Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Czujnik mam sprawny, i tez wiem gdzie sie znajduje. teraz swiece grzeja bez problemu ale chodzi mi jak bedzie +10 stopni to juz nie i chce zeby czujnik zanizal na chwile przed odpaleniem o kilka stopni a po odpaleniu juz nie wiec gdzie taki przewod moze byc albo od czego mozna wykozystac????????

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26797-%C5%9Bwiece-%C5%BCarowe/page/2/#findComment-109994
Udostępnij na innych stronach

to polsrodek. Skoro silnik nie pali w takich temp jak +10 stopni to nie sa winne swieczki tylko podawanie paliwa. To jest silnik z bezposrednim wtryskiem wiec powinien palic od strzala.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26797-%C5%9Bwiece-%C5%BCarowe/page/2/#findComment-109979
Udostępnij na innych stronach

Panowie to też nie będzie wina układu paliwowego!? Powiem szczerze ,że Dobry fachowiec od disla wie gdzie leży przyczyna. Tylko trudno jest go podejść aby powiedział,bo przecież,to tajemnica zawodowa. Wiem że w bmw robią jakieś myki z pompowtryskiwaczami,obejście i chodzą odpalają bez żadnych problemów. Sory ale nie posiadam tak nowoczesnego silnika,także chyba nic więcej nie dopowiem?.Ja się uczę sam na własnych samochodach,i szukam najlepszych rozwiązań. Pozdrawiam. ???

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26797-%C5%9Bwiece-%C5%BCarowe/page/2/#findComment-109919
Udostępnij na innych stronach

Trudno jest odpalić za1 razem,jak jest ogromny skurcz materiałów,oraz zgęstnienie paliwa,a także spadek mocy AK. Jak jest ciepło mój,też złapie za 1 razem ale jak jest -10 to już dłóżej kręce, ale raz.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26797-%C5%9Bwiece-%C5%BCarowe/page/2/#findComment-109906
Udostępnij na innych stronach

przy zimnym silniku jest podawana wieksza dawka startowa niz przy silniku cieplym dlatego zimny pali od strzala. nawet idzie zaobserwowac ze obroty przy zimnym silniku wskocza ciutke wyzej jak na ceplym. Zrobcie test na cieplym silniku i potem odepnijcie wtyczke od czujnika temp.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26797-%C5%9Bwiece-%C5%BCarowe/page/2/#findComment-109796
Udostępnij na innych stronach

Trudno jest odpalić za1 razem,jak jest ogromny skurcz materiałów,oraz zgęstnienie paliwa,a także spadek mocy AK. Jak jest ciepło mój,też złapie za 1 razem ale jak jest -10 to już dłóżej kręce, ale raz.

No a ja pisze o sytuacji dokladnie odwrotnej jest zimno pali od strzala, cieplo trza zakrecic dluzej.

 

[ Dodano: Sob Sty 16, 2010 22:03 ]

przy zimnym silniku jest podawana wieksza dawka startowa niz przy silniku cieplym dlatego zimny pali od strzala. nawet idzie zaobserwowac ze obroty przy zimnym silniku wskocza ciutke wyzej jak na ceplym. Zrobcie test na cieplym silniku i potem odepnijcie wtyczke od czujnika temp.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/26797-%C5%9Bwiece-%C5%BCarowe/page/2/#findComment-109777
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności