Gość swolski2 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 witam wszystkich posiadaczy opla ASTRY H. Mam A-H z silnikiem 1.3 CDTI 2006 r, 140000 przebieg, podczas jazdy (przejechane ok 3 km od domu ) silnik zgasł. Po podłączeniu TECH 2 oraz kompa z programem do diagnostyki nie pokazało usterek. prądy OK, ciśnienie na listwie COMONRAIL OK, auto nie odpala. Wymieniłem wtryskiwacze od innego silnika z tym samym symbolem wtrysków i NIC. Na samostarcie (plak) silnik pracuje GDZIE JEST USTERKA POMOCY   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26543-13-cdti-zgas%C5%82-w-czasie-jazdy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 TECH 2 oraz kompa z programem do diagnostyki nie pokazało usterek gdzie to robiles? tech 2 to wlasnie dedykowany progtram opla do diagnostyki auta jestes pewien ze to byl tech? inna sprawa ze dziwne ze nic nie pokazuje jakies kontrolki sie pala? i co znaczy dokladnie ze nie odpala? nie kreci, nie zaskakuje? mysle ze na dzien dobry mozesz sprobowac przegladnac, poruszyc i popsikac sprayem kontakty przy wtyczkach. moze byc tak ze ktorys z czujnikow zle podaje wartosci choc elektrycznie obwod jest sprawny i w zakresie dzialania.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26543-13-cdti-zgas%C5%82-w-czasie-jazdy/#findComment-113226 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swolski2 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Oryginalny tech 2, rozrusznik kręci, silnik nie odpala, podczas wtryskiwania kolektor ssący samostart silnik pracuje do momentu gdy samostart jest wtryskiwany. Po wymianie wtryskiwaczy pokazał się błąd 2146 oraz 2264. Na jednym z wtryskiwaczy wyjętych z silnika była maź wydaje mi się że z bardzo drobnymi opiłkami. Czy może to być problem z pompą wysokiego ciśnienia?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26543-13-cdti-zgas%C5%82-w-czasie-jazdy/#findComment-113174 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 jesli bylby to ford TDCI to bym ci powiedzial ze tak, tam to czesta przypadlosc zabicia wtryskow -opilki z padajacej pompy. zacznij od wymiany i sprawdzenia filtra paliwa oraz od tego czy wtryski podaja paliwo (proba paliwowa)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26543-13-cdti-zgas%C5%82-w-czasie-jazdy/#findComment-113166 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swolski2 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 jesli bylby to ford TDCI to bym ci powiedzial ze tak, tam to czesta przypadlosc zabicia wtryskow -opilki z padajacej pompy. zacznij od wymiany i sprawdzenia filtra paliwa oraz od tego czy wtryski podaja paliwo (proba paliwowa) wtryski wymieniłem i nic to nie dało. podczas gdy kręcił rozrusznik i poluzowałem rurkę od wtryskiwacza szło bardzo mało paliwa - prawie wcale - a chyba powinno dobrze pryskać. Nigdzie nie moge znaleść opisu błędów 2146 i 2264   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26543-13-cdti-zgas%C5%82-w-czasie-jazdy/#findComment-113152 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Co to za Tech2 skoro nie pokazał opisu błędów Pewnie to zwykłe badziewie na PC, bo nie spotkałem się z sytuacją, że Vetronix'owski tech nie wyświetla opisu błędów Po drugie wtryskiwaczy bez programowania montować nie można. Po trzecie skoro chcesz sam naprawić ten problem, to radzę Ci abyś sobie odpuścił, bo ewidentnie masz problem z pompą wysokiego ciśnienia i lepiej abyś udał się do kogoś, kto się na tym zna. Nie wszystko przy CR, nawet z pomocą najlepszego forum na świecie da się zrobić samemu, niestety   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26543-13-cdti-zgas%C5%82-w-czasie-jazdy/#findComment-113120 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swolski2 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Co to za Tech2 skoro nie pokazał opisu błędów Pewnie to zwykłe badziewie na PC, bo nie spotkałem się z sytuacją, że Vetronix'owski tech nie wyświetla opisu błędów Po drugie wtryskiwaczy bez programowania montować nie można. Po trzecie skoro chcesz sam naprawić ten problem, to radzę Ci abyś sobie odpuścił, bo ewidentnie masz problem z pompą wysokiego ciśnienia i lepiej abyś udał się do kogoś, kto się na tym zna. Nie wszystko przy CR, nawet z pomocą najlepszego forum na świecie da się zrobić samemu, niestety (niestety w okolicy Łowicza nie ma nikogo kto zna się na CR, są tylko "MECHANICY" co naprawiają metodą na piechotę czyli zaczynają wymieniać wszystko po kolei aż im sie uda naprawić) w vektrze B miałem problem z wstecznym, wszyscy MECHAMICY chcieli rozbierać całą skrzynię. Ja naprawiłem to w 45 min. bez wyjmowania skrzyni   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26543-13-cdti-zgas%C5%82-w-czasie-jazdy/#findComment-113075 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 tak dla pewnosci - jakie kontrolki i jak dlugo swieca sie przed i po zapaleniu no sprobuj samemu zczytac bledy - metoda gaz-hamulec no i sprawdz czy pompa podaje paliwo i do kad dochodzi..., moze zwyczajnie gdzies sie rozszczelnil? robiles cos z autem ostatnio?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26543-13-cdti-zgas%C5%82-w-czasie-jazdy/#findComment-113058 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swolski2 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 tak dla pewnosci - jakie kontrolki i jak dlugo swieca sie przed i po zapaleniu no sprobuj samemu zczytac bledy - metoda gaz-hamulec no i sprawdz czy pompa podaje paliwo i do kad dochodzi..., moze zwyczajnie gdzies sie rozszczelnil? robiles cos z autem ostatnio? nic nie robiłem, żona wyjechała z domu przejechała 2 km po asfalcie 200 m po dziurach i po wjechaniu ponownie na jezdenię asfaltową i przejechaniu ok 150 m auto zgasło i KONIEC.Pompka paliwa w zbiorniku pracuje. Po 3 dniach załapał na 1sek i znowu nic.Dałem dziś wtryski te co wymontowałem do sprawdzenia na odpowiednie urządzenie, zobacze jutro co z nimi, zawiozę jeszcze do sprawdzenia pompę wysokiego ciśnienia żeby mieć pewność co do jej sprawności.Co do kontrolek to wszystkie gasną tak jak powinny, a kody co podałem były sprawdzane metoda gaz-hamulec , TECH był podłączany od razu po awarii-brak błędów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26543-13-cdti-zgas%C5%82-w-czasie-jazdy/#findComment-112987 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Oryginalny tech 2, rozrusznik kręci, silnik nie odpala, podczas wtryskiwania kolektor ssący samostart silnik pracuje do momentu gdy samostart jest wtryskiwany. Po wymianie wtryskiwaczy pokazał się błąd 2146 oraz 2264. Na jednym z wtryskiwaczy wyjętych z silnika była maź wydaje mi się że z bardzo drobnymi opiłkami. Czy może to być problem z pompą wysokiego ciśnienia? He he orginalny tech - pewnie u speca na 3 maja od gazu. Przecież ten facet nawet nie wie jak tech ma działac. Byłem u niego z moją viki i ten jego tech tez nic nie pokazał. Pojechałem do innego zakładu w Łowiczu podłączyli techa i okazało się, że wszystko pokazał, a usterka była banalna w module CIM. Chłopaki w 2 godziny usuneli usterke i wszystko hula. Dobra rada , omijaj szerokim lukiem warsztat w którym byłes bo nic nie zdzialasz a tylko czas stracisz i nerwy. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26543-13-cdti-zgas%C5%82-w-czasie-jazdy/#findComment-111023 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.