry dziękuję i pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to bedzie ciezko, i z rada bedzie tu ciezko, rzadko na forum spotyka sie 2.8, jedynie przez analogie do silnikow 2.0 i 2.2 mozna cos kombinowac - IMVHO

 

jakby byly bledy to byloby latwiej szukac a tak narazie moge jedynie skromnie doradzic zebyc sie przygladnal czujnikowi polozenia walka rozrzadu, turbinie i pompie - poczytaj o tych pzoblemach

powodzenia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

dzięki, a można jakoś samemu zczytać błedy czy muszę jechać do znafcy? :mrgreen:

 

[ Dodano: Wto Gru 29, 2009 15:35 ]

pompa rok temu była cała rozebrana i wyczyszczona,mechanik powiedział ze pompa jest jest super wiec chyba to odpada, nie wiem jak z resztą ale zauważyłem dziurę na rurze (rura koło chłodnicy) od intercoolera wali z niej powietrze, turbo chodzi dobrze do setki idzie jak burza może przez tą dziurę trochę osłabł ale nie narzekam do 100km/h, a po przekroczeniu tak jaby ktoś odcioł dopływ paliwa spada moc do zera i strasznie kopci na czarno że z tyłu nic nie widać, co do czujnika to nie wiem będę musiał podjechać na kompa. A jest może taki czujnik czy zawór recyrkulacji spalin czy coś w tym stylu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd jeszcze nie był wymieniany zostało jeszcze chyba jakieś 10 tys. do wymiany, chyba bo nie wiem co ile kilometrów wymienia się rozrząd

Z reguły jeśli chodzi o te silniki i podobne - dane mówią - co 100.000 km lub 5 lat - w zależności co nastąpi wcześniej, przy czym producent paska gwarantuje mniejszy przebieg.

Zawsze dla pewności można "co nie co" skrócić ten przebieg i wymiany dokonać szybciej. Przy okazji obejrzyj przedni uszczelniacz wału (z blachą) - bo niejednokrotnie również i on wymaga wymiany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bodzio012

Wymień przewód na nowy lub na sprawdzenie zaklej mocno taśmą wzmacnianą, ja miałem to w swojej sintrze i dokładnie tak samo się zachowywał, faktem jest również to że powinieneś zacząć od błędów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności