ArKos Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 tylko gdyby pompa była uwalona to po 15 minutach to by się wygotował płyn już chybataaaaaaaaa taaaaaaaa... tylko cieszyłbym się jakbyś czytał, co pisze się wcześniej: niskie obroty + zero przewiewu przez chłodnicę = wzrost temperatury bo pompa niewydolna jest na niskich obrotach jazda = wyższe obroty + przewiew przez chłodnicę = niższa temperatura bo pomimo kiepskiej wydajności schładza płyn w chłodnicy i schładza tym samym silnik nie zadawałbyś pytania jak wytłumaczysz że włączony nawiew pomógł może włączyło się grawitacyjne chłodzenie silnika a może wentylator nawiewu popchnął płyn ?? nikt nie napisał że pompa nie pompuje wcale, tylko że pompa wody na wolnych obrotach jest niewydajna a nawet jak by była nie wydolna to coś tam powinna popchnąć bo w czasie jazdyi o tym już 2 razy to samo napisałem a ty swoje w koło...pompa wody na wolnych obrotach jest niewydajna niskie obroty + zero przewiewu przez chłodnicę = wzrost temperatury bo pompa niewydolna jest na niskich obrotach jazda = wyższe obroty + przewiew przez chłodnicę = niższa temperatura bo pomimo kiepskiej wydajności schładza płyn w chłodnicy i schładza tym samym silnik   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27577-wysoka-temperatura/page/2/#findComment-103165 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rutko Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Witam W mojej asterce jak jeżdżę po mieście temperatura nie przekracza 95C a podczas normalnej jazdy 90-95C tak więc pompa prawdopodobnie jest do wymiany. Natomiast jeśli chodzi o wentylator to włącza się powyżej 100C u mnie w astrze wczoraj jak się zakopałem w śniegu ok. 102C w starym oplu Vectra A wentylator uruchamiał się przy 105C i to było w porządku. Tak więc na razie wentylatora nie ruszaj zajmij się pompą.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27577-wysoka-temperatura/page/2/#findComment-101999 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość s777m Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Mam podobny problem. miesiac temu temp była zarówno na postoju czy tez podczas jazdy w granicach otwarcia termostatu (92-94st) po wymianie pompy i UPGłowicą temp na postoju wzrasta aż do załaczenia wentylatora (ok 100st) ten z kolei obniza ja do około 95st wyłącza sie i temp znowu rośniei.... tak wkoło. Wymieniłem wszystko na nowe: czujniki temp na zegar i na wentylator, termostat, chłodnice... Biorąc pod uwagę poprzednie posty skłąniam sie ku niewydajnej pompie wody.Poprzednio miałem SKF a teraz śmiga nowa firmy DOLZ. Nie sprawdzałem ale raczej sie nie różnią wiec skad mogłabynastąpic ewentualna różnica w wydajnosci Jeśli przychodzi Wam coś w zwiąku z moim problemem , Pomóżcie pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27577-wysoka-temperatura/page/2/#findComment-95849 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.