Gość Anonymous Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Auto zgasło w trakcie jazdy podczas 4 dniowych mrozów (-25st) już nie odpaliło, bak prawie pełen(akurat tankowałem w TESCO ). Nie wymieniony filtr paliwa przed zimą. Powyższe okoliczności skłaniały ku podejrzeniu zamarznięcia w układzie doprowadzenia paliwa. W cieplejszy dzień(temp. 5st) wymieniłem filtr, zalałem paliwem, nie pomogło, aku padł od kręcenia. Czytając fora natknąłem się na tematy o sterownikach pomp, immo, plaku itp. Auto ma 220k na liczniku, powyższe okoliczności tym razem wskazywały na sterownik Postanowiłem się upewnić. Zrobiłem układ na maxie232 itd. Odłączyłem aku i naładowałem potem dopiero sczytywałem błędy, wiem że odłączenie ok 10sek powoduje wykasowanie błędów(też nie wszystkich). Napięcie na złaczu pompy po przekręceniu kluczyka jest. Nie podaje paliwa na wtryski. Pytanie: Jeżeli zakręcę rozrusznikiem powinien się pojawić błąd sterownika pompy na nowo w pamięci komputera? Jeśli tak jest to tylko jedyny był P0400 dotyczący EGR, czy on może powodować niemożność odpalenia? Co powinienem posprawdzać przed, przy odpalaniu, świece, czujnik temp itp?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28121-astra-g-x17dtl-nie-odpala/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Witam Dziś miałem podobną przygodę. Wystartowałem z świateł i na 3 biegu przestał reagować pedał gazu, obroty spadły na 900. Na szczescie odrazu skrecilem na miejsce parkingowe, po drodze zgasł mi silnik. I juz nie mona go odpalić. Nie miałem żadnego błędu, jedynie to czasami na ułamek sekundy tracił moc. Czy ktoś ma pojęcie co się mogło stac? Szukałem info na forum ale nic nie znalazłem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28121-astra-g-x17dtl-nie-odpala/#findComment-97296 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spewak Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Butylarz Nie tankuj na tesco a SZCZEGÓLNIE nie przy -25 Nie podaje paliwa na wtryski. to raczej wskazuje na pompe. Kroitz jak tracił moc to błąd powinien się pojawić objawy wskazują na sterownik pompy (poszukaj na forum bo jest tego sporo)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28121-astra-g-x17dtl-nie-odpala/#findComment-97291 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paull Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Sterownik sprawdź na podstawie tego linku jak co podaj maila ot jako takie tłumaczenie podeślę Ci http://www.mrserv.de/index.php?option=com_content&task=view&id=30&Itemid=33   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28121-astra-g-x17dtl-nie-odpala/#findComment-97269 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Makaron Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Mam tą samą Aśkę i taki sam problem.Zgasła podczas jazdy i już nie odpaliła. Diagnoza mechanika:brak ciśnienia w silniku, zablokowane popychacze, coś tam z wałem korbowym i jeszcze znalazł panewki w misie... Myślałem, że będzie jakaś "drobnostka" a tu silnik do wymiany.Trochę mi to portfel opróżniło.Oczywiście nie życzę Cu tego!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28121-astra-g-x17dtl-nie-odpala/#findComment-97256 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Czizas, nie straszcie. Właśnie się zbieram żeby ją scholować z centrum Gdańska do mechanika. Najgorsze że nie było żadnych szczególnych znaków ostrzegawczych.... Wczoraj wróciłem z trasy 700km, dobrze że mi się nie wykrzaczyła na autostradzie w nocy... Poza tym uważam że to całkiem fajne autko.... chyba że zmienie zdanie....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28121-astra-g-x17dtl-nie-odpala/#findComment-97252 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Wymienilem tranzystor na IRLR2905, znalazlem także przepalony bezpiecznik 20A(obok skrzynki przekaźnikowej pod maską) wymieniłem, odpalam. Efekt? Spalony elektrozawór w pompie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28121-astra-g-x17dtl-nie-odpala/#findComment-96889 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Jest diagnoza. Spalony sterownik pompy...jeden elektronik mówi ze sie nie da z tym ic zrobic. Jutro jade do specjalisty z allegro, ma zajrzeć. Zrobienie tego to koszt 250 pl plus roczna gwarancja. Używki chodza d 800 do 1200 pln, nowy sterownik 1800.... MASAKRA!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28121-astra-g-x17dtl-nie-odpala/#findComment-96239 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 nowa pompa do TDI poszukiwana 11mm od automata ALH chodzi 2000 zl. bo uzywka w dobrym stanie 1100 PLN. Uzywka zwyklej standardowej pompy 10mm kosztuje jakies 400-500 zl. No i jak tu mowic ze opel ma tanie czesci. 250 zl to jeszcze nie tak zle zwlaszcza ze gosc stwierdzi czy faktycznie padla elektronika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28121-astra-g-x17dtl-nie-odpala/#findComment-96112 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Dupa, nic sie nie da z moim sterownikiem kupić. Kupuje używkę, przynajmniej dają 1 rok gwarancji [ Dodano: Pią Mar 05, 2010 08:21 ] Astra jeździ....... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28121-astra-g-x17dtl-nie-odpala/#findComment-95863 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.