Gość patryk1235 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Witam!! wskazówka od temp. cieczy podnosi się do około 75-80stopni dopiero po przejechaniu około 15-20km w trasie w temp powietrza około 3stopniC natomiast jeżeli postoję chwile w korku to temp. szybko wzrasta do 90stopni Co do ogrzewania to grzeje mocno ale dopiero po dłuższej pracy silnika Wąż który wychodzi od termostatu w kierunku chlodnicy robi się ciepły już po tym jak silnik wyłączy ssanie czy tak ma być ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 skoro piszesz że wąż się szybko podgrzewa i puszcza na chłodnicę to tak jakby szybciej się uchylał ten termostat   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość patryk1235 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 a powinno być tak że dopiero przy około 90 ma puszczać na chłodnice tak ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 tak, przy około 90° tylko niektóre termostaty mają malutki otworek i delikatnie przewód może się podgrzewać wcześniej, ale nie chłodnica   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość patryk1235 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 ok, jutro jeszcze sprawdze na postoju czy się zrobi mocno ciepla chlodnica.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 póki silnik nie złapie swojej temp. nie powinna się wcale ciepła robić   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość patryk1235 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 a jak z wymianą termostatu jest to w miarę proste czy trzeba coś grzebać z rozrządem ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 ino chyba koło kolektora po lewej go masz czyli na wierzchu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daropierwszy Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Tu masz potrzebne informację jak wymienić termostat, porada dotyczy silnika X16XEL w Vectrze, ale jest to prawie to samo http://www.vectraklub.pl/index.php/advices/pokaz/11 Dodam tylko że w Tigrze nie trzeba demontować pompy wspomagania, wystarczy zdjąć 1 wąż i odkręcić 3 śrubki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bolo1234 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Witam! Podepnę się do tematu. Dzisiaj przejechałem jakieś 100 km i tylko czasem zdarzało się że wskazówka od temperatury pokazywała ok. 90 stopni. Działo się tak jak dawałem po gazie albo wyłączałem ogrzewanie. Po wyjechaniu wskazówki włączałem ogrzewanie i szło ciepłe powietrze, ale wskazówka zaraz opadała i powietrze szło letnie. Fakt że pokazywało mi -23 stopnie, ale to chyba nie ma aż takiego wpływu. Czy to termostat? ile kosztuje cały, dobry termostat? z tego co widzę na allegro to ceny wahają się od 15-550 zł. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.