Skocz do zawartości

Wspomaganie Kierownicy Astra G jeszcze raz


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Czarny, 12V z bezpiecznika F3.23 (10A), po zapłonie.

Brązowy, masa.

Biało-żółty, od złączki z niebiesko-białym (pompa), do sterownika.

Czerwony, 12V, F7 (80A), stały prąd do pompy.

Udalo mi sie naprawic.

Chcialem tylko zostawic wiadomosc dla potomnych ze niebiesko-bialy idzie do alternatora a nie do zadnego sterownika. Pompa zalacza sie po uruchomieniu silnika.

 

edit:

Zapomnialem napisac co bylo przyczyna

Urwal sie kabel od alternatora w taki sposob ze nie bylo tego widac.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Miałeś napisane, biało-żółty, od złączki z niebiesko-białym, do sterownika.

A nie, niebiesko-biały do sterownika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

wg tego co napisales mozna bylo wnioskowac ze oba sa w jakis sposob polaczone ze sterownikiem a tak nie jest. niebiesko-bialy podlaczony jest bezposrednio z alternatorem. Dochodzi do niego sygnal "Engine Started". Widac to ladnie na tech2.

Niemniej - dziekuje Ci za pomoc. Twoje uwagi bardzo mi pomogly.

 

 

c.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności