Skocz do zawartości

Obroty staja na 3000obr/min chwila zamulenia


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam

Napisalem nowy temat bo w starym do ktorego dopisalem to pytanie nikt nie chcial mi odpowiedziec

Otoz mam taka Asterke jak w profilu i gdy jade na gazie to okolo 3000obt/min silniki zamula gdy podam wiecej gazu autko sie dusi jest tak przez pare sekund po czym silnik odzyskuje wigor i roboty zaczynaja rosnac

Co to moze byc???

Czy problemem moze byc tutaj kod ktory mi wyrzuca a mianowicie kod 44 czyli uboga mieszanka ??

Czy moze byc to rowniez spowodowane tym ze mam ERG

Czy zaslepienie ERG daloby jakis efekt ??

Jezeli tak prosze o rady jak to zrobic

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2683-obroty-staja-na-3000obrmin-chwila-zamulenia/
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 43
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

U mnie przez EGR obroty sie "wieszały", jak stawałem, po 10-15 sekundach wracały na normalne.

Ja bym radził regulacje gazu.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2683-obroty-staja-na-3000obrmin-chwila-zamulenia/#findComment-336766
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jeżeli dobrze zrozumiałem to dzieje się tak podczas jazdy na LPG. Przyczyną może być zbyt mocno skręcony przepływ gazu. Starsze instalacje miały regulacje na przewodzie reduktor -gaźnik. Czasami też może być zabrudzony reduktor( u dołu reduktora jest taka plastikowa śruba warto ją co jakiś czas okręcić i spuścić świństwo które się tam gromadzi. ;-)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2683-obroty-staja-na-3000obrmin-chwila-zamulenia/#findComment-336694
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Manipulowalem gazem ale jest nadal tak jak bylo niestety jest zalozona najtansza instalacja LPG i wlasnie jest pokretlo ktorym sie reguluje przeplyw gazu

Nie wiem co moze byc jeszcze przyczyna sprobuje przeczyscic to o czym napisaliscie

Bede pisal o postepach

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2683-obroty-staja-na-3000obrmin-chwila-zamulenia/#findComment-336602
Udostępnij na innych stronach

Zrób foty części gazowej, parownik od strony śrubek regulacyjnych, tą śrubę na wężu, moze byc też wlot powietrza do filtra, fota mixera(znaczy nie wyjmuj, tylko gdzie załozony i fota z góry, w środku wtrysku, moze wyjdzie)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2683-obroty-staja-na-3000obrmin-chwila-zamulenia/#findComment-336512
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ogolnie dzisiaj sie troche zdziwilem jechalem sam swoja Asterka a przede mna jechala Corsa z silnikiem 1.4 i o dziwo ciezko mi bylo dorownac jej z przyspieszeniem

Wiem ze na benzynie nie mialbym problemow

Czy to moze byc wina zle ustawionego gazu czy co :mrgreen:

Zdjecia silnika zapodam wieczorkiem

 

[ Dodano: Pią Kwi 06, 2007 20:58 ]

ja37

Oto fotki z mojego silnika

 

4a3a7a829393d49em.jpg

 

1222759e4e73c636m.jpg

 

77c4fc5d47d1b419m.jpg

 

25ed8a634dfd2c2am.jpg

 

b97b0dce60306785m.jpg

 

068a3a0aad46a3e8m.jpg

 

8d4ce1993368e3e4m.jpg

 

2d31838c0f985a0fm.jpg

 

[ Dodano: Pią Kwi 06, 2007 22:10 ]

acha i jeszcze jedno pytanie mi sie przypomnialo a wlasciwie dwa

otoz dzisiaj gdy juz mialem malo gazu w zbiorniku to jak sie zatrzymalem to cos w srodku jakby latalo jakby tam cos pukalo mi mowie tutaj o zbiorniku z gazem

Co to moze byc jak mam wiecej gazu to nie slychac nic takiego

A druga sprawa to ktoredy puscic przewod od tylniego spryskiwacza :rotfl:???

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2683-obroty-staja-na-3000obrmin-chwila-zamulenia/#findComment-336480
Udostępnij na innych stronach

ktoredy puscic przewod od tylniego spryskiwacza

Czy wężyk?

 

jakby tam cos pukalo mi mowie tutaj o zbiorniku z gazem

Pewnie pływak.

 

EGR zaślep, albo chociaż zdejmij wężyk z niego i zaślep wężyk.

Ta śruba na wężu gazowym reguluje ile gazu najwiecej może zassać silnik.

Gazownicy wkręcają silnik na obroty i kręcą, patrzą, kiedy zacznie sie dusić.

Możesz na razie jej nie ruszać, później podczas jazdy wyjdzie, czy jest dobrze , jak za mała bedzie prędkość maksymalna, to ją odkręcisz o 1 obrót i wyregulujesz na parowniku.

 

Regulacja parownika.

11ni7.jpg

Śruba 1 - odkręć ją o 1 obrót.

Śruba 2 - znajdź zakres w miarę normalnej pracy silnika, od momentu, kiedy zaczyna kuleć, do momentu takiego samego przy kręceniu w drugą stronę.Powinno to być ok. 1,5-2,5 obrotów śruby.

Ustaw ją pośrodku tego zakresu.

Aha, reguluj przy temperaturze płynu ok 75-85 stopni, wtedy najlepiej słychać, widac i czuć prace silnika.

 

 

A tej corsie 1.4 to sie nie dziw, miałem i wiem, jak to bryka :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2683-obroty-staja-na-3000obrmin-chwila-zamulenia/#findComment-336424
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności