Gość Anonymous Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Witam! Teraz już potrafię dokłądniej określić co dolega mojej astrze (pozwolicie że skopiuję treść mojego posta) jako że zima trzymała dosyć długo to myślałem że problemu też się pozbyłem ale pomogła mi ona tylko w dokładniejszym zdiagnozowaniu. Mam problem z zapalaniem się check engine i słabnięciem silnika (na chwilke ok 5s bądź aż do zatrzymania silnika) - brak reakcji na pedał gazu. Na początku jest wrażenie jakby silnik dostał kopa (ok sekundy) a potem zapala sie check i brak reakcji na gaz, czasem po 5 sekundach wraca reakcja i silnik reaguje i jedzie dalej a czasem trzeba sie zatrzymać bo gaśnie. Sytuacja ma miejscy tylko podczas deszczowych dni kiedy jest dużo wody na ulicy i tylko kiedy jadę za kimś blisko. Sytuacja zdarza się na rozgrzanym silniku zwykle w trasie i przy prędkościach od ok 90 - 140 (w takich mi się trafiało) raz przy 30 km/h. Wyskakujace błędy to P1631 - (3) wadliwe działanie pompy wtryskowej Proszę o pomoc bo boję się wsiadać do auta w deszczowe dni bo jazda jest dosyć uciążliwa. Z wyprzedzeniem napiszę, EGR czyściłem i nie było żadnego błędu związanego z egrem. Ostatnie dni mimo że sporo wody to też nie miałem ani jednego takiego przypadku - mimo że już się boję jak za kimś jadę Pozdrawiam Łukasz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28678-x20dtl-20-16vdi-d%C5%82awi-si%C4%99-podczas-jazdy-w-deszczu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kgorka Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Zbieraj kase na naprawe sterownika pompy lub jej regeneracje ale pierw zobacz jak wyglada wtyczka sterownika pompy wyczysc wysusz i czyms popsikaj na styki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28678-x20dtl-20-16vdi-d%C5%82awi-si%C4%99-podczas-jazdy-w-deszczu/#findComment-93237 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 nie chce mi się wierzyć że objawem padania sterownika jest przerwa w pracy podczas jazdy tylko i wyłącznie w deszczu i to tylko w wypadku jechania blisko za kimś.... Dziś sczytałem błędy P1630 - Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) (0A) - Nie występuje P1631 - Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 3 (0B) - Nie występuje Proszę o informację gdzie szukać procedury sprawdzania układu krytycznego 1. Bądź co oznacza wadliwe działanie pompy 3   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28678-x20dtl-20-16vdi-d%C5%82awi-si%C4%99-podczas-jazdy-w-deszczu/#findComment-93143 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Ludzie skad wy bierzecie te opisy bledow!! P1630 to blad regulacji kata wtrysku i sugerowana jest niesprawnosc obwodu zasilajacego. Jesli ktos dalej nie rozumie to brak zasilania lub zwarcie w wiazce kablowej do plusa. P1631 to niby komputer pompy uszodzony ale tak samo sugerowana przyczyna to brak zasilania/ zwarcie do plusa, uszkodzona wiazka kablowa, wtyczki itd.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28678-x20dtl-20-16vdi-d%C5%82awi-si%C4%99-podczas-jazdy-w-deszczu/#findComment-93079 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.