Gość Anonymous Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Test z opornikiem pokazał 8.6 to było prawie przy czerwonym polu chodzi o napięcie na klemach. było 8.6 Ponieważ skąpo to trochę opisałeś, domyślam się, że chodziło o test akumulatora pod obciążeniem i jeżeli wynik to 8,6V, to idź do sklepu i wymień "baterię" na nową. Zbliża się długi weekend i jak będziesz dalej kombinował, to przesiedzisz go w domu zamiast pojechać w plener. Jeżeli jeszcze nie jesteś pewien, to pożycz od kogoś akumulator i przetestuj u siebie. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2885-problem-z-zapalaniem/page/3/#findComment-333604 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 to jaki polecacie aku mi kupić? 43Ah czy może 55Ah? no i jaki prąd uderzeniowy, bo to chyba tak ten parametr się nazywa....420A czy może 500?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2885-problem-z-zapalaniem/page/3/#findComment-333588 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 to jaki polecacie aku mi kupić? 43Ah czy może 55Ah? no i jaki prąd uderzeniowy, bo to chyba tak ten parametr się nazywa....420A czy może 500? przyłączam się do zapytania - też będę musiał wymienić akumulator w swojej asterce   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2885-problem-z-zapalaniem/page/3/#findComment-333587 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Jak masz takie napiecie, to na bank walnęła ci jedna cela w aku. Do wymiany.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2885-problem-z-zapalaniem/page/3/#findComment-333586 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Po pierwsze- akumulator możesz zamienić na nowy Po drugie- zrób sobie właściwe połączenie klem z elektrodami akumulatora . I WYSTARCZY A jaki akumulator kupić to macie w instrukcji. Większego nie kupujcie bo się nie nadąży ładować i będziecie kupować prostownik ( zwłaszcza teraz jak na światełkach jeździmy ) A prąd ROZRUCHOWY dobrze jak jest największy ale do osobówki wystarczy ok. 400 A   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2885-problem-z-zapalaniem/page/3/#findComment-333566 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 zaznaczam że jestem w tych sprawach laikiem.. Czy to możliwe przy takim stanie aku jak mojego, że rano lub jak silnik ostygnie całkiem to ten zapłon jest jakgdyby dłuższy, cięższy? Rozrusznik kręci dobrze ale muszę dłużej pokręcić a wystarczy że zgaszę auto i odpalę ponownie już zaskakuje dobrze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2885-problem-z-zapalaniem/page/3/#findComment-333490 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Rozrusznik zabiera najwięcej prądu, ten, który idzie na pompę i cewkę może być już za słaby.Dlatego może pompa dłużej nabija ciśnienie i jest "słaba" iskra.Za drugim kręceniem już jest rozprowadzony olej, już jest ciśnienie paliwa, rozrusznik bierze mniej prądu, może dlatego lepiej pali.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2885-problem-z-zapalaniem/page/3/#findComment-333486 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.