Skocz do zawartości

Kadett 1.4i nie odpala- strzela w gaźnik


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam

Mój Kadecik 1.4i (c14nz) pewnego dnia podczas manewrów pod blokiem (silnik zimny na Pb) strzelił w gaźnik i zgasł od tamtej pory przy odpalaniu strzela w gaźnik i nie daje sie uruchomić. Sprawdziłem czujnik Halla- sprawny, cewkę zapłonową- sprawna, moduł- sprawny. na pewno strzela na 1 i 4 cyl. najczęściej jednak na 1! Z góry dziękuje za porady:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

strzelił w gaźnik i zgasł od tamtej pory przy odpalaniu strzela w gaźnik i nie daje sie uruchomić.

Zainteresuj sie paliwem.

 

Sprawdziłem czujnik Halla- sprawny, cewkę zapłonową- sprawna, moduł- sprawny.

A iskrę sprawdziłeś?

 

na pewno strzela na 1 i 4 cyl. najczęściej jednak na 1!

Tu, to już trochę przesadziłeś ;/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Paliwo tankowane tuż przed usterką (zawsze na tej samej stacji). Iskra jest na wszystkich garach bardzo wyraźnie widoczna. Co do strzałów nie przesadziłem, sprawdzałem po kolei każdy cylinder.

Ps. Jak bym nie sprawdził podstaw to w ogóle bym nie pisał na forum ;/ Nie daje mi jednak spokoju ten moduł, czy ktoś wie jakie wartości powinien pokazywać na Omomierzu??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Paliwo tankowane tuż przed usterką (zawsze na tej samej stacji).

To żadna gwarancja.

Poza tym możesz mieć wodę w paliwie.

 

Strzały w gaźnik (tu w przepustnicę), to za wczesny zapłon.

I może być powodowany przez samozapłony z powodów opisanych powyżej.

 

Żeby niepotrzebnie nie błądzić, wyczyść paliwo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jeśli dochodzi paliwo i na pewno czyste, oraz jest iskra.

To sprawdź jeszcze raz dokładnie czujnik halla i ustawienie rozrządu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Auto zdiagnozowane. Złamana dźwigienka zaworu ssącego na 1 tłoku, niestety w silniku zabrakło kompresji i trzeba ściągnąć głowice. Dzięki za porady, temat uważam za zamknięty:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dokładnie tak dźwignia wymieniona, a kompresji nadal brak. mam możliwość od znajomego kupić głowice od 1.6 (okazyjnie) czy zda to egzamin? Czy potrzebne są inne przeróbki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności