Gość kgorka Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Czujnik mam sprawny, i tez wiem gdzie sie znajduje. teraz swiece grzeja bez problemu ale chodzi mi jak bedzie +10 stopni to juz nie i chce zeby czujnik zanizal na chwile przed odpaleniem o kilka stopni a po odpaleniu juz nie wiec gdzie taki przewod moze byc albo od czego mozna wykozystac?????   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26797-%C5%9Bwiece-%C5%BCarowe/page/2/#findComment-109994 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 to polsrodek. Skoro silnik nie pali w takich temp jak +10 stopni to nie sa winne swieczki tylko podawanie paliwa. To jest silnik z bezposrednim wtryskiem wiec powinien palic od strzala.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26797-%C5%9Bwiece-%C5%BCarowe/page/2/#findComment-109979 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ToJa Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Panowie to też nie będzie wina układu paliwowego!? Powiem szczerze ,że Dobry fachowiec od disla wie gdzie leży przyczyna. Tylko trudno jest go podejść aby powiedział,bo przecież,to tajemnica zawodowa. Wiem że w bmw robią jakieś myki z pompowtryskiwaczami,obejście i chodzą odpalają bez żadnych problemów. Sory ale nie posiadam tak nowoczesnego silnika,także chyba nic więcej nie dopowiem?.Ja się uczę sam na własnych samochodach,i szukam najlepszych rozwiązań. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26797-%C5%9Bwiece-%C5%BCarowe/page/2/#findComment-109919 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kgorka Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Ja nie powiedzialem ze nie pali bo wiadomo ze trzeba troche dluzej pokrecic a ja chce odpalic od strzala tak jak teraz jak sa lekkie mrozy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26797-%C5%9Bwiece-%C5%BCarowe/page/2/#findComment-109914 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ToJa Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Trudno jest odpalić za1 razem,jak jest ogromny skurcz materiałów,oraz zgęstnienie paliwa,a także spadek mocy AK. Jak jest ciepło mój,też złapie za 1 razem ale jak jest -10 to już dłóżej kręce, ale raz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26797-%C5%9Bwiece-%C5%BCarowe/page/2/#findComment-109906 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 przy zimnym silniku jest podawana wieksza dawka startowa niz przy silniku cieplym dlatego zimny pali od strzala. nawet idzie zaobserwowac ze obroty przy zimnym silniku wskocza ciutke wyzej jak na ceplym. Zrobcie test na cieplym silniku i potem odepnijcie wtyczke od czujnika temp.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26797-%C5%9Bwiece-%C5%BCarowe/page/2/#findComment-109796 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kgorka Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Trudno jest odpalić za1 razem,jak jest ogromny skurcz materiałów,oraz zgęstnienie paliwa,a także spadek mocy AK. Jak jest ciepło mój,też złapie za 1 razem ale jak jest -10 to już dłóżej kręce, ale raz. No a ja pisze o sytuacji dokladnie odwrotnej jest zimno pali od strzala, cieplo trza zakrecic dluzej. [ Dodano: Sob Sty 16, 2010 22:03 ] przy zimnym silniku jest podawana wieksza dawka startowa niz przy silniku cieplym dlatego zimny pali od strzala. nawet idzie zaobserwowac ze obroty przy zimnym silniku wskocza ciutke wyzej jak na ceplym. Zrobcie test na cieplym silniku i potem odepnijcie wtyczke od czujnika temp.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26797-%C5%9Bwiece-%C5%BCarowe/page/2/#findComment-109777 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.