Gość tomek998 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Witam wszystkich i mam pytanie, czy ktoś może czyścił przepływomierz w Sintrze 2.2 td? Słyszałem i czytałem w internecie, że taki zabieg może poprawić jazdę samochodem tzn. pojazd lepiej przyspiesza. Jeśli ktoś to robił to proszę o poradę jak się za to zabrać, jaki preparat zastosować i inne uwagi. Z góry dzekuję za odpowiedź. Pozdrawiam Tomek998.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29180-sintra-czyszczenie-przep%C5%82ywomierza/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Witam. W tym temacie masz wszystko na temat przepływomierza takiego jak zamotowany w Sintrze z dodatkami. Tu : http://www.bmw.pun.pl/viewtopic.php?id=139 Pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29180-sintra-czyszczenie-przep%C5%82ywomierza/#findComment-88704 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek998 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Dzieki narazie spróbóje wyczyścić jak to nic nie pomoże to wywierce otoworek. Pozdrawim.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29180-sintra-czyszczenie-przep%C5%82ywomierza/#findComment-88595 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bodzio012 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Czyściłem ze 20 przepływomierzy z 2.0 DTi, bez skutku, jest preparat do czyszczenia tarcz hamulcowych, ale to pomaga w niektórych vw-owskich przepływomierzach, w oplu jeszcze nie słyszałem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29180-sintra-czyszczenie-przep%C5%82ywomierza/#findComment-88350 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Witam, podpinam się pod temat, bo moja Sintra też coś szwankuje chyba na przepływce. Od miesiąca zauważyłem brak przyrostu mocy po przekroczeniu 2500 obrotów co wcześniej było wyrażnie odczuwalne / załączenie turbiny/. Mój typ padł na Egr, więc przeczyściłem co zresztą robię co pół roku ale nadal nic. No więc następny typ to przepływomierz. Pierwszy kupiony z firmy Gpi / taka podróbka/ założony i autko pali do strzału lecz po dodaniu lekko gazu dusi silnik i dymi. No to stwierdziłem że podróba jest walnięta i oddałem. Następna przepływka oczywiście dobrze dobrana po numerach z firmy Magneti Marelii i dokładnie to samo, dusi auto na lekkim gazie i dymi. No to do trzech razy sztuka, oddałem i zabrałem IC Cars też podróba i zadziałał ! Autko paliło od razu i czuć było doładowanie z turbiny, lecz po dwóch tygodniach znowu mocy ubyło. Znowu nie czuć doładowania po 2500 obrotów i taka jakaś mulast jest Sintra. Jedno mnie ciekawi, czy to jednak dalej wina przepływki czy coś innego nawala. Jest taki dziwny objaw, jak zapalam auto to do razu pali ale po około 2-3 minutach słychać z silnika dziwny trzask jakby coś się zamknęło i wyraźnie przymula silnik. Auto jedzie ale nie wchodzi na obroty tak ochoczo jak wcześniej. Może to jest przyczyna mulastego silnika a może to ta paskudna przepływka. Gdzieś przeczytałem że ktoś walczył już z podobnym problemem i coś czyścił uśilnie więc może i ja spróbuję bo np. EGR to syfu zawsze ma wiele i nagaru. Poradźcie koledzy a może jednak nawierce przepływkę tylko gdzie ten otwór zrobić i jak duży ? Proszę tylko piszcie prostym językiem abym odnalazł to co trzeba i przeczyścił co należy. Pozdrawiam właściciel "Balerona" z Bielska-Białej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29180-sintra-czyszczenie-przep%C5%82ywomierza/#findComment-87658 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Witam. A dużo masz oleju jak wymontujesz zawór EGR? To dymienie to zadużo oleju w komorze spalania. Albo olej dostaje się z odmy do turbiny lub turbina puszcza olej. A może pompa vaku niedaje podciśnienia i turbina niewłącza się w odpowiednim momencie? Może wężyki podciśnienia są nieszczelne? Druga przepływka niemoże się zachowywać dokładnie tak samo jak pierwsza! Pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29180-sintra-czyszczenie-przep%C5%82ywomierza/#findComment-87634 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 No w Egr to raczej nagar nie olej ale wcześniej zauważyłem w jednej świecy trochę oleju. Wężyki oczywiście sprawdzę. A czy na komputerze coś wykryje ? Może to ułatwi robotę. Pozdro. [ Dodano: Pią Kwi 02, 2010 22:56 ] O kurcze, właśnie doczytałem się że przy problemie z pompą Vakum jest jakiś objaw przy hamulcach a właśnie od pewnego czasu zaobserwowałem że mam twardy pedał po przekręceniu stacyjki na zgaszonym silniku a wcześniej tego nie było. Tak się stało po regeneracji pompy wtryskowej na skutek walnięcia modułu sterowania wtryskami w grudniu. Czy ten problem z hamulcami może wskazywać że to Vakum? czy jednak komputer wszystko wyjaśni? pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29180-sintra-czyszczenie-przep%C5%82ywomierza/#findComment-87627 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość t0mall Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Witam. W tym temacie masz wszystko na temat przepływomierza takiego jak zamotowany w Sintrze z dodatkami. Tu : http://www.bmw.pun.pl/viewtopic.php?id=139 Pozdr. Tutaj jest jeszcze jeden temacik o dziurce i fotki: http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=37126 A tutaj fotki od kolegi z forum BMW z pierwszego linku: PS: Ja u siebie wywierciłem otworek (4mm). Różnica jest wyczówalna. Szybciej przyspiesza podczas ruszania. Przy wyprzedzaniu też jest dużo lepiej nawet na 5 biegu. Co do spalania to napewno jest trochę wyższe przy jeżdzie w mieście. Na trasie różnica jest minimalna. Jeśli ktoś będzie to robił to radzę uważać bo można łatwo uszkodzić przepływkę. Jak wiertło przejdzie przez plastik i wpadnie głębiej to uszkodzi blaszkę która tam jest. Dlatego róbcie to z wyczuciem.Pomalutku. Wiertło nie większe niż 4mm. Otworek musi być w miejscu widocznym na zdjęciach aby wypadł dokładnie przed blaszką. Ja tak mam i nic się nie dzieje nawet przy 150 km/h. Przy większym otworze mogą być problemy i zacznie włączać sie Check Engine. Ogólnie mogę z czystym sumieniem polecić ten sposób.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29180-sintra-czyszczenie-przep%C5%82ywomierza/#findComment-84406 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinz22 Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 a jak się dostać do wkładu przepływomierza? Chodzi o to że jest przykręcony śrubami podobnymi do torxa ale z bolcem w środku i nie bardzo wiem czym to odkręcic   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29180-sintra-czyszczenie-przep%C5%82ywomierza/#findComment-2652 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość t0mall Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Można bez problemu kupić takie torxy z otworkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29180-sintra-czyszczenie-przep%C5%82ywomierza/#findComment-2641 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.