Skocz do zawartości

Błędy w Astrze ii 2000r


Gość daniel7606

Rekomendowane odpowiedzi

Gość daniel7606

Witam

 

Mam pytanie - czy 4 cyfrowe kody usterek dotyczą awarii w momencie gdy pojawi się lampka silnika lub lampka autka z kluczem - czy do obu przypadków kody są inne ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość daniel7606

Witam

 

Odczytałem błędy w mojej Astrze i kody są bardzo dziwne - nie ma ich w tabeli - proszę o pomoc w rozszyfrowaniu - kody to 1122 i 1550.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość asterix27

P1122 Accelerator pedal position (APP) sensor B - circuit malfunction

P1550 Electronic throttle system (ETS) - in emergency mode

 

p.s. zacząłbym od czyszczenia przepustnicy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość daniel7606

OK, a więc zaczne od czyszczenia

 

[ Dodano: Sob Mar 27, 2010 06:38 ]

Odstawiłem niunie do mechanika - czyszcenie przepustnicy - po zdjęciu czyściutka - mechanik mówi igła - po zabawie z komputerkiem sugeruje uszkodzony czujnik położenia gazu

 

[ Dodano: Sob Mar 27, 2010 13:27 ]

Z innego forum - temat podobny - co mam o tym myśleć - czy aby napewno trzeba wymieniać ten czujnik i czemu błąd 1120 ma tutaj inne znaczenie

Po wizycie u mechanika i podlaczeniu do komputera blad P1120 i wymiana czesci zakupionej w serwisie:czujnik polozenia pedalu gazu.Ta lampka pojawiala sie tylko jak samochod byl cieply, nigdy zimny.Po wymianie czesci znowu to samo.Coz to moze byc??

 

P1120 -? Za wysokie napiecie na 1 czujniku pozycji pedalu gazu -? Za niskie napiecie na 1 czujniku pozycji pedalu gazu -? Korelacja czujników 1-2 pozycji pedalu gazu wychodzi, że czujników jest 2szt?... tylko zgaduję, warto byłoby o takie rzeczy pytać na forum opla bo to wykracza poza standardową wiedzę oplowiczów

 

[ Dodano: Sob Mar 27, 2010 13:40 ]

Czy może być rozbieżność pomiędzy kodami usterek w poszczególnych wersjach Astry

 

[ Dodano: Wto Kwi 20, 2010 21:51 ]

Witam ponownie

 

Problem został rozwiązany

 

Uszkodzony był sterownik - ogólnie przegrzany z uszkodzonymi ścieżkami odp. za przepustnice i pedał gazu. Sterownik po naprawie i autko śmiga - błędów jak narazie brak.

 

Teraz mam pytanie - w celu wyeliminowania ponownego przegrzania się sterownika - jak by nie patrzeć znajduje się na bloku silnika - co zrobić ?

 

Może odizolować go jakąś matą z aluminium ?

 

Może ktoś z forum mi podpowie coś sensownego?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności