Gość pba Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 No i trafiła moja Asieńka do mechanika. Podobno po podłączeniu na kompa nie było żadnego błędu. Mechanik powiedział, że to pompa bo nie podaje paliwa. Wcześniejsze objawy, jakoś zlekceważone przeze mnie to nierówna praca zaraz po odpaleniu na zimnym silniku, zapalająca się kontrolka "Układ sterowania silnikiem" przy odpalaniu - gasła po ok 5 min. Wtedy, gdy zgasła, też się zapaliła ta kontrolka. Czy wierzyć temu mechanikowi i robić pompę? Czy może ktoś z Was miał podobne zdarzenie i nie była to pompa? Proszę o radę! Silnik 2.0DI, 165t km. 1999r. kombi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28611-ii-w-czasie-jazdy-zgas%C5%82a-nie-odpala-brak-b%C5%82%C4%99du/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Silnik 2.0DI, 165t km. 1999r. kombiPytanie ile cofnięty licznik,kombi z takim przebiegiem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28611-ii-w-czasie-jazdy-zgas%C5%82a-nie-odpala-brak-b%C5%82%C4%99du/#findComment-93894 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pba Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Licznik nie cofnięty. W przeciwieństwie do wieluuuu aut używanych, ten egzemplarz był od początku używany w Pl, serwisowany. I - co może wielu zdziwić - wpisy w książce serwisowej są podparte fakturkami z serwisu. Mało tego, nawet jest dokumentacja po wybiciu szyby na parkingu strzeżonym - firma ubezpieczeniowa w swoich dokumentach też wpisała stan licznika. Także co do wskazań na liczniku nie mam żadnych wątpliwości.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28611-ii-w-czasie-jazdy-zgas%C5%82a-nie-odpala-brak-b%C5%82%C4%99du/#findComment-93890 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Pompa powinna wytrzymać około 250 tys .Pzdr. [ Dodano: Czw Mar 11, 2010 09:59 ] ten egzemplarz był od początku używany w Pl Co to za kraj ma takie oznaczenie? Objaw jaki opisałeś to może byc walnięta pompa. Trochę kosztowna rzecz.Pzdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28611-ii-w-czasie-jazdy-zgas%C5%82a-nie-odpala-brak-b%C5%82%C4%99du/#findComment-93887 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spewak Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 To trochę niemożliwe żeby regularnie zapalała się kontrolka a na komputerze brak błędu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28611-ii-w-czasie-jazdy-zgas%C5%82a-nie-odpala-brak-b%C5%82%C4%99du/#findComment-93885 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pba Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Pl - o ile mi wiadomo, to chyba Poland;) 250t km? Z tego co poczytałem na tym forum, to ten typ pompy - VP44 - pada zdecydowanie wcześniej. W warsztatach często się dziwili, że w ogóle tyle przejechała przed padnięciem... ale to było marne pocieszenie:/ Koszt - owszem, nie mały - rzędu 2,5tyś zł.... pozdowionka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28611-ii-w-czasie-jazdy-zgas%C5%82a-nie-odpala-brak-b%C5%82%C4%99du/#findComment-93884 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Znajomemu padła w VB przy 248 tys. objaw ten sam co u Ciebie.Kolesiowi padla w asterce przy 169 tys ale przebieg do odgadnięcia bo auto z Belgi jest i wtedy auto mialo 12 lat a silnik to 1.7 oplowski.Pzdr. [ Dodano: Czw Mar 11, 2010 10:21 ] Z tego co poczytałem na tym forum, to ten typ pompy - VP44 - pada zdecydowanie wcześniej. Tylko skąd te samochody pochodzą?Bo z takim przebiegiem to tylko z polski. PL-Polska.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28611-ii-w-czasie-jazdy-zgas%C5%82a-nie-odpala-brak-b%C5%82%C4%99du/#findComment-93882 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Makaron Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Miałem podobny problem.Zgasła mi Asieńka podczas jazdy.Po odpaleniu silnika kontrolka oleju świeciła jeszcze parę minut.(tłumaczyłem to mrozami -15)Mechanik był, podpiął pod komputer.Zero błędów.Mówił, że pompa.A jak się później okazało pompa dobra tylko silnik szlag trafił!!!No i 3 klocki w plecy!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28611-ii-w-czasie-jazdy-zgas%C5%82a-nie-odpala-brak-b%C5%82%C4%99du/#findComment-93873 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Pl - o ile mi wiadomo, to chyba Poland;) 250t km? Z tego co poczytałem na tym forum, to ten typ pompy - VP44 - pada zdecydowanie wcześniej. W warsztatach często się dziwili, że w ogóle tyle przejechała przed padnięciem... ale to było marne pocieszenie:/ Koszt - owszem, nie mały - rzędu 2,5tyś zł.... pozdowionka Sorry ale te mity o padających pompach przy 160 k lub 200 k mnie "rozśmieszają". Padają również EGR, wtryski i inne pier-doły i co z tego? Te silniki wytrzymują do 500 tyś...pompy troszkę mniej ( pompy od silnika 1,7 też padają i co?). Kupcie teraz nowe auto to nie wytrzyma Ci nawet tych 150 k, a już poleci koło dwumasowe, DPF, wtryski, silnik. Niestety ale praktycznie prawie każde auto sprowadzone ma cofkę licznika. Nie wierz też w to że jak był serwisowany to na pewno nikt nie grzebał w przebiegu. Wystarczy co rok poprosić kolegę z laptopem i skoryguje o 20 tyś km w dół. Zanim naprawisz pompę to sprawdź czy jak kręcisz motorem to leci paliwo z przewodów doprowadzających paliwo do wtrysku(do trawersów). Jak leci to pompka powinna być dobra. Żebyś nie wywalił 3 tyś na pompę, a nadal będzie źle. A może ci się IMO rozkodowało? Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28611-ii-w-czasie-jazdy-zgas%C5%82a-nie-odpala-brak-b%C5%82%C4%99du/#findComment-93821 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Nie ma czegos takiego ze pompa pada po jakms tam przebiegu. U jednego padnie po 100 tys a u drugiego z przebiegiem 300 tys. bedzie smigac. Ostatnio dzwonilem jak tam moja astra sie miewa i okazalo sie ze pieknie chodzi nadal mimo ze nakulane blisko 300 tys. Przy silniku nic nie wymieniane poza napinaczem oraz paskiem osprzetu. Pompa a nawet EGR byl oryginalny od nowosci i tylko pamietam z eprzeplywka byla z 2001 roku gdzie auto bylo z 1998/99r. Taka mala uwaga bo widze ze sporo osob nie wie ze jak sie zapala kontrolka ukladu smarowania to nalezy sie bezwzglednie zatrzymac i nie kontynuowac dalszej jazdy. Nie wam jak u innych ale jak ja mialem moze ze 6-7 lat to mi ojciec takie info zakorzeniał. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28611-ii-w-czasie-jazdy-zgas%C5%82a-nie-odpala-brak-b%C5%82%C4%99du/#findComment-93819 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.