Skocz do zawartości

kontrolka rezerwy


Gość sebo2876

Rekomendowane odpowiedzi

Mam tak samo,więc to chyba standard.I jak szybko ta strzałeczka spada do zera!!!

... charakterystyka czujnika nie jest w takim razie ,,liniowa'' ... po prostu musisz sie do tego przyzwyczaić ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jest liniowa . Wskaźnik się zacina ale tylko wskaźnik a nie pływak oporowy w baku.

Te silniki krokowe pracujące jako wskażnik paliwa się zacinają a w zasadzie to smar jest tym powodem. Opisałem to już w jednym poście.

Pozdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opisałem to już w jednym poście.

... szkoda, że nie wrzuciłeś linka - u góry nad swoim postem masz przycisk kierujący dokładnie do niego ... z napisem link ... pozdro ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wiem jak to się robi ale celowo tego niezrobiłem bo podczas szukania można znaleźć

sporo ciekawych tematów i wiele się nauczyć , pozatym szukanie nieboli.

Temat jest tu: http://forum.opel24.com/topic/13443-wskazanie-poziomu-paliwa/

Niestety nasze samochody niesą pierwszej młodości więc trzeba się liczyć z różnymi przypadłościami i je naprawiać na bieżąco bo pewnego dnia nieodpalimy naszej bryki.

Pozdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

celowo tego niezrobiłem bo podczas szukania można znaleźć

sporo ciekawych tematów i wiele się nauczyć

... jesteś boski :?:| tylko czemu tego nie rozumieją Ci co potrzebują pomocy i to najlepiej już ... popieram Twoje działanie ... nie pomyślałem o tym od razu ... pozdro ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie kontrolka też włącza się w tym samym momencie co na zdjęciu ale wskazówka schodzi dalej w dół.

Czy to aby na pewno wina silniczka?

 

Wie ktoś może ile jest paliwa w rezerwie kiedy wskazówka dojdzie do czerwonego pola.

Chodzi o Diesla.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Umnie włącza się w połowie tego co na zdjęciu i swieci światłem ciągłym a tempomat zaczyna odliczać 50km wstecz (tyle jest do przejechania) można oczywiście oszczędzć.

W pozycji tej co na zdjęciu jeszcze nigdy mi się nie zapaliła, tak 3/4 to zaczyna migać.

Smar zgęstniał i ośka silnika ciężko się kręci i niepracuje płynnie. Musiałem to kiedyś wszystko rozebrać ale po zdjęciu wskazówki (a trzeba ją zdjąć by wyjąć silnik) są problemy jak się ją zamontuje z pomownym jej skalibrowaniem(ustawiemiem).

Ośka niema nacięcia tylko jest okrągła i niemożna trafić w to samo miejsce.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności