Gość Anonymous Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Witam, wczoraj umarła moja Zafka Wracałem z pracy i po około 15tu minutach jazdy, gdy się zatrzymałem silnik zaczął dziwnie pracować (falowanie obrotów), po 3-4s zgasł i już jej nie uruchomiłem. Zanim silnik zgasł w trakcie jazdy zauważyłem podwyższone zużycie paliwa (17-18l) oraz mrugającą kontrolkę świec żarowych. Dwa dni temu świece wymieniłem na nowe. Efekt podpięcia OP-COMa: Odczyt informacji... Identyfikator: 0x0771 VIN W0L0AHM Numer sprzętu:81012549 Typ silnika: Z19DT Numer czę?ci:55198922 Numer wersji oprogramowania: WMPMS110_S Hardware manufacturer number: 0281012549 Software Number: 1037A50292P319_O90 Programming Date: 20070827 Hardware key number: S001018015 Opis systemu: BOSCH0100 Wpisz numer aprobaty: B05019 Variant programming : 0x00006040 Kod alfa: BR Hardware manufacturer system name: EDC16 Code Index and version: O90JTD75 Łšczna ilo?ć kodów: 2 P0090 - Obwód zaworu elektromagnetycznego kontroli ci?nienia szyny, zakres/ działanie (odchylenie dodatnie) (5B) - Obecny P0090 - Obwód zaworu elektromagnetycznego kontroli ci?nienia szyny, zakres/ działanie (odchylenie dodatnie) (0A) - Nie występuje Po otwaciu maski okazało się, że pęknięty jest też przewód powrotny paliwa z wtryskiwaczy. Podejrzewam pompę wtryskową. Co o tym sądzicie? Jakieś sugestie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Może pompa się tylko zapowietrzyła. Miałeś odpowiednią ilość paliwa w baku? Naprawiłeś usterkę i auto nadal się nie odzywa?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Stan paliwa to nieco ponad 1/4 zbiornika. Skasowałem błędy. 2 razy podczas próby odpalenia silnik na sekundę zaskoczył i zgasł. Aktualnie padnięty akumulator od kręcenia i się ładuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość badi82 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Kolego jak się to skończyło? Wczoraj miałem identyczną sytuację w Vectrze 1.9 CDTI. Ten sam błąd tylko napisane : zawór regulacyjny ciśnienia błędny.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 sprawdz jeszcze nasycenie DPFu, kiedy filtr paliwa byl wymieniany?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość badi82 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 DPF czysty, filtr ma może 1000km.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 badi82, znaczy sie co? nowy filtr? podaj lepiej jego stopien nasycienia... ps. pytanie odnosilo sie bardziej do adamekg, bo zczytywal bledy... a podwyzszone spalanie i migajaca kontrolka swiec zarowych moze sugerowac problem z wypalaniem dpfu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość badi82 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Faktycznie wprowadziłem w błąd. Nasycenie DPF około 30%, a nowy jest filtr paliwa.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 badi82, ale tobie nie migala kontrolka? zreszta filtr masz dobry (przynajmniej wg fejsu - czujnikow ) no to czekamy na odpowiedz adamekg, BTW sprawdzales przewody paliwa czy nie ma nieszczelnosci?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.