Gość dany_202122 Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 ta śrubkę na płaski śrubokręt ustaw na słuch tak żeby silnik jak najrówniej chodził. ja mam np. na 2,5 obrotu. Skoro u Ciebie na 3 obrotach wycieka gaz to może masz uszczelniacz na tej śrubie wyrobiony. Tak ze ta srubka odpowiada za stała dawke gazu na biegu jałowym. Ta srubka na kluczyk odpowiedzialna jest za czułość membrany(im wyzsze podcisnienie w kolektorze ssącym tym bardziej membrana sie otwiera i dostarcza gaz do mixera) [ Dodano: Pią Mar 05, 2010 19:37 ] ta srubke kolo napisu ag (na kluczyk) ustawiacz tylko czułość... powietrza w reduktorze sie nie ustawia tulko ile gazu ma leciec. a gaz z powietrzem łączy sie dopiero w mikserze...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 to teraz powiem tak jak kręcę tą na kluczyk koło ag to właśnie silnik jak zamocno wykrece przygasa a jak zakrece to szarpie nim. a tą od góry jak krecena płaski śrubokret to nic się nie dzieje. dodam że po wizytach w servisach lpg. ta na srubokret była kompletnie wkrecona na maxa. i wtedy jak ja wykreciłem zaczeło auto chodzic jak teraz chodzi (przedtem gasło po kazdym wcisnieciu sprzegła) a jak wykreciłem az zaczeło syczec i wkreciłem delikatnie żeby niesyczało to było ok nic niegasł ale spalnie wyszło na pozimie 16l. zatankowałem za 20 i zrobiłem 58km.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dany_202122 Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 A od dawna masz ten reduktor?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 instalacja jest rok w aucie. już z nią kupiłem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dany_202122 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 aha, to nie jest stara. Bo gdy reduktor ma max 5lat to juz membrany sa do wymiany... Jak pewnie sam zauważyłeś to reduktor jest ciezko ustawic. za mocno srubka w prawo lub w lewo i juz silnik pracuje inaczej. Wiem to ze swojego doswiadczenia. U siebie ta srubke przy elektrozaworze mam na 2.5obrotu a ta nizej na 4.5 ostatnio (w piatek) przekreciłem inaczej i gdy dzis jechałem autkiem to za kazdym razem obroty spadały mi na 550 a gdy sie zatrzymałem to wskakiwały na 900. Morał taki iż ta srubka koło elektrozaworu jest od biegu jałowego jak sie za bardzo odkreci to bedzie duzo palił bo cały czas gaz podaje. musi byc perfekcyjnie ustawiona. dzis ''JĄ'' ustawiłem na słuch tak zeby za mocno nie odkrecac ale i zeby silnik pracował równiutko. musze jeszcze dodac ze podczas dodania gazu na +/- 5.5tys/obr i puszczajac pedał gazu zeby silnik nie zgasł,tylko zeby obroty spadły na +/_1100-900.tak trzeba ta srubke ustawic.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dikeys Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 najlepiej sam za bardzo nie kombinuj z regulacją,jeśli to dla ciebie nie za daleko .to koło Zielonej Góry jest ekstra gazownik,daj znać na priva jak jesteś zainteresowany podam ci dokładne namiary.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.