Skocz do zawartości

Szarpanie podczas przyspiesznia i puszczania nogi z gazu


Rekomendowane odpowiedzi

Co do kabli i swiec mam pewnosc bo moze maja z tydzien czasu ale zmierze bo i w sklepie kable mogly byc sponiewierane :-)

na oko sa dobre :>

 

  • Odpowiedzi 22
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Wiesz, są kable i kable......

 

  • 3 tygodnie później...
Gość Anonymous

witam,mam podobny problem. moja asterka to GSI c20ne 93r.Od jakiegoś czasu obserwuje podobne objawy-auto szarpie nie jest płynne przy zmianie biegów-oczywiście ja potrafię z tym sobie poradzić,ale każdy obcy kierowca skarży się na w/w objawy.

Mędrcy doszli do wniosku że trzeba wymienić przeguby wewnętrzne,tak uczyniłem-i du...-dalej to samo.

Wlazłem pod podobne auto i stwierdziłem ,że u mnie półosie mają nieco większy luz przy wejściu do skrzyni,Przeguby nowe,więc myśle że to coś w skrzyni sie sypie.

Praca silnika OK,więc kabelki i osprzęt silnika odpadają.Dodam jeszcze,że równolegle mam problem z wyważeniem kół i drganiami kierownicy przy 110-ja łączę te dwa problemy i stawiam na skrzynie !

Może ktoś wreszcie mi doradzi co zrobić z tym fantem ?!

Wąski Jel.Góra

 

Gość Anonymous

Robiłem już takie eksperymenty,występują luzy i stuki w skrzyni,wykluczam wszysykie przeguby bo są nowe,zastanawia mnie jednak co mogło się popierniczyć w skrzyni ?

 

 

dsc06384jpg1qr0.jpg

 

Ja myślę, że to nie skrzynia.

Też mi sie tak dzieje, ja myślę, że po prostu TTTM.

Jak puścisz gaz przy np 5000obr/min, to według mnie normalne, że szarpnie, koło zamachowe chce się kręcić, a tu brak siły napędowej(paliwa).

W drugą stronę to samo, nagle duża dawka mieszanki, to nie dziw, że 115 kucy chce brykać :wesoly:

 

Gość Anonymous

JA37-a ja myślę że Ty to powinieneś wsiąść do zadbanej asterki i zobaczyć jak to ma jeździć bo te teorie o kucykach i mieszankach to ... :wesoly:

Luzy to luzy a nie szarpania od silnika,i jestem przekonany że problemem jest układ przekazujący napęd-tylko co :)

 

Ja obstaję przy swoim, ale może ktoś jeszcze się wypowie?

 

Gość Anonymous

zibi zrobiłem jak mówiłeś,podniosłem auto i kręciłem kołami.Na półosiach zewn. występuje minimalny luz,ale dziwne stuki wydobywają się ze skrzyni,poza tym koło po drugiej stronie zaczyna się obracać z dużym opóźnieniem.Cała ta czynność sprawia wrażenie nieprecyzyjnego działania

Co do luzu wzdłużnego to nie wiem o co chodzi ;/

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności