Gość rafalpg Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Wyskoczył mi błąd kod 25 - za niskie napięcie na wtryskiwaczu po zmierzeniu na nim napięcia wynosiło około 8v. Czy to jest dobre i jak jeszcze mogę go sprawdzić? Sprawdzałem czy leci jakaś mgiełka czy też leje ale nic nie zauważyłem ani jednego ani drugiego. Czy wokół wtryskiwacza chodzi mi o obudowę przykryta deklem plastikowym ma być mokre jakby zaolejone? Po wyciągnięciu wtryskiwacza silnik udało się uruchomić ale z delikatnym gazem ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28759-jak-sprawdzic-wtryskiwacz/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 po zmierzeniu na nim napięcia wynosiło około 8v. Czy to jest dobreniedobrepowinno być 12v Czy wokół wtryskiwacza chodzi mi o obudowę przykryta deklem plastikowym ma być mokre jakby zaolejone?nie ma prawa tak być może być kiepska masa w wiązce lub +12v na wtryski jest zaśniedziałe na jakimś styku   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28759-jak-sprawdzic-wtryskiwacz/#findComment-92565 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cursor Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 A jak mierzyłeś napięcie? Na obu stykach wtryskiwacza, czy jeden styk i względem masy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28759-jak-sprawdzic-wtryskiwacz/#findComment-92480 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalpg Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Dzisiaj po włożeniu naładowanego akumulatora bo próba uruchomienia zakończyła się fiaskiem(dość długi rozruch około 10 sekund przełączonym na paliwo) , w kostce do wtryskiwacza było 9,5 v około przy próbie uruchomienia silnika, a miedzy kostka a masa 12,4v przy przekręconym zapłonie. Co morze świadczyć o zaolejeniu? Przy wyjętym wtryskiwaczu samochód odpalił ale potrzebował delikatnej dawki gazu bo inaczej od razu zgasł i nie palił? [ Dodano: Sro Mar 17, 2010 11:54 ] Okazało się że pompa paliwa robi zwarcie, spalił się bezpiecznik po odłączeniu pompy i włożeniu nowego bezpiecznika, kontrolka zgasła i wróciło wszystko do normy. Ale czy wokół wtryskiwacza powinno być tak zaolejone bo to mnie interesuje? Czy to nie przez to spaliła się pompa i robiła zwarcie że wtryskiwacz padł? Jak go sprawdzić bo żadnej mgiełki nie widziałem ale to próbowałem na włożonym wtryskiwaczu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28759-jak-sprawdzic-wtryskiwacz/#findComment-92278 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cursor Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Ale czy wokół wtryskiwacza powinno być tak zaolejone bo to mnie interesuje? Czy to nie przez to spaliła się pompa i robiła zwarcie że wtryskiwacz padł?Nie powinno być, ale to na pewno nie jest powód uszkodzenia pompy. W silnikach w tym wieku to nic dziwnego.Niejeden c14nz i c16nz ma zaolejoną przepustnicę. Kup butelkę benzyny ekstrakcyjnej, weź szmatkę, jakiś nożyk i wyczyść przepustnicę z oleju, na jakiś czas powinieneś mieć spokój. Możesz też poszukać nowego filtra do odmy. Z tego co pamiętam to jest pod pokrywą zaworów. [ Dodano: Sro Mar 17, 2010 14:53 ] a miedzy kostka a masa 12,4vCzyli jest prawidłowe, a pomiarw kostce do wtryskiwacza było 9,5 v około przy próbie uruchomienia silnikaJest błędny, bo ECU nie podaje stałej masy na wtryskiwacz, a odpowiednie impulsy i mierniki głupieją od tego. Jak go sprawdzić bo żadnej mgiełki nie widziałem ale to próbowałem na włożonym wtryskiwaczu.A sprawdź teraz, skoro odpala czy jest mgiełka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28759-jak-sprawdzic-wtryskiwacz/#findComment-92010 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.