Gość daniel7606 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Witam Mam pytanie - czy 4 cyfrowe kody usterek dotyczą awarii w momencie gdy pojawi się lampka silnika lub lampka autka z kluczem - czy do obu przypadków kody są inne ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 kazdemu bledowi przypisany jest unikalny 4 cyfrowy kod, jest tylko 1 baza kodow... dla konkretnego modelu...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniel7606 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Witam Odczytałem błędy w mojej Astrze i kody są bardzo dziwne - nie ma ich w tabeli - proszę o pomoc w rozszyfrowaniu - kody to 1122 i 1550.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asterix27 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 A możesz napisać coś więcej o swojej "Astrze II" ? Jaki silnik ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniel7606 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 1.6 16V silnik Z16XE   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asterix27 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 P1122 Accelerator pedal position (APP) sensor B - circuit malfunction P1550 Electronic throttle system (ETS) - in emergency mode p.s. zacząłbym od czyszczenia przepustnicy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniel7606 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Czy pod tą przepustnicą jest uszczelka ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Astra Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Czy pod tą przepustnicą jest uszczelka ? tak. jest uszczelka   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniel7606 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 OK, a więc zaczne od czyszczenia [ Dodano: Sob Mar 27, 2010 06:38 ] Odstawiłem niunie do mechanika - czyszcenie przepustnicy - po zdjęciu czyściutka - mechanik mówi igła - po zabawie z komputerkiem sugeruje uszkodzony czujnik położenia gazu [ Dodano: Sob Mar 27, 2010 13:27 ] Z innego forum - temat podobny - co mam o tym myśleć - czy aby napewno trzeba wymieniać ten czujnik i czemu błąd 1120 ma tutaj inne znaczenie Po wizycie u mechanika i podlaczeniu do komputera blad P1120 i wymiana czesci zakupionej w serwisie:czujnik polozenia pedalu gazu.Ta lampka pojawiala sie tylko jak samochod byl cieply, nigdy zimny.Po wymianie czesci znowu to samo.Coz to moze byc?? P1120 -? Za wysokie napiecie na 1 czujniku pozycji pedalu gazu -? Za niskie napiecie na 1 czujniku pozycji pedalu gazu -? Korelacja czujników 1-2 pozycji pedalu gazu wychodzi, że czujników jest 2szt?... tylko zgaduję, warto byłoby o takie rzeczy pytać na forum opla bo to wykracza poza standardową wiedzę oplowiczów [ Dodano: Sob Mar 27, 2010 13:40 ] Czy może być rozbieżność pomiędzy kodami usterek w poszczególnych wersjach Astry [ Dodano: Wto Kwi 20, 2010 21:51 ] Witam ponownie Problem został rozwiązany Uszkodzony był sterownik - ogólnie przegrzany z uszkodzonymi ścieżkami odp. za przepustnice i pedał gazu. Sterownik po naprawie i autko śmiga - błędów jak narazie brak. Teraz mam pytanie - w celu wyeliminowania ponownego przegrzania się sterownika - jak by nie patrzeć znajduje się na bloku silnika - co zrobić ? Może odizolować go jakąś matą z aluminium ? Może ktoś z forum mi podpowie coś sensownego?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.