Gość Anonymous Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 No więc tak. Wykręciłem dzisiaj całą rurę. Katalizator i tłumik wyglądają z zewnątrz zupełnie normalnie. Zaglądałem do katalizatora przez rurkę (od strony wylotu), w środku elegancka krateczka. Nic się nie przesypuje, nic się nie wysypało. Spawy, wszystko wygląda bardzo solidnie. Przytrzymałem za obudowę tłumika, poruszałem rurą, są wyczuwalne luzy, w środku przy ruszaniu coś stuka. Wizualnie z zewnątrz nic się względem siebie nie przemieszcza, możliwe, że to coś w środku (razem z całą obudową tłumika). Wziąłem młotek, opukałem obudowę tłumika w kilku miejscach (tak, żeby się blacha powginała). Poskładałem wszystko do kupy, z nadzieją, że wkrótce kupię sobie nowy środkowy tłumik. Pojeździłem trochę, NIC nie brzęczy. Zupełnie inne auto.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.