Skocz do zawartości

Za wysokie obroty Astra II DTL


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z obrotami, bo skaczą jak im się podoba. Raz jest 750 a raz 1100 i nie mam pojęcia skąd się to bierze. Wymieniłem filtr paliwa ale problem nadal jest. Jak ktoś może pomóc to z góry wielkie dzięki

 

 

Najpierw należało by się przywitać itp a nie tak od razu z problememManiakoepl pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem w tym że na ciepłym i na zimnym. One raczej nie skaczą do góry na postoju tylko jak przejade kawalek i staje w miejscu to wtedy sa naogół wieksze, choc zdarza się ze po kilku czy kilkunastu sekundach spadaja, ale to tez nie zawsze a raczej jest wyjątek jak spadna

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotrek.gk, jaki masz przebieg???Bo może masz "brudny" lub "przyp chany" kolektor ssący lub niewłaściwy kąt wtrysku.Kopci ci mocno na czarno??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zibi obroty od razu nie spadają, trzeba poczekać chwile i wtedy może łaskawie spadną, choć nie zawsze. Zauważyłem jeszcze jedną rzecz, a mianowicie to, że obroty za wolno spadają przy zmianie biegów. Objaw zupełnie jak w fiacie 126p gdy linka od gazu się zacinała;-)

maniakopel mam przebieg (teoretycznie) prawie 200 000. Kopci tylko jak zatankuje na kiepskiej stacji, tak to praktycznie wcale, chyba, że wcisnę gaz do dechy to się zakopci jak w każdym dieslu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotrek.gk, żeby były problemy z linką od gazu bo pedał jest oparty na jakiś czujnikach elektronicznych.Wiec przebieg wskazywał by na to co napisałem powyżej....brudny"zapchany" kolektor ssący....poza tym czy często korzystasz z wysokich obrotów??Bo ja po emeryckim stylu jazdy miałem też niezły problem z sadzą itd ale gdy astre "pogoniłem" problem minął chodź też nie kopciła na czarno.

 

 

http://ochman.superhost.pl/VB/egr/czyszczenie_kolektora_ssacego_i_egr.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno go kupiłem i jeszcze nie miałem okazji tak mocno przycisnąć. Może więc zatankuje na dobrej stacji i go "trochę przepale". Jak to nie pomoże to się odezwę. Dzięki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz dopiero przeczytałem. Widzę, że muszę zabrać się któregoś dnia za tą robótkę, dobrze, że nie wygląda wyjątkowo skomplikowanie;-)

 

[ Dodano: Wto Wrz 04, 2007 19:53 ]

Witam ponownie. Minęło trochę czasu od ostatniego postu, ale w końcu zabrałem sie niedawno do czyszczenie kolektora, bo już mnie krew zalewała przez te nierówne obroty. Fakt był brudny, ale nie aż tak strasznie. Problem jest jednak w ty, że po całej operacji usterka nie zginęła. Nie mam pomysłu co to teraz może być. Byłem dziś u fachowca i stwierdził, że winę ponosi pompa, ale jak dla mnie to dziwne, że tylko problem jest na ciepłym silniku i trochę zanika gdy go sie obciąży włączeniem np klimy, świateł czy ogrzewanie tylnej szyby. Nasuwa mi się pytanie, czy nie jest to może wina któregoś z wtryskiwaczy, bo gdy silnik się nagrzeje to może najzwyczajniej "leje"? Aha, tech 2 nie pokazuję żadnego błędu, mimo, że dwa razy w okresie miesiąca zapaliła się na chwilę kontrolka od silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności