Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Witam wszystkich. Przejdę do rzeczy, mam opla tigre 1.6 miałem dziurę w chłodnicy w pierwszy dzień mrozów -3st, miałem wodę w chłodnicy, a więc w bloku też była woda, a właściwie to był lód, potrzebowałem pilnie jechać autem więc wsiadam, odpalam i nagle po przekreceniu kluczyka w pozycję rozrusznika słyszę dźwięk tak jak by się tryby o siebie ocierały, silnik nie odpalił więc wjechalem do ogrzewanego garażu, aż do dziś. Teraz kiedy auto jest w ogrzewanym garażu prubuje odpalić, kręci rozrusznik lecz nie chce odpalic silnik, podczas odpalania kiedy wcisnolem pedał gazu do dechy, to spaliny poszły filtrem powietrza, i czuć było zapach benzyny. Miałem kiedyś problem z odpalaniem, ale to była wina imobilajzera, odpadal ten pierścień, wokół stacyjki, ale go zamontowałem i później było ok. Nie mam pojęcia dlaczego nie zapala?, kolega mi powiedział że to może być uszczelka pod głowica, pomóżcie proszę. Czekam na szybką odpowiedź   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 opla tigre 1.6 a my mamy dzial dla tigry a w nim poddzial benzyna... Nie mam pojęcia dlaczego nie zapala?,chyba sam sobie odpowiedzialesw pierwszy dzień mrozów -3st, miałem wodę w chłodnicy, a więc w bloku też była woda, a właściwie to był lóda rownieznie chce odpalic silnik, podczas odpalania kiedy wcisnolem pedał gazu do dechy, to spaliny poszły filtrem powietrza, i czuć było zapach benzyny. jak myslisz dlaczego tak sie stalo przy słyszę dźwięk tak jak by się tryby o siebie ocierały   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Silnik jest na benzynę   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 domyslilem sie...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Dla mnie oczywiste zamarzła pompa i przeskoczył pasek na kole zembatym zmienił się kąt wyprzedzenia zapłonu skutki uboczne to uszkodzona głowica (zawory)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.