Gość Vikrim Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Fajnie ze staracie sie pomoc ale juz go cztery razy czyscilem i byl sprawdzany na kompie czy wogole dziala i wszystko jest z nim ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darekk29 Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Spróbuj zaminic te zaworki. Jeden jest schowany za przeplywomierzem i ten zamien z jednym z tych dwóch koło akumulatora. I zobacz czy się coś poprawi. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ca89ac8e84f71ec0.html   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vikrim Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 A mozesz mi wytłumaczyć czemu ta zamiana miała by słuzyc?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darekk29 Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Sprawdzeniu czy tamten zaworek jest sprawny   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vikrim Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Sprawdze w przyszłym tygodniu,w poniedziałek tak czy owak jade do serwisu bo nie place za diagnostyke.Jestem tylko ciekaw czy cos znajda czy rozłorza rece jak ostatnim razem.Dzieki pozdrawiam.Odezwe sie co i jak. [ Dodano: Sro Mar 10, 2010 14:19 ] Po ponownym zdiagnozowaniu w servisie(juz zaczynam miec uprzedzenia do opli)diagnoza padła na przeplywomierz powietrza.Wiec we czwartek przyjezdza oryginalny i zobaczymy co dalej bedzie.Gosc mowi ze obecny pokazuje temperature powietrza 30C gdy na zewnatrz ledwo 10C.Coz zobaczymy.Co do uprzedzenia odnosnie opli-w samochodzie zony opel astra 1.4 16v 2000r pompa paliwa padła... [ Dodano: Czw Mar 11, 2010 20:29 ] Wstawiony nowy przepływomierz i 400eur poszło w błoto.Zanim dojechałem do domu okolo 10km kontrolka znow sie swieci.Chyba sie poddaje.Sprzedam tego złoma moze ktos inny bedzie miał wiecej szczescia.Za tydzien w srode znow wizyta w serwisie to juz jak zły sen co tydzien w warsztacie nikt nie moze nic znalezc.Najczesciej kontrolka "mruga"gdy przy predkosci 120k/h wrzuce na luz,np przy zjezdzie z autostrady,na swiatłach.Ma ktoś pomysły?Podsumowujac: -Kolektor,EGR wyczyszczone -przepływomierz zmieniony -przewody od podcisnienia sprawdzone pod wzgledem szczelnosci -ECU uaktualniony -sensor na podcisnieniu(niebieski bosha) sprawdzony wyczyszczony [ Dodano: Sob Kwi 03, 2010 09:01 ] Tu wkleilem zdjecia czujnika barometrycznego ktory był przyczyna całej mojej histroii.Poprostu został wyczyszczony. http://forum.opel24.com/zafira-20-dti-utrata-mocy-p0105-p1100-p1651-vt46844.htm#383430   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 witam podepnę się pod temat ma te same błędy P0105 i P1105 czujnik barometryczny i ciśnienia (na kolektorze wyczyszczone) podczas diagnostyki wyszło coś takiego http://img263.imageshack.us/i/0352010usterkaipramatry.jpg/ http://img402.imageshack.us/i/0352010usterkaipramatry.jpg/ ciśnienie doładowania malało dodam iż w tym czasie czujnik na kolektorze był wyciągnięty z kolektora a wskazania na nim się zmieniały zamiast wskazywać aktualne ciśnienie zewnętrzne Proszę o pomoc co robić dalej Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wegorz23 Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Witam Jeżdzę Zafirą 2.2 TDI (2003 r.). Mam podobny problem. Odczyt z diagnozy komputerowej w serwisie Bosch pokazał dwa błędy: P0105 oraz P1105. Pojawia się kontrolka z "samochodem i kluczem" w 2 sytuacjach: 1 - po hamowaniu do zatrzymania lub prawie do zatrzymania, czyli jeżdząc po mieście cały czas mam kontrolkę. Na długich trasach gaszę i odpalam silnik w trakcie jazdy i kontrolki nie ma dopóki nie hamuję. Przy łagodnym hamowaniu (aby zwolnić) nie wyskakuje kontrolka. Ale odrazu po hamowaniu do zera (np przed czerwonym światłem) to na 99% się włącza kontrolka. 2 - zauważyłem że kontrolka włącza mi się po przekroczeniu prędkości ok 120 km/h (czyli będzie to ok 2500 - 3000 obrotów/m). Ale nie jestem pewny czy to jest tak zawsze. W internecie jest dużo tematów na temat tego błędu... ale nie mogę znaleźć przypadku identycznego (czyli kontrolka po hamowaniu = P0105 i P1105). Czy ktoś miał identyczne objawy? Planuję pojechac do mechanika i mam pytanie co najpierw sprawdzić ?? z tego co wyczytałem to chyba należy sprawdzić m.in. - czujnik barometryczny - wężyki podciśnieniowe - czujniki na kolektorze dolotowym - czujnik cisnienia doładowania - sprawdzenie pompy wakum Czy coś jeszcze sprawdzić ?? Ktory z powyższych elementów jest najbardziej prawdopodobny że powoduje błąd ?? Z góry dziękuję za wszelkie porady i sugestie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wegorz23 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 problem rozwiązany... Najpierw sprawdziłem w jakiej kolejności pokazują się błędy. Najpierw P1105 (bez kontrolki) a po tym P0105 (i tu sie zapalała kontrolka). A wiec wywnioskowałem że P1105 powoduje bład P0105. Pojechałem do serwisu Diesel "Mądry" w Olsztynie (polecam) i naprawili od ręki w ciągu 15 min (za 100 zł). Mechanik powiedział że coś tam zrobił w kostce z pinami przy czujniku ciśnienia atmosf. Ten czujnik poprostu dawał złe wskazania. No i jest OK. Ogólnie zanim ktoś pojedzie do mechanika polecam najpierw zdiagnozować (zczytać kody błędów) oraz poszukać na Forum i w google porad na temat tych błędów. To wyjdzie szybciej i taniej.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hesus Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Witam byłem dziś w feu wercie na diagnostyce i pokazał mi te same błędy z tym, że jak wcześniej paliła mi się kontrolka z kluczykiem kilka minut po odpaleniu, tak teraz świeci się ciągle kontrolka emisji spalin ( ta z kranikiem). Czy można te usterki razem z tą kontrolką inaczej zdiagnozować?? Ponadto od czasu do czasu podczas jazdy jak dodaję gazu silnik zaczynać dziwnie chodzić... jakby głośniej klekotał, mam wrażenie choć to tylko moje domysły, a w sprawach mechaniki jestem lapsem, że jakby w tym momencie dostawał jakieś fałszywe powietrze. Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.