Gość Anonymous Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 hmm no muszę sprawdzić aku... sprawdziłem aku.. 1. w astrze 1.6 16v mam aku 43Ah .....chyba mały co? 2. Test z opornikiem pokazał 8.6 to było prawie przy czerwonym polu co Wy na to   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2885-problem-z-zapalaniem/page/2/#findComment-334372 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Test z opornikiem Czy jakiś elektryk może mi wyjaśnić o co chodzi? Dziękuję.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2885-problem-z-zapalaniem/page/2/#findComment-334270 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 aku 43Ah jak daje sobie rade, to czemu nie. Ja ujezdzam 40Ah w 2.0 16v i radzi sobie dobrze, a aku ma juz 5 latek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2885-problem-z-zapalaniem/page/2/#findComment-334265 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 a spytam tak jakie znaczenie mają klemy i ich styk z elektrodami akumulatora? mam klemy które są przystosowane do zakładania na okrągłych elektrodach akumulatora coś około 1.4cm średnicy. Natomiast elektrody mojego akumulatora są hmm ... w postaci płaskownika usytuowanego pionowo. klema ma styk z elektrodą tylko w 15% powierzchni klemy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2885-problem-z-zapalaniem/page/2/#findComment-333728 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 luciu, klemy a elektrody mają bardzo wiele ze sobą wspólnego tzn muszą dokładnie do siebie przylegać gdyż mogą pojawiać się problemy z odpalaniem itd   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2885-problem-z-zapalaniem/page/2/#findComment-333721 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 klema ma styk z elektrodą tylko w 15% powierzchni klemy bardzo mało,podmień jakiś normalny aku i zobaczysz efekt. Test z opornikiem pokazał 8.6 to było prawie przy czerwonym polu chodzi o gruchę do mierzenia gęstości elektrolitu,czy napięcie na klemach?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2885-problem-z-zapalaniem/page/2/#findComment-333703 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Jeśli się nie mylę to masz akumulator fordowski   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2885-problem-z-zapalaniem/page/2/#findComment-333688 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Co by to nie był za aku to kpina jakaś albo sabotaż. Przecież TY nie masz przepływu prądu Nawet gdybyś wrzucił 130 Ah to sobie tylko balast zrobisz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2885-problem-z-zapalaniem/page/2/#findComment-333678 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 jakie znaczenie mają klemy i ich styk z elektrodami akumulatora? Bardzo duże. Jeżeli powierzchnia "styku" jest zbyt mała, to rośnie rezystancja takiego złącza co doprowadza do ograniczenia płynącego prądu z akumulatora do rozrusznika (że nie wspomnę o grzejącym się styku). A właśnie duży (bardzo duży) prąd jest potrzebny do "zakręcenia" silnikiem. Przy takim połączeniu może się okazać, że akumulator jest sprawny, a i tak ciężko jest odpalić silnik. W Twoim przypadku nie wiem jaki masz stan akumulatora, ale wiem, że masz do bani połączenie z tym akumulatorem. Najlepiej zmierz napięcie akumulatora podczas rozruchu silnika. Jeżeli spadnie (napięcie) poniżej ok. 9,5V, to masz słaby akumulator. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2885-problem-z-zapalaniem/page/2/#findComment-333671 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 chodzi o gruchę do mierzenia gęstości elektrolitu,czy napięcie na klemach? nie elektrolitu nie sprawdzałem gruchą chodzi o napięcie na klemach. było 8.6 koleś miał taki przyrząd z wyświetlaczem i jak przypiał do elektrod/klem aku to mu pokazało 8.6 a to wg skali już prawie blisko czerwonego pola Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2885-problem-z-zapalaniem/page/2/#findComment-333618 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.