Gość maersk Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Bardzo Dziękuje za Pomoc i utrudnienia przepraszam. Czujnik pewnie drogi będzie [ Dodano: Nie Lut 28, 2010 17:01 ] a jeszcze jak mogę zapytać gdzie taki czujnik się znajduje ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28248-probelm-z-obrotami/page/2/#findComment-96857 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Czujnik jest na grodzi. Jak zdejmiesz uszczelkę na grodzi, to ci spokojnie wyjdzie, jest zawieszony na blaszce.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28248-probelm-z-obrotami/page/2/#findComment-96754 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maersk Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Witam Już po problemie ) okazało się że wężyk od pod ciśnienia był źle podpięty ) Pozdrawiam wszystkie rady były przydatne dziękuje za wyrozumiałość..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28248-probelm-z-obrotami/page/2/#findComment-96670 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Jeśli można to podepnę sie pod temat. Od pewnego czasu miałem problemy z mocą i spalaniem, Astra powyżej 130Km/h miała ścianę w prędkości a spalanie nawet mimo ekonomicznej jazdy wahało się między 14 a 15l/100Km 2 dni temu zostawiłem auto u mechanika, do regulacji okazał się zapłon który był baaardzo rozregulowany, mieszanka, do tego wymienili mi krokowca bo były problemy z obrotami. I tak, o ile autko przybrało na mocy, spalanie spadło, to mam teraz spore problemy z obrotami. O ile w dzień gdy jest ciepło to auto przy zapaleniu łapie 400 obrotów na start to po chwili podnosi się na 600-700. Natomiast po postoju w nocy jest tragedia, auto zapala i gaśnie, silnik wogole nie wchodzi na obroty chyba że go przytrzymam na obrotach 2-3tys na dłuższa chwilę to potem obroty opadną i wstanie z nich. Sczytałem błędy wyskoczyło takie coś: 22 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie 34 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie 35 Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28248-probelm-z-obrotami/page/2/#findComment-91756 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 35 Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków sprawdź oring i przeczyść,jeśli masz ten stary krokowy to go przemyj i załóż bo mogli założyć ci zamiennikA ta reszta to bym przeczyścił przepustnicę i sprawdził wtyczkę do czujnika przepustnicy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28248-probelm-z-obrotami/page/2/#findComment-91728 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Wyczyściłem czujnik od przepustnicy WD 40, i tak z ciekawości zmierzyłem napięcia, o ile na jałowym ma te 0.7 z groszami, to na pełnym otwarciu do 2.2 dochodzi i ni fufu wyżej, to chyba nie dobrze bo ma do prawie 5 dochodzić tak ?? No ale to przy otwartej przepustnicy więc chyba z jałowymi za dużo wspólnego nie ma. Co do starego krokowca to nie mam go, będę musiał do nich zadzwonić i się spytać czy go jeszcze mają na warsztacie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28248-probelm-z-obrotami/page/2/#findComment-91723 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Albo zamiennik, albo ci założyli od 1,4 Wyglądają podobnie, ale 1,4 ma mniejszy grzybek.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28248-probelm-z-obrotami/page/2/#findComment-91610 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Albo zamiennik, albo ci założyli od 1,4 Wyglądają podobnie, ale 1,4 ma mniejszy grzybek. Hmm, za silniczek dałem 150zł więc raczej podróbka to nie jest, z resztą sami mówili, że jakiś no-name nie chcą wsadzać bo to sensu nie ma. Auto obecnie stoi w warsztacie na blacharce wiec jak tylko wróci sprawdzę oznaczenia i wszystko się wyjaśni. A czy wogóle jest sens aby przyczynę braku ssania na zimnym silniku upatrywać w wtryskiwaczu(może zapchany czy coś, ale w końcu auto na ciepłym już chodzi normalnie) skoro komp nie pokazuje błędu ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28248-probelm-z-obrotami/page/2/#findComment-91556 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Wtrysku bym nie winił   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28248-probelm-z-obrotami/page/2/#findComment-91544 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 W takim razie co byście obstawiali ?? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28248-probelm-z-obrotami/page/2/#findComment-91528 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.