Gość zadinio Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Od jakiegoś czasu miałem problem z odpalaniem,czasami trzeba było 2-3 razy pokręcić.W końcu nie mogłem odpalić,diagnoza to uszkodzona pompa wtryskowa.Tak więc kupiłem pompe,została ona założona i mam kłopot.Samochód nie chce zapalić na ciepłym silniku,na zimnym pali na dotyk.W zakładzie,który zajmował się moim autem po 2 tyg. powiedzieli mi ,że nie wiedzą jak to naprawić,może pompa którą kupiłem nie działa jak powinna,a może coś innego,to od nich usłyszałem.Komputer żadnych błędów nie pokazuje.Dodam,że jest to zakład,który zajmuje się takimi dieslami.Jaka może być tego przyczyna? dziekuje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27629-20-dtiproblem-z-odpalaniem-na-ciep%C5%82ym-silniku/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 mala dawka startowa na cieplym. Czym to spowodowane tego tak naprawde to i eksperci nie wiedza. Jedni mowia ze nastawnik w pompie inni ze silnik ma juz swoje najechane i wszystko do kupy daje sie juz we znaki. ewentualnie moze byc przyczyna czujnik obrotow na wale ale to przewanie przy bardziej zaawansowanych silnikach na CR itp.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27629-20-dtiproblem-z-odpalaniem-na-ciep%C5%82ym-silniku/#findComment-102739 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 zdejmij wtyczke z czujnika temp. cieczy chlodzacej... jezeli zapali na dotyk to cos nie tak z katem wyprzedzenia wtrysku (mechanicznie ustawiany na kole zebatym pompy i rozrzadzie lub zacierajacy sie tloczek przestawiacza kata wtrysku w pompie) lub konczy sie pompa....... niestety...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27629-20-dtiproblem-z-odpalaniem-na-ciep%C5%82ym-silniku/#findComment-102696 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zadinio Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Byłem w aso i okazało się,że jakiś kabelek się przetarł coś takiego i wielcy panowie z zakladu,który w nazwie ma diesel ople itd kazali mi wymieniac pompe i za to wzieli 800zł.I wyglada na to,ze oddalem dobra pompe i kupiłem inna,wiec jestem 3 tys. w plecy.A panowie z zakładu dalej uwazaja,ze oni mieli racje,tylko ze kupiłem zepsuta pompe.Chamstwo. Symbol silnika dodaj do profilu aspius   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27629-20-dtiproblem-z-odpalaniem-na-ciep%C5%82ym-silniku/#findComment-101884 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 kolego zadinio - mozesz sprecyzowac co za kabelek??? tak dla pokoleń.. moze innym zaoszczedzi nerwow i pręgi...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27629-20-dtiproblem-z-odpalaniem-na-ciep%C5%82ym-silniku/#findComment-101878 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 zadinio, sam sobie jestes winny. Zawsze mowie diagnostyka to po pierwsze. Zanim wydasz takie pieniadze jak 3000 zl czy nawet by to bylo mniej to warto sprawdzic dwa razy co dolega w silniku. Najlepiej bylo sprawdzic diagnoskopem boscha do pomp. Wiadoma sprawa jest fakt ze kabloteka tez w autach dosc czesto siada wiec nie ma sie co dziwic.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27629-20-dtiproblem-z-odpalaniem-na-ciep%C5%82ym-silniku/#findComment-101845 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.