Skocz do zawartości

Branie oleju 2,2 benzyna ze względu na rodzaj oleju !!!!


Gość cezken

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś używał różnych rodzajów olejów silnikowych i sprawdził który olej był najmniej zużywany przez silnik

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do czego dozysz tym tematem ??

o ile pamietam juz jeden taki polecial do kosza

masz problem ze spalaniem oleju

to napisz ile go pali na jakim dystansie

opel ma norme spalania oleju

jesli ja przekracza to remont silnika sie klania

a nie zmiana oleju na gestszy ( z syntetyka na polsyntetyk albo mineral)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na temat brania oleju w Oplach i innych samochodach to wiem bardzo dużo. Od 20 lat jestem mechanikiem samochodowym z praktyką. Ale szukam czy ktoś przypadkiem nie wlał innej marki oleju bez zmiany właściwości oleju i sprawdził na własnej skórze czy silnik zużywa mniej czy więcej oleju ! A dopytuje tak bo jestem dociekliwy i na dniach to sprawdzę bo zmienię olej na inną firmę. Specjalnie nie piszę o jakie marki oleju chodzi by nie robić zamieszania ani reklamy oleju. Zainteresowałem się też dlatego bo mój kolega ma służbowy samochód i w serwisie leją mu Olej pewnej firmy i twierdzi że auto bierze olej a kiedy doleje olej (o tych samych parametrach) ale innej firmy to przestaje brać olej :)!! Gryzie mnie to bo jestem strasznie upierdliwy i jak nie sprawdzę to będę chory. Tak że proszę się mnie nie czepiać tylko popytać po znajomych czy ktoś mił taki przypadek :P:).

Pozdrawiam wszystkich tych co ubywa olej z silnika. cezken

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co dolewka niewielkiej ilosci moze zmienic w spalaniu oleju

ja jezdze na oryginalnym GMa

w poprzednim aucie spalalo mi norme

w obecnym nie pali nic

 

moze uda Ci sie dojsc do prawdy

ale jako mechanik z 20 letnim stazem

pownienes wiecej wiedziec z praktyki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość robertnet