Gość Anonymous Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Czarny, 12V z bezpiecznika F3.23 (10A), po zapłonie. Brązowy, masa. Biało-żółty, od złączki z niebiesko-białym (pompa), do sterownika. Czerwony, 12V, F7 (80A), stały prąd do pompy. Udalo mi sie naprawic. Chcialem tylko zostawic wiadomosc dla potomnych ze niebiesko-bialy idzie do alternatora a nie do zadnego sterownika. Pompa zalacza sie po uruchomieniu silnika. edit: Zapomnialem napisac co bylo przyczyna Urwal sie kabel od alternatora w taki sposob ze nie bylo tego widac.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Miałeś napisane, biało-żółty, od złączki z niebiesko-białym, do sterownika. A nie, niebiesko-biały do sterownika.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 wg tego co napisales mozna bylo wnioskowac ze oba sa w jakis sposob polaczone ze sterownikiem a tak nie jest. niebiesko-bialy podlaczony jest bezposrednio z alternatorem. Dochodzi do niego sygnal "Engine Started". Widac to ladnie na tech2. Niemniej - dziekuje Ci za pomoc. Twoje uwagi bardzo mi pomogly. c.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.