Skocz do zawartości

Astra DTI 16v 2.0 włącza mi się kontrolka pompy pomarańczow


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam taki problem ponieważ po zapaleniu auta włącza mi się kontrolka pompy pomarańczowa, podpinałem pod komputer pokazało że prawdopodobne uszkodzenie pompa bezpiecznik przekaźnik,przekaźnik zaworu przelewowego paliwa, pompa chodzi bardzo dobrze jak i cały silnik sprawdzane parametry na gutmanie po skasowaniu błędu i ponownym włożeniu kluczyka kontrolka dalej wskakuje i nie wyłącza się miał ktoś podobny problem? gdzie znajdę bezpiecznik lub przekaźnik odpowiadający za to..

 

zmieniłem tytuł na czytelny/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/27113-astra-dti-16v-20-w%C5%82%C4%85cza-mi-si%C4%99-kontrolka-pompy-pomara%C5%84czow/
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na uszkodzenie sterownika pompy wtryskowej. O tym dużo w temacie tranzystor vp44 http://forum.opel24.com/tranzystor-vp44-vt27801,414.htm#357333

 

Oki, dzięki . ale auto mi jeździ bardzo dobrze niemam problemów z paleniem nawet na dzisiejszym mrozie -20 więc to może być również ten sterownik? mogę tak jeździć? co może sie stac?

 

No właśnie każdy tu opisuje że mu auto nie pali albo muli coś innego a ja juz jeżdze 2 tygodnie z ta lampka i zrobiłem 3000 tys km i chodzi idealnie nie pali wiecej ani nic po dzisiejszej nocy gdzie bylo -21 zapalil na dotyk , świece sa dobre bo grzeje momencik sam juz nie wiem http://forum.opel24.com/public/style_emoticons/default/excl.gif

 

zamontuj sobie kawalek przewodu przezroczystego przed pompa to bedziesz wiedzial czy pompa si enie zapowietrza i czy dostaje paliwo. koszt znikomy a przynajmniej bedziesz to wiedzial. odepnij czujnik temp i zobacz jak pali z grzaniem swieczke na maxa(czujnik odpiety to grzeje jakby byla temp -20 albo i jeszcze nizsza). mozesz tez psiknac samostartu w dolot. Mam nadzieje ze aku jest sprawny bo diesle musza miec obroty by odpalic. W tdi jak sobie kreci jako tako to tez juz nie pala zbytnio bo musi byc zryw.

 

Jeszcze mala uwaga bo w temacie piszesz ze masz DTI z 1998 roku a takich nie bylo w astrze w tym roczniku. Masz DTLa czyli na klapie DI.

 

P1631 to błąd pompy wtryskowej, wpisz w google to zobaczysz. Być może jest to spowodowane niską temperaturą (oby), zazwyczaj są problemy z odpalaniem, wchodzeniem na obroty, przyśpieszanie i tym podobne. Są to pierwsze objawy uszkodzenia pompy a dokładnie sterownika, a kiedy całkowicie padnie to :wesoly:?:(??.

 

no i na co komu sprzet diagnostyczn za grube pieniazki jak ktos stawia diagnoze po nr błędu.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności