Skocz do zawartości

1.6 16v vectra b 96 check engine przy rozgrzanym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 27
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne dni

Top użytkownicy w tym temacie

kurde

gdyby zinterpretować go jako błąd p0105 to wskazanie byłoby na mapsensor czyli czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze

nasuwają mi się 2 rzeczy:

- spadł wężyk podciśnienia lub jest nieszczelny

- samo uszkodzenie mapsensora

 

niech ktoś jeszcze się wypowie, miałem baaaaaardzo mało do czynienia z tym silnikiem

 

Dziesięc i pięć i dziesięć i pięć i tak cały czas.

Więc to może być P0505.

Usterka w układzie regulacji obrotów biegu jałowego.

 

słuszna uwaga

może to też być 0505

 

tylko teraz tak...

Usterka w układzie regulacji obrotów biegu jałowego.

za obroty biegu jałowego odpowiada krokowiec, którego rola w wypadku pracy na obrotach jest zerowa - przepustnica robi swoje...

 

ja osobiscie dalej sie zastanawiam, nie pasuje mi to tak za bardzo

mapsensor w sumie pasuje o tyle, ze auto z uszkodzonym mapem ma muła na obrotach, czasem poszarpuje i sie dławi przy wchodzenu na obroty

pasuje mi też to, że podciśnienie spadło - na zimnym bogata mieszanka jest lekko zubożona przez lewe powietrze, na ciepłym ma już za biednie

tylko że powinien też wywalić lambde - zbyt ubogą mieszanke

 

mam racje?

 

2)auto zawiesza sie na 2 tys.ob. na biegu jalowym

To mi pasuje.

 

pasuje mi też to, że podciśnienie spadło

Tego nie ma w jego poście.

 

"auto z uszkodzonym mapem ma muła na obrotach, czasem poszarpuje i sie dławi przy wchodzenu na obroty"

 

no wlasnie jak juz jest cieply i zredukuje np na 2 to sie tak jakby muli do 2500ob.i czasem szarpnie...

 

Tego nie ma w jego poście.

owszem, bo ja to napisałem jeśli chodzi o objawy mapsensora ???

 

jak juz jest cieply i zredukuje np na 2 to sie tak jakby muli do 2500ob.i czasem szarpnie...

a tu potwierdzenie z ostatniej chwili...

 

Jak jest uszkodzony map sensor, to dławienie i szarpanie jest tak samo na zimnym jak i na gorącym silniku.

I szarpanie występuje cały czas, a nie tylko przy redukcji biegu.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności