Gość MacGyver Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Witam Ostatnio wszystkie znaki na niebie i ziemi mówią mi, że w moim dieselku jest za późny kąt wtrysku: nie odpala od strzała nawet jak jest ciepło, słabo wkreca sie na obroty, Vmax 140km/h, wydaje mi sie że nie klekocze za głośno(niby zalety, ale w końcu czasem trzeba kogoś przewieźć i ciezko jak słabo sie wkreca..) oraz nie dogrzewa sie do 90* (ta sama temperatura co zimą, ok. 80* nawet jak go pogonie) Czytałem troche o przestawianiu pompy o milimetry, ale chyba cieżko bedzie moją przesuwać, wiec zajrzałem do rozrządu, bo na kole też sie niby obraca. Rozumiem, że pompe ustawia sie zegarem i u mechanika, ale myśle że tyle precyzji jestem w stanie zachować, po zaznaczeniu pozycji wyjściowej. Gdybym miał troche kasy na zbyciu to żaden problem, ale narazie cieżko, wiec w wolnym czasie jestem w stanie troche pogrzebac Kilka pytań: Pasek obraca sie w kierunku wskazówek zegara, wiec podejrzewam, że pompa musi byc przesunięta także w prawo o te setne milimetra. Czy jak odkręce te 3 śruby na kole pompy to będzie możliwe obracanie korony z wcięciami na pasek względem wewnętrznej częsci koła? Podejrzewam, ze o to właśnie chodzi, ale nie chce na siłe tego zepsuć, wiec prosze o porady. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29102-ma%C5%82a-regulacja-k%C4%85ta-wtrysku/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Tak. Luzujesz te trzy sruby ale tak naprawde lekko. Potem zakladasz klucz na ta srube centralna i jakims innym kluczem plaskim czy srubokretem lekko pukasz w ten klucz zalozony. Przykrecasz sruby i sprawdzasz jak pali ewentualnie sprawdzasz kąt na kompie. Przestawienie o jeden zabek to grubo poza zakresem i mozna nawet rzec ze auto nie odpali albo bedziesz krecil dlugo, bardzo dlugo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29102-ma%C5%82a-regulacja-k%C4%85ta-wtrysku/#findComment-89487 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacGyver Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Dziekuje za odpowiedź o to mi chodziło Z tym ząbkiem to już czytałem, wiec mam zamiar regulowac w zakresie milimetrów. Już luzowałem śruby, ale wolałem spokojnie podejśc do sprawy, bo w końcu auto sie czasem przydaje, jutro popróbuje Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29102-ma%C5%82a-regulacja-k%C4%85ta-wtrysku/#findComment-89485 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 witam mam podobne objawy co opisał kolega.czy tak samo jak w opisie mogę poeksperymentowac przy silniku opla td z 96r 68KM?? [ Dodano: Pią Mar 26, 2010 21:58 ] tak przy okazji mam pytanie.niezależnie od temp,czy zimno czy ciepło jak odpale silnik to przez jakieś dziesięć sekund prawie nie reaguje na gaz np jakbym chciał zapalić i od razu ruszyć energicznie to zazwyczaj zgaśnie.poprosze o sugestie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29102-ma%C5%82a-regulacja-k%C4%85ta-wtrysku/#findComment-89434 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacGyver Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Jak narazie przesunąłem pompe o milimetr w kierunku wskazówek zegara. Na początku zauwazyłem lekką zmiane pracy silnika, lecz nie miałem dzisiaj czasu przejechac sie szybciej żeby sprawdzić osiągi. Myśle, że to mogło byc nawet mało z tego powodu, że silnik po kupnie auta głośno chodził(przyczyną był luźny plastikowy element filtra powietrza poruszany cyklicznie powietrzem na wyższych obrotach) podejrzewam, że ludzie od których kupiłem asterke mogli gdzieś kombinowac z opóźnianiem wtrysku nawet do skrajności żeby go spróbować wyciszać. W gre wchodzi metoda prób i błędów, myśle że jak będzie już mocno wczesny to będzie słychać a takiego tez nie zostawie w skrajności. Narazie tyle Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29102-ma%C5%82a-regulacja-k%C4%85ta-wtrysku/#findComment-89216 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.