Skocz do zawartości

2.2 DTI nie odpala


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam.

Mama problem moja vectra nie odpala, rozrusznik kreci, akumulator dobry a auto nie odpala, gdy probowalem na kable to silnik zaczynal chodzil gdy tylko puscilem kluczyk to gasnie moze ktos moze pomoc?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niemoze byz zapowietrzony zanim to sie stalo przejechalem okolo 320km nastepnego dnia juz przestal odpalac. Odkrecilem wtrysk i palilo lecial wiec pompa dziala ale auto nadal nie odpala :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś mi podpowie, co zrobić aby 2.2 wchodziło na obroty? Wymieniłem głowicę i auto zapala, ale nie wykręca obrotów, nie reaguje na pedał gazu. Sprawdziłem jeszcze raz rozrząd i jest ustawiony dobrze. Co może być przyczyną?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Sąsiad ma problem z odpaleniem juz teraz Vectry C, silnik Y22DTR.

 

Był czyszczony zawór EGR, była wymieniana piasta z czujnikiem ABS (czy oryginał, nie wiem) a ostatnio wymieniał szczotki w alternatorze i po tym zaczął się problem. W tym momencie auto zupełnie nie pali. Kręcąc pobiera strasznie dużo prądu a jak już odpali, to pochodzi ok. 5s i gaśnie. Zero reakcji na pedał gazu.

 

Podłaczyłem do pod op-com aby zczytać błędy. Łączy się przez szynę CAN.

 

To pokazało jak pierwszy raz podłączałem. Wiem że 0400 to alternator, 0620 to EGR. Reszta to skrzynia i ABS/TC.

P0400 -

(5B) - Nie występuje

 

P0620 -

(0F) - Nie występuje

 

P0400 -

(F8) - Nie występuje

 

P1811 -

(72) - Nie występuje

 

U2108 - CAN-BUS - brak komunikacji z ABS/TC

(00) - Obecny

 

Potem przy każdej próbie odpalenia było już tylko gorzej.

 

P0400 - Wartość rzeczywista zaworu EGR napięcie nieprawidłowe

(F8) - Nie występuje

 

P1811 - Usterka sygnału momentu (CAN)

(72) - Nie występuje

 

P0380 - Obwód urządzenia żarzącego - wysokie napięcie

(0C) - Nie występuje

 

Nie wiem co jest grane. Nie siedzę w dieslach i nie mam zielonego pojęcia co dzieje się z autem. Kazałem mu na noc podłączyć akumulator i jutro spróbuję się podłączyć jeszcze raz i go odpalić i mam nadzieję że do tej pory ktoś pomoże. Jak na moje to niefachowo zreanimowany alternator ale co ja mogę wiedzieć.

 

Aha, dodam jeszcze że jak juz odpali to pasek alternatora piszczy strasznie a auto jest w ciepłym garażu (kontrolka świec żarowych nawet się nie włącza).

 

Za rady z góry dzięki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że 0400 to alternator, 0620 to EGR.

raczej na odwrot

ale oba bledy nie aktywne, wiec nie koniecznie to jest powodem ze auto nie odpala...

 

to + P1811 moze sugerowac ze jakis czujnik fiksuje choc elektrycznie jego parametry sa w normie, ale podajc zle wartosci uniemozliwia zapalenie auta...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności