Gość Anonymous Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Hey moje auto po naciśnięciu sprzęgła na lpg podczas jazdy gasło poczytałem trochę na tym forum i wziąłem się do pracy wiec tak obróciłem wlot powietrza filtra rozłożyłem instalacje poczyściłem poskręcałem ja jest sprawdzona szczelna zaślepiłem erg wyczyściłem korkowca wyregulowałem gaz wymieniłem filtry wiec zrobiłem wszystkie rady co na forum znalazłem. wiec teraz dzieje się tak auto po odpaleniu i przejściu na gaz sprawuje się bdb po przejechaniu do 20 km po wciśnięciu sprzęgła opadają obroty do 500 otrzymują się dłużej tak po czym zgaśnie lub przy gazuje mu i wrócą na swoje miejsce. byłem u wielu gazowniku no ale nie potrafił się nawet uporać z tym pierwszym problemem a branie po 100-200 zł co wizytę nie jest fajne szczególnie jak powiedzą na końcu ze niewiedza co jest. na kompie pokazuje się błąd erg ze się nie domyka wiec je zaślepiłem.. może to zła regulacja gazu ?? o to moja instalacja którym pokrętłem co ustawiam ?? moje auto to astra g 1.6 8v 75km Zmieniłem tytuł, poprawiłem literówkę/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dany_202122 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Miałem ten sam problem w astrze 1.4 LPG.U mnie przyczyna spadania obrotów(500;600) był silnik krokowy biegu jałowego (w monowtrysku) Po wymianie chodzi mi b.dobrze, obroty spadają na 900 czasem na 1000.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 silniczek krokowy czyściłem i zamieniłem z kolegi i niego moj normlanie dziala a u mnie jego założyłem co tez jest sprawny i dzieje sie to samo. ostatnio pojechalem zrobiłem 40 km wracam do domu dojedzam do bramy dusze sprzegło zwalniam no i wtym momecie obroty opadaja i zamiast zatrzymać sie na 900 jak przewaznie zleca do 500 i jak niepodbije pedałem gazu ich to zdechnie lub nieraz stane i sie podrtuje i wruca na 900.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dany_202122 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Aha. I tu jest właśnie problem bo za bieg jałowy odpowiada krokowiec http://forum.opel24.com/images/smiles/kwasny.gif . Może sprawdz wężyk czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym.I odkreć dekielek pod który jest podłaczony wezyk od czujnika,być może dostało sie tam trochę wkładu węglowego i kanaliki sa nie drożne.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dikeys Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Dzisiaj przerabiałem dokładnie to samo,po wciśnięciu sprzęgła,obroty spadały do 500 i czasami gasł,dwa dni temu byłem na regulacji,powód wahania obrotów był prozaiczny,po prostu była ustawiona zbyt uboga mieszanka.Podkręciłem lekko dawkowanie gazu na wolnych obrotach i jest wszystko ok. Nie wiem które to pokrętło u ciebie,bo u mnie jest jedno.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 no jak mi w serwisie wyregulowali to nawet nie odpalał ^^ a drugi gazownik to wyregulował powiedział ze będzie ok ale po zgaszeniu po przejściu na gaz sam zdychał od razu. wiec sam trochę pokręciłem i ustawiłem tak jak teraz jak bym wiedział co do czego łatwiej by mi było na przykład dodać więcej gazu ująć powietrza itp, jutro sprawdzę czujnik ciśnienia bezwzględnego jak kolega powyżej doradził. [ Dodano: Pią Mar 05, 2010 01:39 ] Tak jeszcze znalazłem podobny opis parownika jak mój Wiec jest taka sprawa to jest opisane na rysunku która śrubka od czego jest i tak jest jakaś zasada ile która powinna być wykręcona obrotów?? I teraz proszę mnie poprawić jak źle myślę śruba 1 jest od regulacji pracy auta na luzie lub sprzęgle czyli wyregulowanie obrotów biegu jałowego?? dajemy mu tą śrubką tyle gazu ile potrzebuje żeby sobie utrzymał te 900 obrotów?? czyli po naciśnięciu sprzęgła podczas jazdy lub wrzuceniu biegu jałowego wskazówka musi opaść na np.900 obrotów i sie tam stale utrzymywać pomimo tego czy skręcam czy hamuję czy toczę sie z górki (bo oszczędzam na paliwie ;D) a śrubka 2 reguluje ile ma silnik spalać gazu.I jak ją za mocno zakręcę i auto będzie dostawać za dużo gazu będzie więcej palił i sie zalewał po naciśnięciu pedał gazu, a jak za mocno wykręcę będzie miał za dużo powietrza w gazie i po przy gazowaniu sie zadławi a podczas jazdy nie będzie miał epy do jazdy ;D Wiec tak spalanie mojego auta gazu jest zadowalająca 7-8 trasa 10 miejski. jak i przyspieszenie auta i reagowanie na pedał gazu jest ok po na ciśnięciu zbiera sie od razu i nie dławi się. Wiec problemu z śrubką 2 nie mam. Co do śrubki 1 auto na postoju utrzymuje równe obroty podczas jazdy po przejechaniu kilku km co jakiś czas na luzie przy skrętach i podczas hamowania lubi sie dławić i opadają obroty na 500 po czym wrócą na swoje miejsce lub sie zadławi i zgaśnie wiec może podkręcając mu tą śrubkę dając większa dawka i mój problem zniknie w którą stronę powinnę kręcić ?? no i jeszcze została u mnie śruba na przewodzie jest ona zastosowana zamiast korkowca do gazy jak ja ustawić?? może zostawić w spokoju jak spalanie jest ok. I tylko dopieścić tą 1.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dany_202122 Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Wszystko ładnie kolego opisałeś i prawie dobrze tylko kolejności śrubek pomyliłeś. 2 odpowiada za dawke gazu na biegu jałowym .A 1 za czułość membrany...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 no ale na obrazku pisze 1 to śrubka regulacji biegu jałowego czyli ta u mnie na fotce bliżej napisu 'ag' na kluczyk. A śrubka 2 do regulacji dawki gazu ile ma palić to ta na płaski wkrętak. No tak pisze na tym obrazku mojego parownika. no jeszcze ^^ zależy ktura dlacibie to śrubka 1 a która 2 ja biore że ta powyżęj to 2 a ta poniżej to 1 tak jak na schemacie jest napisane.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dany_202122 Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 no tak... ale stała dawka gazu odpowiada za stałe podawanie gazu nawet na biegu jałowym... należy tak ją ustawić żeby silnik b.ładnie pracował na biegu jałowym. Mam identyczny reduktor. Gdy za mocno przekrece śrubkę ''2'' w jedna albo w druga strone to silnik kuleje.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 wiec co sie u mnie dzieje widzisz doradź którą z śrubek wykręcić lub wkręcić i o ile. [ Dodano: Pią Mar 05, 2010 18:05 ] i jeszcze mam jedno pytanie śrubkę tą na kluczyk koło napisu ag jak wkręcam to daje mu więcej gazu a jak wykręcam to mu daje więcej powietrza w mieszance czy na odwrót?? a i jak wykręcę śrubkę tą powyżej na wkrętak płaski o 3 obroty od zakręcenia to syczy na boki. i napisz jeszcze raz podług mojego parownika śrubka owal na płaski wkrętak jest od?? a śrubka na kluczyk przy napisie ag jest od? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.