Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

tylko gdyby pompa była uwalona to po 15 minutach to by się wygotował płyn już chyba

taaaaaaaaa taaaaaaaa...

 

tylko cieszyłbym się jakbyś czytał, co pisze się wcześniej:

niskie obroty + zero przewiewu przez chłodnicę = wzrost

temperatury bo pompa niewydolna jest na niskich obrotach

 

jazda = wyższe obroty + przewiew przez chłodnicę = niższa temperatura bo pomimo kiepskiej wydajności schładza płyn w chłodnicy i schładza tym samym silnik

nie zadawałbyś pytania

jak wytłumaczysz że włączony nawiew pomógł

:drunk: może włączyło się grawitacyjne chłodzenie silnika a może wentylator nawiewu popchnął płyn ??

nikt nie napisał że pompa nie pompuje wcale, tylko że

pompa wody na wolnych obrotach jest niewydajna

a nawet jak by była nie wydolna to coś tam powinna popchnąć bo w czasie jazdy

i o tym już 2 razy to samo napisałem a ty swoje w koło...

pompa wody na wolnych obrotach jest niewydajna

niskie obroty + zero przewiewu przez chłodnicę = wzrost

temperatury bo pompa niewydolna jest na niskich obrotach

 

jazda = wyższe obroty + przewiew przez chłodnicę = niższa temperatura bo pomimo kiepskiej wydajności schładza płyn w chłodnicy i schładza tym samym silnik

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/27577-wysoka-temperatura/page/2/#findComment-103165
Udostępnij na innych stronach

Witam

W mojej asterce jak jeżdżę po mieście temperatura nie przekracza 95C a podczas normalnej jazdy 90-95C tak więc pompa prawdopodobnie jest do wymiany. Natomiast jeśli chodzi o wentylator to włącza się powyżej 100C u mnie w astrze wczoraj jak się zakopałem w śniegu ok. 102C w starym oplu Vectra A wentylator uruchamiał się przy 105C i to było w porządku.

Tak więc na razie wentylatora nie ruszaj zajmij się pompą.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/27577-wysoka-temperatura/page/2/#findComment-101999
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam podobny problem. miesiac temu temp była zarówno na postoju czy tez podczas jazdy w granicach otwarcia termostatu (92-94st) po wymianie pompy i UPGłowicą temp na postoju wzrasta aż do załaczenia wentylatora (ok 100st) ten z kolei obniza ja do około 95st wyłącza sie i temp znowu rośniei.... tak wkoło. :D Wymieniłem wszystko na nowe: czujniki temp na zegar i na wentylator, termostat, chłodnice... Biorąc pod uwagę poprzednie posty skłąniam sie ku niewydajnej pompie wody.Poprzednio miałem SKF a teraz śmiga nowa firmy DOLZ. Nie sprawdzałem ale raczej sie nie różnią wiec skad mogłabynastąpic ewentualna różnica w wydajnosci ;/:)

 

Jeśli przychodzi Wam coś w zwiąku z moim problemem , Pomóżcie

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/27577-wysoka-temperatura/page/2/#findComment-95849
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności