Gość Anonymous Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Czarny, 12V z bezpiecznika F3.23 (10A), po zapłonie. Brązowy, masa. Biało-żółty, od złączki z niebiesko-białym (pompa), do sterownika. Czerwony, 12V, F7 (80A), stały prąd do pompy. Udalo mi sie naprawic. Chcialem tylko zostawic wiadomosc dla potomnych ze niebiesko-bialy idzie do alternatora a nie do zadnego sterownika. Pompa zalacza sie po uruchomieniu silnika. edit: Zapomnialem napisac co bylo przyczyna Urwal sie kabel od alternatora w taki sposob ze nie bylo tego widac.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27872-wspomaganie-kierownicy-astra-g-jeszcze-raz/page/2/#findComment-97042 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Miałeś napisane, biało-żółty, od złączki z niebiesko-białym, do sterownika. A nie, niebiesko-biały do sterownika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27872-wspomaganie-kierownicy-astra-g-jeszcze-raz/page/2/#findComment-97035 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 wg tego co napisales mozna bylo wnioskowac ze oba sa w jakis sposob polaczone ze sterownikiem a tak nie jest. niebiesko-bialy podlaczony jest bezposrednio z alternatorem. Dochodzi do niego sygnal "Engine Started". Widac to ladnie na tech2. Niemniej - dziekuje Ci za pomoc. Twoje uwagi bardzo mi pomogly. c.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27872-wspomaganie-kierownicy-astra-g-jeszcze-raz/page/2/#findComment-96990 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.