Gość secound Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Witam Na początku chciałbym wszystkich serdecznie powitać gdyż jest to mój pierwszy post na forum, które przeglądam nie od dziś Więc tak napisze w czym tkwi mój problem: Posiadam Opla Astrę z 1993 roku z silnikiem 1.4 o oznaczeniu C14NZ, przebieg asterki to ponad 182 tyś. km. Jest instalacja gazowa. Jakiś czas temu pojawił się problem z brakiem mocy i nierówną pracą silnika, wymieniając wszystkie świece pierwszy problem (brak mocy) ustąpił, okazało się, że asterka chodziła na 3 cylindry . Teraz zalazł mi na skórę drugi problem mianowicie nierówna praca silnika, skaczące obroty na biegu jałowym oraz gaśniecie pojazdu. Czynności jakie już wykonałem to: - wymiana silnika krokowego - wyczyszczenie przepustnicy - posprawdzałem także gumowe węże dochodzące do przepustnicy, jeden okazał się być wadliwy wiec go wymieniłem Udało mi się z czytać błąd wyszło mi tak: Kontrolka CE zapaliła się 3 razy przerwa i 5 razy wiec błąd 35 czyli "Zawór regulacji prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód" Oczywiście zapala się kontrolka CE podczas jazdy Jednak nic tu nie pomogło i tu proszę Was o pomoc Czy to możne być spowodowane przez czujnik temperatury cieczy? lub padła sonda lambda? Zaznaczam, ze silnik tak samo skacze na obrotach na gazie jak i na benzynie. Bardzo proszę was o pomoc bo już nie wiem co robić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29037-astra-f-14-problemy-z-obrotami/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Palec, kopułka, moduł zapłonu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29037-astra-f-14-problemy-z-obrotami/#findComment-90045 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość secound Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 ja37 mógłbyś napisać jaśniej bo nie bardzo wiem o co chodzi, zaznaczam że z mechaniką pojazdów mam do czynienia praktycznie od teraz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29037-astra-f-14-problemy-z-obrotami/#findComment-90044 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Zobacz w jakim stanie jest palec i styki w kopułce. Moduł sprawdź za pomocą diody na 14V.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29037-astra-f-14-problemy-z-obrotami/#findComment-90041 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość secound Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Dzięki za pomoc jutro będę patrzyć , a masz może jakieś pomysły co to może być ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29037-astra-f-14-problemy-z-obrotami/#findComment-90039 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Najpierw sprawdź to, co napisałem, zawęzimy krąg podejrzanych. Dodaj do tego sprawdzenie przekaźnika, który odłącza wtrysk, jak jedziesz na gazie. Może padł i gaz ci leci razem z benzyną. Zobacz też, czy wtrysk nie leje, czyli ma lecieć z niego stożkowa mgiełka. Po zgaszeniu silnika patrz, czy nie kapie z niego. Oring na ktrokowym był dobry? Czy na pewno kupiłeś krokowiec od 1,4? Bo 1,6 wygląda tak samo, a ma wiekszy grzybek. Upewnij się z lewym powietrzemi, sprawdzaj najlepiej jakimś samostartem, albo benzyną ze spryskiwacza.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29037-astra-f-14-problemy-z-obrotami/#findComment-90032 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość secound Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Witaj sprawdziłem te palce i styki w kopułce , odłączyłem i wydają się być ok. Oring był w porządku tak samo jak silniczek na pewno do silnika 1.4 resztę rzeczy postaram się sprawdzić jutro, jak nie to pozostaje oddać asterkę do mechanika Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29037-astra-f-14-problemy-z-obrotami/#findComment-90021 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boss pdk Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 może być też taka ewentualność że kupiłes jakiś tani zamiennik(mowa o krokowcu) a taki nie zawsze działa poprawnie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29037-astra-f-14-problemy-z-obrotami/#findComment-89987 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 prosze zmienic tytul na obrazujacy problem a nie to co jest teraz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29037-astra-f-14-problemy-z-obrotami/#findComment-89984 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość secound Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 boss pdk możliwe, że masz rację gdyż na silniczek wydałem dokładnie 27.50 i domniemam, że jest on nie oryginalny. No ale zobaczymy bo już ręce mi opadają , prowizorycznie musiałem podnieść mu obroty żeby nie gasł na tym luzie bo przecież jeździć muszę. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29037-astra-f-14-problemy-z-obrotami/#findComment-89978 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.