Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Witam.posiadam astre H silnik Z17DTH.Pojawily sie u mnie bledy 0105 i 0234.Wymienilem zawor EGR i czujnik cisnienia doladowania problemy ustapily jednak pojechalem aby skasowac bledy i okazalo sie przy okazji ze jest za wysokie cisnienie doladowania turbiny ok 2,4 bara.co moze byc przyczyna i jaka powinna byc prawidlowa wartosc cisnienia doladowania.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27734-za-wysokie-cisnienie-doladowania/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 jezdzisz jak emeryt lub na krotkich dystansach i sie zapiekaja kierwniczki w turbinie i mamy notlauf.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27734-za-wysokie-cisnienie-doladowania/#findComment-101725 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.