Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam serdecznie. Mam ostatnio kłopoty ze swoim ulubieńcem. Kadecik z silnikiem 1.4 1991r.

z gazikiem. Problem dotyczy przejścia z niskich obrotów na wyższe, strzela w przepustnicę. Problem zaistniał w momencie zmiany pogody na cieplejszą i wilgotną. Wspomnę że w zeszłym roku na wiosnę oraz na jesień miałem podobne kłopoty. Kopułka ok, przewody ok, ustawienie zapłonu nie przestawiło się. Natomiast nie jestem pewien czy za przyspieszenie obrotów odpowiada jakiś moduł w aparacie zapłonowym???. Nie potrafię tego sprawdzić. Proszę o pomoc. Dodam jeszcze że objawy są silniejsze podczas jazdy niż na postoju przy nie obciążonym silniku. Jaki wpływ na przyspieszanie zapłonu ma tzw. map-sensor, czy ten map sensor trzeba czyścić? Mój silnik na wolnych obrotach pracuje równo na max także jest ok problem jest w momencie przechodzenia z wolnych na wyższe.

 

Wstawiłem rodzaj silnika/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/29287-strza%C5%82y-w-filtr-powietrza/
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności