Skocz do zawartości

pasek rozrzadu-napiecie


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam po wymianie paska rozrządu nie można prawidłowo ustawić napięcia na znakach napinacza tak jak to powinno byc stary pasek byl ustawiony tak samo samochód chodzi prawidlowo nic sie nie dzieje wiec prosze o pomoc co z tym naciągnięciem paska ze nie mozna prawidlowo ustawić napięcia pąpa wody jest w pozycji maksymalnie napiętej kólko od pąpy ma 19 zebow a pasek 111 czy te sa takie jak trzeba czy jedno albo drugie jest inne bo nie mam innych pomyslów

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/27862-pasek-rozrzadu-napiecie/
Udostępnij na innych stronach

i takie ilości zębów są podawane

Przy większości silników napinacz ma ząbek, który to ma swoje miejsce osadzenia (gniazdo) w obudowie pompy - jeśli nie będzie we wł. miejscu to jest odsunięty

koła na pkt-y

pasek (między kołami ma być naprężony)

regulacja pompą w prawo aż ruchoma część rolki przylegnie do występu

dokręcasz

2 obroty wału zg. z ruchem wskazówek zegara

ew. luzujesz i korekta pompą w lewo - napinacz na pkt.

dokręcasz i jeszcze dla pewności 2 obroty wałem

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/27862-pasek-rozrzadu-napiecie/#findComment-100455
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ja wiem jak to zrobic robie wszystko prawidlowo napinacz jest w swoim miejscu i nic pasek i tak nie jest napiety jak trzeba silnikiem bylo krecone napiecie sprawdzam kiedy kólka są na znakach i nie ma prawidlowego napręrzenia i tak

 

[ Dodano: Wto Lut 16, 2010 06:26 ]

a tak to wyglada i wiecej napiąć się nie da http://www.fotoszok.pl/show.php/4814_dsc00661.jpg.html

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/27862-pasek-rozrzadu-napiecie/#findComment-100437
Udostępnij na innych stronach

No to jak pompa jest w max pozycji, to reguluj napinaczem, przecież on jest zdaje się na mimośrodzie.

 

Swoją drogą dziwne, może jednak pompę dałeś w min. pozycję?

Bo z fotki widać, że napinacz ma jeszcze kawałek do napięcia, da się go przekręcić, ale to bedzie za mało.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/27862-pasek-rozrzadu-napiecie/#findComment-100404
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

papa jest na maxa w prawo dana a napinaczem nie moge krecic b o jego czesc stala jest nie ruchoma w papie oleju wchodzi kolek a ruchoma czscia jak ruszam to pasek sie tylko luzuje nie mam juz glowy na to jak jezdzil tak na starym to i na nowym zostawie tak samo próbowalem juz wszystkiego

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/27862-pasek-rozrzadu-napiecie/#findComment-100326
Udostępnij na innych stronach

Pompy nie wymieniałeś

napinacza chyba też nie bo zarzygany smarem

jeśli tylko pasek - wymontuj go, przelicz zęby (nie patrz na oznaczenie), w razie potrzeby jeśli będzie zgodność w ich ilości - przyłóż jeden z drugim oznacz kreskę i leć po przyłożonych do siebie paskach porównując je.

Nie ma bata

jeśli jesteś pewny prawidłowości w montażu, pozostałe elementy zostały stare,

to tylko zostaje coś nie tak z paskiem.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/27862-pasek-rozrzadu-napiecie/#findComment-100188
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

napinacz i pasek sa nowe to zdjecie jest 10 000 po wymianie teraz chcialem wziazc sie za prawidlowe napiecie tego paska ale nic juz polepszyc sie nie da no bo co zrobic jesli jest wszystko na swoim mniejscu i tak jak trzeba a co powiecie nato jesli byla by glowica planowana nie wiadomo ile razy i do tego jest zalozona najcieńsza uszczelka jak dla mnie to jest najbardziej sensowne wytlumaczenie taka juz uroda tego mojego silnika szybciej wymieniac rozrzad i tyle

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/27862-pasek-rozrzadu-napiecie/#findComment-100165
Udostępnij na innych stronach

To nie diesel w którym to (zwykle) spotyka się uszczelki w kilku grubościach.

Czegoś tu nie rozumiem :beer:

piszesz że

napinacz i pasek sa nowe to zdjecie jest 10 000 po wymianie teraz chcialem wziazc sie za prawidlowe napiecie tego paska

a z pierwszego postu wynika jakbyś dopiero co go zmieniał :beer:

 

Istniały swego czasu przypadki z paskami, gdzie to po krótkim okresie eksploatacji rzędu kilkunastu tys.km - pasek musiałem wymienić z powodu nadmiernego wyciągnięcia i choćby braku dodatkowej regulacji.

Dlatego jeśli zastosowałbyś się do ostatniego posta - dokonałbyś porównania pasków (długości, zębów, rozciągnięcia) i może coś by się wyjaśniło.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/27862-pasek-rozrzadu-napiecie/#findComment-100145
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności