Gość Anonymous Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Witam.posiadam astrę H 2006rok 1.6 twinport,pali mi się kontrolka samochód z kluczykiem,w serwisie zdiagnozowali to jako błąd P1113 za niskie napięcie na port[kolektor ssący z czujnikiem]skasowali błąd miało pomóc jeżeli nie,do wymiany kolektor z czujnikiem no i nie pomogło,koszt 2100zł ręce opadają,zauważyłem jedną rzecz,będąc dwa razy na myjni po wyjechaniu kontrolka nie zapaliła się po całodniowej jeździe po wielokrotnym uruchamianiu i gaszeniu auta,i nie wiem co z tym zrobić.Z góry dziękuje za odpowiedzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asterix27 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 A czemu chcesz to w ASO robić ? Zrób to u zwykłego, dobrego mechanika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/#findComment-90869 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek1952 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Witam serdecznie. Sam to sobie zrobisz. Jak otworzysz maskę po lewej stronie ( od Twojej strony) silnika ok. 20 cm od góry masz taką plastykową dźwigienkę , która steruje tą dodatkową przepustnicą w kolektorze dolotowym. Rozruszaj ją. Możesz potraktować WD lub czymś podobnym. Mamy w w pracy sporo tych aut i w żadnym nie wymienialiśmy kolektora. Zauważyłem, że ten błąd potrafi wyskoczyć przy słabym akumulatorze. Może to się wiązać z wolną jazdą po krętych osiedlowych uliczkach z powodu elektrycznego wspomagania kierownicy. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/#findComment-90531 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo6435 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Witam Od jakiegoś czasu mnie też się pojawiał ten błąd ale było coś w tym dziwnego Na zimnym silniku po przejechaniu kilometra włączał się po zagrzaniu wystarczył zgasić i ponownie zapalić lampka gasła po przejechaniu kolejnych 60-70 km znowu się zapalała i sytuacja z zapalanie i gaszeniem znowu się powtażała Wczoraj wymieniałem rozrząd u siebie i poprosiłem o zczytanie błedu przy odbiorze samochodu powiedzieli że komp nie ma błędu Zabrałem samochód i już wracałem kiedy lampka się się zaświeciła więc zawróciłem do serwisu (nie gasiłem żeby błąd nie zniknął) zczytaliśmy błąd p1113 Ale nie o to mi chodzi Witek poradził co z tym fantem zrobić Mam pytanie dotyczące kompa czy jak się pojawia błąd jest on zapisywany i można go zczytać mimo że chech engine się nie świeci czy tylko jak jest podświetlony Czy check engine co jakiś czas przypomina o błędzie nie wykasowany czy nie Jestem totalnym laikiem w tej materi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/#findComment-75595 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asterix27 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Można go odczytać nawet jak check engine się nie świeci, jest on zapisany w pamięci kompa. Gdy błąd jest zapisany w pamięci, check engine będzie o nim przypominał co jakiś czas lub też będzie świecił na stałe. Jeżeli tylko wykasujesz błąd a nie wyeliminujesz jego przyczyny, wkrótce pojawi się ponownie (chyba że jest to usterka która już została usunięta a w pamięci jeszcze pozostał nie wykasowany błąd z nią związany).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/#findComment-75592 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo6435 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Pytam dlatego że w serwisie powiedzieli że błedu nie było dopiero jak zawróciłem po zaświeceniu lamki dało radę zczytać czyli krótko mówiąc komp mimo że błąd może nie występować będzie co jakiś czas przypominał elektryk niew wiem czy się nie zanał czy poprostu okłamał (z tym się trochę pogubiłem) Dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/#findComment-75588 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asterix27 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Trudno powiedzieć. Może go wykasowali przypadkiem (np. odpięli aku jak Ci rozrząd robili) a jak wyjechałeś pojawił się ponownie, czyli świadczy to o tym że usterka nadal występuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/#findComment-75579 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo6435 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 jeszcze jedno ten elektryk powiedział że mogą to być styki do przeczyszczenia albo wymiana czyjnika Czy to taki czujnik http://www.pompapaliwa.pl/?395,czujnik-cisnienia-w-kolektorze-ssacym-map-sensor-opel-astra-g-astra-h-corsa-c-meriva.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/#findComment-75565 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin1180 Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 Witam, jestem tutaj nowy. Użytkuję dwie astry. Jedna benzyna druga diesel. W 1,6 twinport właśnie zapala mi się kontrolka gdy silnik zimny i próbuję zlokalizować dźwigienkę. Proszę o dokładny namiar która to bo nie widzę jej jakoś specjalnie pod klapą. pozdrawiam,Witek1952,   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/#findComment-6046 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek1952 Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 Widocznie ten elektryk nie wie co mówi. Początkowo jak nigdzie nie mogłem znaleźć informacji podmieniałem ten czujnik ale on do napięcia portu nic nie ma. Z błędami też mija się z prawdą. Nawet jak lampka się nie świeci błąd będzie w kompie. Kasuje się dopiero po iluś tam uruchomieniach gdy została usunięta przyczyna. Ilośc uruchomień do skasowania zależy od tego jak ważny był błąd. Dźwigienkę musisz namacać ręką. Jest biała plastykowa i jakieś 15 cm długa. Naciągnij ją i gwałtownie puść i tak kilka razy. Pomaga. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28946-problem-z-astr%C4%85-h-16-twinport/#findComment-6005 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.