Gość marmi Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Y13DT ? A nie przypadkiem Z13DT...?? Na początek po zpuszczeniu oleju okazało się , że jest go ok 8l Ciekawe czy takie rozrzedzenie i przekroczenie stanu wytrzymały uszczelnienia silnika... życzę powodzenia w naprawie ale obawiam się że na tym się nie skończy....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27616-pad-silnika-13-cdti/page/2/#findComment-101723 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Don Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 No właśnie sam zastanawiałem, czy nie winno być Z dlatego dałem "?". W OpComie w Merivie jest Y13DT, Multijet 6JF. Choć co ciekawe przy Tigrze jest Z13DT, Multijet 6JF. Moc ta sama. W internecie znalazłem info, że Z13DT ma 55kW.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27616-pad-silnika-13-cdti/page/2/#findComment-101715 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Jest już ciąg dalszy. Silnik zaczełem przygotowywać do odpalenia. Okazało się, że do skrzyni biegów wpadła część pękniętej obudowy od rozrusznika i było trochę zabawy z jej wyjęciem. Przyszły też wtryski. Po zakodowaniu zostały założone. I pierwsza próba odpalenia auta....... Po przekręceniu kluczyka słychać pracę wtryskiwaczy......a tak niestety nie powinno być. Próba odpalenia i auto pali. Uffff . Chyba obejdzie się bez wymiany silnika. Na razie tylko na wolnych obrotach pracuje ale nic nie stuka. Na obroty nie wkręcam więc nie wiem czy to jednak turbina była powodem całego incydentu. Teraz trzeba szukać przyczyny ciągłej pracy wtrysków. Czyżby komputer??? Program diagnostyczny nie pokazuje żadnych błędów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27616-pad-silnika-13-cdti/page/2/#findComment-101479 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Albo wtryski sa źle zaprogramowane po auto, albo komputer głupieje i posyła złe informacje... Znaleźli przyczynę spalenia poprzednich wtryskiwaczy??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27616-pad-silnika-13-cdti/page/2/#findComment-101477 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Przyjeżdzało dwóch niezależnych fachowcówch. Stwierdzili poprawność programowania wtrysków. Prawdopodobnie coś jest z komputerem. Własnie jest wymontowywany i jedzie do sprawdzenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27616-pad-silnika-13-cdti/page/2/#findComment-101467 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.