Skocz do zawartości

Problem z Z19DTH


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam,

mam problem z moją Vectrą po wymianie paska rozrządu i filtrów powietrza i paliwa, przestała reagować na pedał gazu i pojawiły sia nieregularne obroty az w końcu przestała odpalać. Podłączenie pod kompa wykazało coś z przepustnicą i kolektorem dolotowym który został wyczyszczony wraz z zaworem EGR i już prawie było ok Viki odpaliła pochodziła chwilę ok poczym znów zaczęły sie nieregularne obroty i zgasła. Nie mam już pomysłu co jej jeszcze może dolegać poza filtrem DPF i tu moje pytania czy można zdjąć ten filtr razem z katalizatorem i jeździć bez niego i czy to będzie miało jakiś wpływ na silnik? I drugie pytanie czy można jakoś wyczyścić lub zregenerować ten filtr. Bardzo prosze o pomoc :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam już pomysłu co jej jeszcze może dolegać poza filtrem DPF i tu moje pytania czy można zdjąć ten filtr razem z katalizatorem i jeździć bez niego i czy to będzie miało jakiś wpływ na silnik?

mozna, ale trzeba wylogowac dpfa z komputera...

I drugie pytanie czy można jakoś wyczyścić lub zregenerować ten filtr.

mozna ponoc przeplukac filtr, to czasem pomaga

ale tak jak zbyszek670 napisal - tematow juz od groma, wiec zapraszam do lektury na forum

temat wygasnie za 2 dni...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

No i klops po odkręceniu kolektora wydechowego Vectra odpaliła pochodziła i znowu zdechła. Czy ma ktoś jakiś pomysł co jeszcze jej może dolegać ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Najświeższe wiadomości po rozłączeniu i ponownym podłączeniu wszystkich przewodów Viki zaczęła normalnie odpalać i trzymać równe obroty.... ale podczas jazdy nie ma mocy i nie załącza sie turbo jeździ się jak zwykłym dieslem wąż od turbiny po dodaniu gazu miękki obawiam się padło turbo. Czy ktoś wie gdzie można zregenerować turbo w okolicy Bydgoszczy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jakie błędy sczytałeś z komputera?

Bo jeśli złe ciśnienie w układzie dolotowym powietrza czy coś, co wskazywało by na nieszczelność w układzie powietrza, to przyczyną może być zacięty elektrycznie EGR - tzn taki sworzeń, który zmienia położenie klapek w EGR.

Ja tak miałem. Straszny muł do około 3tyś obr a potem jakoś tam ciągnął. Na forum jest opis jak to zacięcie usunąć.

 

Pozdro.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zbyszek670

Po włożeniu filtra DPF wyskoczył błąd-EGR.Po przeczyszczeniu EGR-u wyskoczył błąd P2279. Proszę o informacje tego błędu.Pzdr.Silnik na wolnych obrotach wchodzi na obroty, przewód do EGR twardnieje znaczy turbo daje a w czasie jazdy wołek niesamowity.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności