Gość Anonymous Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 witam po wymianie paska rozrządu nie można prawidłowo ustawić napięcia na znakach napinacza tak jak to powinno byc stary pasek byl ustawiony tak samo samochód chodzi prawidlowo nic sie nie dzieje wiec prosze o pomoc co z tym naciągnięciem paska ze nie mozna prawidlowo ustawić napięcia pąpa wody jest w pozycji maksymalnie napiętej kólko od pąpy ma 19 zebow a pasek 111 czy te sa takie jak trzeba czy jedno albo drugie jest inne bo nie mam innych pomyslów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27862-pasek-rozrzadu-napiecie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 i takie ilości zębów są podawane Przy większości silników napinacz ma ząbek, który to ma swoje miejsce osadzenia (gniazdo) w obudowie pompy - jeśli nie będzie we wł. miejscu to jest odsunięty koła na pkt-y pasek (między kołami ma być naprężony) regulacja pompą w prawo aż ruchoma część rolki przylegnie do występu dokręcasz 2 obroty wału zg. z ruchem wskazówek zegara ew. luzujesz i korekta pompą w lewo - napinacz na pkt. dokręcasz i jeszcze dla pewności 2 obroty wałem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27862-pasek-rozrzadu-napiecie/#findComment-100455 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 ja wiem jak to zrobic robie wszystko prawidlowo napinacz jest w swoim miejscu i nic pasek i tak nie jest napiety jak trzeba silnikiem bylo krecone napiecie sprawdzam kiedy kólka są na znakach i nie ma prawidlowego napręrzenia i tak [ Dodano: Wto Lut 16, 2010 06:26 ] a tak to wyglada i wiecej napiąć się nie da http://www.fotoszok.pl/show.php/4814_dsc00661.jpg.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27862-pasek-rozrzadu-napiecie/#findComment-100437 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 wrzuć to na rapida albo fotosik bo po kilku nieudanych próbach wejścia w podany link już się odechciewa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27862-pasek-rozrzadu-napiecie/#findComment-100419 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 No to jak pompa jest w max pozycji, to reguluj napinaczem, przecież on jest zdaje się na mimośrodzie. Swoją drogą dziwne, może jednak pompę dałeś w min. pozycję? Bo z fotki widać, że napinacz ma jeszcze kawałek do napięcia, da się go przekręcić, ale to bedzie za mało.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27862-pasek-rozrzadu-napiecie/#findComment-100404 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 papa jest na maxa w prawo dana a napinaczem nie moge krecic b o jego czesc stala jest nie ruchoma w papie oleju wchodzi kolek a ruchoma czscia jak ruszam to pasek sie tylko luzuje nie mam juz glowy na to jak jezdzil tak na starym to i na nowym zostawie tak samo próbowalem juz wszystkiego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27862-pasek-rozrzadu-napiecie/#findComment-100326 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Pompy nie wymieniałeś napinacza chyba też nie bo zarzygany smarem jeśli tylko pasek - wymontuj go, przelicz zęby (nie patrz na oznaczenie), w razie potrzeby jeśli będzie zgodność w ich ilości - przyłóż jeden z drugim oznacz kreskę i leć po przyłożonych do siebie paskach porównując je. Nie ma bata jeśli jesteś pewny prawidłowości w montażu, pozostałe elementy zostały stare, to tylko zostaje coś nie tak z paskiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27862-pasek-rozrzadu-napiecie/#findComment-100188 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 napinacz i pasek sa nowe to zdjecie jest 10 000 po wymianie teraz chcialem wziazc sie za prawidlowe napiecie tego paska ale nic juz polepszyc sie nie da no bo co zrobic jesli jest wszystko na swoim mniejscu i tak jak trzeba a co powiecie nato jesli byla by glowica planowana nie wiadomo ile razy i do tego jest zalozona najcieńsza uszczelka jak dla mnie to jest najbardziej sensowne wytlumaczenie taka juz uroda tego mojego silnika szybciej wymieniac rozrzad i tyle   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27862-pasek-rozrzadu-napiecie/#findComment-100165 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 To nie diesel w którym to (zwykle) spotyka się uszczelki w kilku grubościach. Czegoś tu nie rozumiem piszesz że napinacz i pasek sa nowe to zdjecie jest 10 000 po wymianie teraz chcialem wziazc sie za prawidlowe napiecie tego paskaa z pierwszego postu wynika jakbyś dopiero co go zmieniał Istniały swego czasu przypadki z paskami, gdzie to po krótkim okresie eksploatacji rzędu kilkunastu tys.km - pasek musiałem wymienić z powodu nadmiernego wyciągnięcia i choćby braku dodatkowej regulacji. Dlatego jeśli zastosowałbyś się do ostatniego posta - dokonałbyś porównania pasków (długości, zębów, rozciągnięcia) i może coś by się wyjaśniło.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27862-pasek-rozrzadu-napiecie/#findComment-100145 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.