Skocz do zawartości

Jest problem, brak diagnozy, spaliny w kabinie


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich

Panowie mam problem proszę o pomoc, mam Vectre B 1,8 16V kombi, idealne auto, które ostatnio daje mi popalić, mianowicie po odpaleniu jest wszytko ok., tylko że po przygazowaniu to spaliny w kabinie aż w oczy szczypią i tu zaznaczam tłumiki są szczelne, stare, ale dziur nie maja, dalej auto podczas jazdy, jak jest na biegu, nie chce przekroczyć magicznej liczby 3 tyś obrotów na minutę i dochodząc do tego poziomu już nie przyspiesza, mimo iż pedał gazy jest wciśnięty w podłogę (po wciśnięciu sprzęgła nie ma problemu wskakuje i na 7 tyś, ale na sprzęgle) druga sprawa jak się jedzie to czuć delikatne bujanie, ale naprawdę bardzo delikatne, trzecia sprawa jak dam ostro gazu mimo szczelności tłumików słychać pierdzenie i oczywiście stop na 3tys i się toczy obroty nie wzrastają (tak się dzieje na każdym biegu) proszę o pomoc sugestie co to ma być co pierwsze sprawdzić, dziękuję wszystkim i serdecznie pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no masz... a przywitac sie by wartalo...

kolektor wylotowy nie jest pekniety?

nie ubywa ci plynu chlodzacego, olej na poziomie?

jaki masz przebieg? moze kat jest zapchany i spaliny wychodza "bokiem"?

 

i prosba - popraw temat postu bo tu prawie kazdy szuka pomocy lub ma problem...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no masz... a przywitac sie by wartalo...

kolektor wylotowy nie jest pekniety?

nie ubywa ci plynu chlodzacego, olej na poziomie?

jaki masz przebieg? moze kat jest zapchany i spaliny wychodza "bokiem"?

 

i prosba - popraw temat postu bo tu prawie kazdy szuka pomocy lub ma problem...

Dzień dobry:)

 

nie wiem jak z kolektorem ale płynu chłodzącego mi nie ubywa a i olej jest na poziomie, przebieg 200.000 km, sprawdzałem i od kolektora do końca ostatniego tłumika nie przedmuchuje, martwi mnie to że dochodzi do 3 tys i koniec, wciskam pedał gazu do oporu i nic, co to może być?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ze czuc spaliny w kabinie po przegazowaniu to moze byc z 2 powodow: albo zawiewa pod auto albo spaliny wydostaja sie inna droga niz wydech a nastepnie sa zassyne do pojazdu... jak sprawdzales szczelnosc wydechu? piszesz ze ci pyrka auto wiec musi gdzies byc nieszczelnosc. a to bujanie moze byc od wydechu, a przynajmniej dawac takie wrazenie. ja bym najpier zajal sie nieszczelnoscia a potem obrotami (jak jeszcze bedzie ten problem) katalizator jest ok?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności