Skocz do zawartości

1.3 CDTI zgasł w czasie jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich posiadaczy opla ASTRY H. Mam A-H z silnikiem 1.3 CDTI 2006 r, 140000 przebieg, podczas jazdy (przejechane ok 3 km od domu ) silnik zgasł. Po podłączeniu TECH 2 oraz kompa z programem do diagnostyki nie pokazało usterek. prądy OK, ciśnienie na listwie COMONRAIL OK, auto nie odpala. Wymieniłem wtryskiwacze od innego silnika z tym samym symbolem wtrysków i NIC. Na samostarcie (plak) silnik pracuje GDZIE JEST USTERKA POMOCY :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26543-13-cdti-zgas%C5%82-w-czasie-jazdy/
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

TECH 2 oraz kompa z programem do diagnostyki nie pokazało usterek

gdzie to robiles?

tech 2 to wlasnie dedykowany progtram opla do diagnostyki auta

jestes pewien ze to byl tech?

inna sprawa ze dziwne ze nic nie pokazuje

jakies kontrolki sie pala? i co znaczy dokladnie ze nie odpala? nie kreci, nie zaskakuje?

mysle ze na dzien dobry mozesz sprobowac przegladnac, poruszyc i popsikac sprayem kontakty przy wtyczkach.

moze byc tak ze ktorys z czujnikow zle podaje wartosci choc elektrycznie obwod jest sprawny i w zakresie dzialania.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26543-13-cdti-zgas%C5%82-w-czasie-jazdy/#findComment-113226
Udostępnij na innych stronach

Oryginalny tech 2, rozrusznik kręci, silnik nie odpala, podczas wtryskiwania kolektor ssący samostart silnik pracuje do momentu gdy samostart jest wtryskiwany. Po wymianie wtryskiwaczy pokazał się błąd 2146 oraz 2264.

Na jednym z wtryskiwaczy wyjętych z silnika była maź wydaje mi się że z bardzo drobnymi opiłkami. Czy może to być problem z pompą wysokiego ciśnienia?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26543-13-cdti-zgas%C5%82-w-czasie-jazdy/#findComment-113174
Udostępnij na innych stronach

jesli bylby to ford TDCI to bym ci powiedzial ze tak, tam to czesta przypadlosc zabicia wtryskow -opilki z padajacej pompy.

zacznij od wymiany i sprawdzenia filtra paliwa oraz od tego czy wtryski podaja paliwo (proba paliwowa)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26543-13-cdti-zgas%C5%82-w-czasie-jazdy/#findComment-113166
Udostępnij na innych stronach

jesli bylby to ford TDCI to bym ci powiedzial ze tak, tam to czesta przypadlosc zabicia wtryskow -opilki z padajacej pompy.

zacznij od wymiany i sprawdzenia filtra paliwa oraz od tego czy wtryski podaja paliwo (proba paliwowa)

wtryski wymieniłem i nic to nie dało. podczas gdy kręcił rozrusznik i poluzowałem rurkę od wtryskiwacza szło bardzo mało paliwa - prawie wcale - a chyba powinno dobrze pryskać.

Nigdzie nie moge znaleść opisu błędów 2146 i 2264

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26543-13-cdti-zgas%C5%82-w-czasie-jazdy/#findComment-113152
Udostępnij na innych stronach

Co to za Tech2 skoro nie pokazał opisu błędów :urodziny:

Pewnie to zwykłe badziewie na PC, bo nie spotkałem się z sytuacją, że Vetronix'owski tech nie wyświetla opisu błędów :)

 

Po drugie wtryskiwaczy bez programowania montować nie można.

 

Po trzecie skoro chcesz sam naprawić ten problem, to radzę Ci abyś sobie odpuścił, bo ewidentnie masz problem z pompą wysokiego ciśnienia i lepiej abyś udał się do kogoś, kto się na tym zna.

 

Nie wszystko przy CR, nawet z pomocą najlepszego forum na świecie da się zrobić samemu, niestety :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26543-13-cdti-zgas%C5%82-w-czasie-jazdy/#findComment-113120
Udostępnij na innych stronach

Co to za Tech2 skoro nie pokazał opisu błędów :urodziny:

Pewnie to zwykłe badziewie na PC, bo nie spotkałem się z sytuacją, że Vetronix'owski tech nie wyświetla opisu błędów :)

 

Po drugie wtryskiwaczy bez programowania montować nie można.

 

Po trzecie skoro chcesz sam naprawić ten problem, to radzę Ci abyś sobie odpuścił, bo ewidentnie masz problem z pompą wysokiego ciśnienia i lepiej abyś udał się do kogoś, kto się na tym zna.

 

Nie wszystko przy CR, nawet z pomocą najlepszego forum na świecie da się zrobić samemu, niestety :)

 

(niestety w okolicy Łowicza nie ma nikogo kto zna się na CR, są tylko "MECHANICY" co naprawiają metodą na piechotę czyli zaczynają wymieniać wszystko po kolei aż im sie uda naprawić) w vektrze B miałem problem z wstecznym, wszyscy MECHAMICY chcieli rozbierać całą skrzynię. Ja naprawiłem to w 45 min. bez wyjmowania skrzyni

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26543-13-cdti-zgas%C5%82-w-czasie-jazdy/#findComment-113075
Udostępnij na innych stronach

tak dla pewnosci - jakie kontrolki i jak dlugo swieca sie przed i po zapaleniu

no sprobuj samemu zczytac bledy - metoda gaz-hamulec

no i sprawdz czy pompa podaje paliwo i do kad dochodzi..., moze zwyczajnie gdzies sie rozszczelnil?

robiles cos z autem ostatnio?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26543-13-cdti-zgas%C5%82-w-czasie-jazdy/#findComment-113058
Udostępnij na innych stronach

tak dla pewnosci - jakie kontrolki i jak dlugo swieca sie przed i po zapaleniu

no sprobuj samemu zczytac bledy - metoda gaz-hamulec

no i sprawdz czy pompa podaje paliwo i do kad dochodzi..., moze zwyczajnie gdzies sie rozszczelnil?

robiles cos z autem ostatnio?

nic nie robiłem, żona wyjechała z domu przejechała 2 km po asfalcie 200 m po dziurach i po wjechaniu ponownie na jezdenię asfaltową i przejechaniu ok 150 m auto zgasło i KONIEC.Pompka paliwa w zbiorniku pracuje. Po 3 dniach załapał na 1sek i znowu nic.Dałem dziś wtryski te co wymontowałem do sprawdzenia na odpowiednie urządzenie, zobacze jutro co z nimi, zawiozę jeszcze do sprawdzenia pompę wysokiego ciśnienia żeby mieć pewność co do jej sprawności.Co do kontrolek to wszystkie gasną tak jak powinny, a kody co podałem były sprawdzane metoda gaz-hamulec , TECH był podłączany od razu po awarii-brak błędów

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26543-13-cdti-zgas%C5%82-w-czasie-jazdy/#findComment-112987
Udostępnij na innych stronach

Oryginalny tech 2, rozrusznik kręci, silnik nie odpala, podczas wtryskiwania kolektor ssący samostart silnik pracuje do momentu gdy samostart jest wtryskiwany. Po wymianie wtryskiwaczy pokazał się błąd 2146 oraz 2264.

Na jednym z wtryskiwaczy wyjętych z silnika była maź wydaje mi się że z bardzo drobnymi opiłkami. Czy może to być problem z pompą wysokiego ciśnienia?

 

He he orginalny tech - pewnie u speca na 3 maja od gazu. Przecież ten facet nawet nie wie jak tech ma działac. Byłem u niego z moją viki i ten jego tech tez nic nie pokazał. Pojechałem do innego zakładu w Łowiczu podłączyli techa i okazało się, że wszystko pokazał, a usterka była banalna w module CIM. Chłopaki w 2 godziny usuneli usterke i wszystko hula.

Dobra rada , omijaj szerokim lukiem warsztat w którym byłes bo nic nie zdzialasz a tylko czas stracisz i nerwy.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26543-13-cdti-zgas%C5%82-w-czasie-jazdy/#findComment-111023
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności