Gość Anonymous Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Po czyszczeniu dolotu i egra palił się check i wyskakiwał błąd P0105 - czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. Mechanik nie mógł go wykasować. Po sprawdzeniu wszystkich trzech czujników i pogrzebaniu przy wężykach podciśnieniowych przy klapkach zawirowań check zgasł i błąd można było wykasować. Przejechałem od czyszczenia 1200 km i check zaczął się znowu palić. Ktoś z was wie gdzie jest umieszczony w tym silniku ów czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym? Czy może EGR sterowany elektronicznie jest tym czujnikiem i może mówi pomału papa? Wczoraj po trasie check zapalał się i silnik tracił moc i kręcił się do 3tyś/obr, po zgaszeniu i ponownym rozruchu było ok. Dzisiaj rano pali się znowu ciągle.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28402-b%C5%82%C4%85d-p0105-po-czyszczeniu-dolotu-i-egr-a-silnik-y20dth/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 czujnik jest na kolektorze dolotowym. Przykrecany jedna srubka. Jest czarnego koloru z wtyczka. wykrec go i przeczysc, przedmuchaj, przeropuj.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28402-b%C5%82%C4%85d-p0105-po-czyszczeniu-dolotu-i-egr-a-silnik-y20dth/#findComment-95831 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawel1924 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Witam, również ma ten błąd w silniku 1,7 DTI isuzu. P0105 -? Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania -? Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania -? Obwód sensora ciśnienia ładowania Zakres/Działanie dziś gdy przekroczyłem 120KMh zapaliła się kontrolka silnika. Po zatrzymaniu i z czytaniu błędu (gaz i hamulec), pokazało błąd P0105. Błędu nie pokazywało dopóki nie przekroczyłem 120kmh. Później po odpaleniu samochodu kontrolka silnika nie zapala się do puki nie przekroczę 120kmh. Jak by mi ktoś mógł powiedzieć bardziej na chłopski rozum gdzie mam zajrzeć i co zrobić?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28402-b%C5%82%C4%85d-p0105-po-czyszczeniu-dolotu-i-egr-a-silnik-y20dth/#findComment-95827 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Trzeba sprawdzic tak: kabloteke, sam czujnik doladowania, wezyki podcisnieniowe,elektrozaworki. Ogolnie to ja jestem mimo wszystko z apodpieciem pod kompa bo te metody pedalowe to czasami albo nie wyswietla wszystkich bledow -tych sporadycznych itp.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28402-b%C5%82%C4%85d-p0105-po-czyszczeniu-dolotu-i-egr-a-silnik-y20dth/#findComment-95813 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawel1924 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Trzeba sprawdzic tak: kabloteke, sam czujnik doladowania, wezyki podcisnieniowe,elektrozaworki. Ogolnie to ja jestem mimo wszystko z apodpieciem pod kompa bo te metody pedalowe to czasami albo nie wyswietla wszystkich bledow -tych sporadycznych itp. Kabloteke? czyli wszystkie połączenia przewodów przy silniku? Czujnik? gdzie on się znajduje? Wężyki które? wszystkie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28402-b%C5%82%C4%85d-p0105-po-czyszczeniu-dolotu-i-egr-a-silnik-y20dth/#findComment-95807 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Ktoś z was wie gdzie jest umieszczony w tym silniku ów czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym? w Y20DTH to ten czujnik u mnie pomogło wyczyszczenie tak jak pisał kol. Wesol   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28402-b%C5%82%C4%85d-p0105-po-czyszczeniu-dolotu-i-egr-a-silnik-y20dth/#findComment-95681 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 > w Y20DTH to ten czujnik Jak odłączyłem u mechanika na kompie ten czujnik to komp pokazywał błąd czujnika temperatury zasysanego powietrza? Czyli w tym układzie jest to też czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. W każdym bądź na razie czyszczenie pomogło i check zgasł, ale pewnie błąd pozostał, bo nie podłączałem pod komputer aby go wykasować.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28402-b%C5%82%C4%85d-p0105-po-czyszczeniu-dolotu-i-egr-a-silnik-y20dth/#findComment-95556 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 ile ma razy powtarzac bledow nie trzeba kasowa. Masz naprawic usterke i do tego jest system diagnostyczny pprzez pokazywanie bledow. Naprawiasz dana rzecz i tylko po to kasujesz blad zeby sprawdzic czy sie juz nie pokaze- znaczy sie ze naprawiles. Kasowanie bledow to nie leczenie auta!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28402-b%C5%82%C4%85d-p0105-po-czyszczeniu-dolotu-i-egr-a-silnik-y20dth/#findComment-95537 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.