Skocz do zawartości

Problem z zapalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Test z opornikiem pokazał 8.6 to było prawie przy czerwonym polu
chodzi o napięcie na klemach. było 8.6

 

Ponieważ skąpo to trochę opisałeś, domyślam się, że chodziło o test akumulatora pod obciążeniem i jeżeli wynik to 8,6V, to idź do sklepu i wymień "baterię" na nową.

Zbliża się długi weekend i jak będziesz dalej kombinował, to przesiedzisz go w domu zamiast pojechać w plener. :?:

 

Jeżeli jeszcze nie jesteś pewien, to pożycz od kogoś akumulator i przetestuj u siebie.

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2885-problem-z-zapalaniem/page/3/#findComment-333604
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

to jaki polecacie aku mi kupić?

43Ah czy może 55Ah?

no i jaki prąd uderzeniowy, bo to chyba tak ten parametr się nazywa....420A czy może 500?

przyłączam się do zapytania - też będę musiał wymienić akumulator w swojej asterce

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2885-problem-z-zapalaniem/page/3/#findComment-333587
Udostępnij na innych stronach

Jak masz takie napiecie, to na bank walnęła ci jedna cela w aku.

Do wymiany.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2885-problem-z-zapalaniem/page/3/#findComment-333586
Udostępnij na innych stronach

:?:

Po pierwsze- akumulator możesz zamienić na nowy :D

Po drugie- zrób sobie właściwe połączenie klem z elektrodami akumulatora .

 

I WYSTARCZY :shock:

 

A jaki akumulator kupić to macie w instrukcji. Większego nie kupujcie bo się nie nadąży ładować i będziecie kupować prostownik ( zwłaszcza teraz jak na światełkach jeździmy )

A prąd ROZRUCHOWY dobrze jak jest największy ale do osobówki wystarczy ok. 400 A

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2885-problem-z-zapalaniem/page/3/#findComment-333566
Udostępnij na innych stronach

zaznaczam że jestem w tych sprawach laikiem..:wink:

 

Czy to możliwe przy takim stanie aku jak mojego, że rano lub jak silnik ostygnie całkiem to ten zapłon jest jakgdyby dłuższy, cięższy? Rozrusznik kręci dobrze ale muszę dłużej pokręcić a wystarczy że zgaszę auto i odpalę ponownie już zaskakuje dobrze

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2885-problem-z-zapalaniem/page/3/#findComment-333490
Udostępnij na innych stronach

Rozrusznik zabiera najwięcej prądu, ten, który idzie na pompę i cewkę może być już za słaby.Dlatego może pompa dłużej nabija ciśnienie i jest "słaba" iskra.Za drugim kręceniem już jest rozprowadzony olej, już jest ciśnienie paliwa, rozrusznik bierze mniej prądu, może dlatego lepiej pali.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2885-problem-z-zapalaniem/page/3/#findComment-333486
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności