Gość NajcargLodz Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Witam wszystkich, jest to mój pierwszy post więc z góry proszę o wyrozumiałość. Mam problem jak w temacie, czyli dławiący silnik przy próbie zwiększaniu obrotów. Obroty wchodzą maksymalnie między 2500 a 3000 obr i nic ponad to, przy takim stanie łatwo można wyczuć jak auto próbuje się rwać do przodu ale coś go blokuje, zaczyna się krótko mówiąc "dławić". Przy próbie dłuższego przytrzymania go na możliwie najwyższych obrotach (czyli około 3000 obr), zapala się kontrolka silnika. Moje pytanie: czy myślicie iż przyczyną może być problem z pompą wtryskową - bo nie ma odpowiedniego ciśnienia i podaje zbyt małą dawkę paliwa, czy ewentualnie słynny zawór EGR? zaznaczę iż zawór był wymieniany pół roku temu. Proszę o waszą opinię, być może chodzi o coś innego. PS. Chodzi o ASTRĘ G 2,0DTL   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28297-silnik-d%C5%82awi-si%C4%99-przy-zwi%C4%99kszaniu-obrot%C3%B3w-20dtl/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spewak Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Moje pytanie: czy myślicie iż przyczyną może być problem z pompą wtryskową - bo nie ma odpowiedniego ciśnienia i podaje zbyt małą dawkę paliwa, czy ewentualnie słynny zawór EGR? zaznaczę iż zawór był wymieniany pół roku temu. Odczytaj błędy to się przekonasz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28297-silnik-d%C5%82awi-si%C4%99-przy-zwi%C4%99kszaniu-obrot%C3%B3w-20dtl/#findComment-96693 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 wrozka ma wychodne. Diagnostyka chlopie prawde ci powie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28297-silnik-d%C5%82awi-si%C4%99-przy-zwi%C4%99kszaniu-obrot%C3%B3w-20dtl/#findComment-96688 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość orto.pawel Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 moze byc to przeplywomierz moze on sie skonczyl podmien od kumpla i sie przekonasz zawsze to tansze niz pompa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28297-silnik-d%C5%82awi-si%C4%99-przy-zwi%C4%99kszaniu-obrot%C3%B3w-20dtl/#findComment-94605 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NajcargLodz Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Witam ponownie, za namową poprzedników udałem się z samochodem do serwisu MIJ w Łodzi, spędziłem około dwóch godzin, efektem czego była krótka i zwięzła odpowiedź, a mianowicie "samochód nie wskazuje żadnych błędów, według mnie jest to problem wtrysków, ale żeby cokolwiek sprawdzić i ocenić należałoby je wcześniej wymontować i wysłać do warsztatu specjalizującego się w tej dziedzinie, wówczas dowiemy się co jest z nimi nie tak i jakie będą łączne koszta wymiany lub naprawy". Dodam do tego wszystkiego iż owy "fachowiec" nie wspomniał nic na temat pompy, gdy zasugerowałem taką opcję stwierdził "być może jest to problem związany z pompą, ale to dziwne gdyż nie mam na kompie żadnego błędu, emisja spalin jest w normie, a ponad to gdyby była to pompa to byłby duży problem z odpaleniem auta. Możemy przy ewentualnej diagnozie wtrysków, przekazać pompę do regeneracji." I to wszystko co udało mi się dowiedzieć, a z autem jak były problemy tak są w dalszym ciągu. Macie jakieś pomysły?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28297-silnik-d%C5%82awi-si%C4%99-przy-zwi%C4%99kszaniu-obrot%C3%B3w-20dtl/#findComment-87220 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.