Gość skala007 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Ja miałem problem z płynem też podobny nadmierny ubytki płynu chłodniczego w zbiorniczku. Wcześniejsza właścicielka oddała samochód do mechanika i stwierdził że to głowica. Koszt który był to 2 000 zł. okazało się że uszczelka pękła na wężu łączącym z chłodnica nagrzewnicy koszt naprawy 40 zł (sam naprawiłem)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gerpaw Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 U mnie w corsie też był problem z płynem. Ubywało go dosyć szybko. Odpaliłem auto i dałem corsinie trochę pochodzić. Podniosłem maskę i chwile popatrzyłem i zauważyłem że coś jest mokre. Po bliższym przyjrzeniu się zauważyłem że z pompy wody cieknie płyn. Okazało się po prostu że nie były dokręcone śruby i tyle. Dokręciłem dobrze i po kłopocie. Płynu nie ubywa(Ubywa go tylko w efekcie normalnej eksploatacji). Mam nadzieje że pomogłem. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bladymargot Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Czy jeśli dolewam do kreski, a po jeździe przy zakręconym korku pokazuje o ok. 1 cm mniej, a po odkręceniu korka poziom płynu podnosi się do kreski, to: a) czy tak ma się dziać? To znaczy czy w zbiorniczku wyrównawczym ma być ciśnienie? który "pomiar" mam brać pod uwagę? Ten przy odkręconym korku, więc przy ciśnieniu takim, jak podczas ostatniego dolania płynu, czy ten przy zakręconym korku, a więc że ubyło 1 cm? Dziękuję za cierpliwość http://forum.opel24.com/public/style_emoticons/default/excl.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.