Gość zachay Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Witam Walcze już rok z P0400, chciałem już nawet wymienić EGR (po przeczyszczeniu nic nie pomogło), na szczęscie znalazlem dobrego mechanika, który po diagnostyce wakuometrem stwierdził, ze vacum pompa daje za małe podciśnienie, dodatkowo we wszystkich przewodach jest olej. Obiawy - check na biegu jałowym i straszny muł. Postanowiłem zadziałeć zgodnie ze schematem: 1. zamowilem nową pompe vacum (stara pluje olejem) - pyt. wymieniac pompe? czy rozebrac i wymienic uszczelke) 2. chce zamówić nowe przewody podciśnienia (takie jak tutaj http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=357 pytanie jaka grubość? 3mm? 4mm?) 3. wiem ze zawalony jest zawór (regulator) turbiny olejem i zapewne elektrozawory do egr, turbo etc. stad moje pytanie: jak wyczyscic elektrozawory? nie chce ich wymieniac bo to za duzy koszt, a boje sie ze jak wymienie vacum i przewody to ten olej znowu mi wszystko zasyfi. czy moze jednak to w niczym nie przeszkadza? moze nie ma sensu kupowac tez regulatora do turbiny nowego? zapewne mase osob juz to robilo? jakie byly rezultaty?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29418-czyszczenie-uk%C5%82adu-podci%C5%9Bnienia-astra-g-20-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 jak znam zycie w tym aucie z tym silnikiem to po tych zabiegach nic sie nie zmieni,ten typ tak ma niestety oczywiscie jak ma juz swoje kilka lat Usunąłem zbędny cytat. Kacper.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29418-czyszczenie-uk%C5%82adu-podci%C5%9Bnienia-astra-g-20-dti/#findComment-86771 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zachay Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 dlaczego ma nic sie nie zmienic? gdzie czytam to problemem ze spadkiem mocy jest wlasnie za niskie podcisnienie generowane przez vacum pompe. mechanik u ktorego bylem tez poradzil mi wymiane lub regeneracje pompy, kwestia tylko usuniecia oleju we wszystkich przewodach. pytanie jak to najsprawniej zrobic.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29418-czyszczenie-uk%C5%82adu-podci%C5%9Bnienia-astra-g-20-dti/#findComment-86763 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Zaworki możesz przeczyścić środkiem do zacisków lub czyszczenia gaźników (w spreju) a następnie przedmuchać aby usunąć resztki ze środka. Zapoznaj się z tym a na pewno znajdziesz wiele odpowiedzi na swoje pytania. http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/66643-przewody-wezyki-podcisnienia-diesel-wymiana/ http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/38841-wymiana-pompy-prozniowej/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29418-czyszczenie-uk%C5%82adu-podci%C5%9Bnienia-astra-g-20-dti/#findComment-86732 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Ja jeszcze polecam zalozyc taki zbiorniczek jak w autach drupy vag. Jest to tzw akumulator podcisnienia. Pompa vak ni emusi sie tak meczyc no i pozaz tym przy mniejszych obrotach mamy zapas podcisnienia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29418-czyszczenie-uk%C5%82adu-podci%C5%9Bnienia-astra-g-20-dti/#findComment-86729 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarek69z Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 wymień serwo masz nie szczelne   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29418-czyszczenie-uk%C5%82adu-podci%C5%9Bnienia-astra-g-20-dti/#findComment-86708 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 wymień serwo masz nie szczelne Przecież kolega Zachay wyraźnie pisze że ma padniętą waku pompę, na szczęscie znalazlem dobrego mechanika, który po diagnostyce wakuometrem stwierdził, ze vacum pompa daje za małe podciśnienie, dodatkowo we wszystkich przewodach jest olej w tym przypadku wspomaganie hamulców też będzie słabe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29418-czyszczenie-uk%C5%82adu-podci%C5%9Bnienia-astra-g-20-dti/#findComment-86691 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zachay Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 potwierdzam, wspomaganie hamowania jest na nizszym poziomie niz jeszcze rok temu. pedal ogolnie twardy. pompa vac ewidentnie w smietnik   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29418-czyszczenie-uk%C5%82adu-podci%C5%9Bnienia-astra-g-20-dti/#findComment-86605 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 piszac ze nic sie nie zmieni, biore pod uwage wiekszosc osob ktore mialy problem z muleniem auta, tez powymienialy rozne rzeczy i nic to nie dalo,ale skoro mechanik powiedzial CI ze vacum pompa daje niskie cisnienie to zaloz nowa i napisz czy dalo to jakis rezultat, Usunąłem zbędny cytat. Kacper.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29418-czyszczenie-uk%C5%82adu-podci%C5%9Bnienia-astra-g-20-dti/#findComment-86271 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zachay Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Kupilem w koncu nową pompe vac. Po rozebraniu starej okazalo sie ze jest powyszerbiana w środku, pozadzierana, tak jakby jakiś kawałek metalu został w środku zmielony etc. Ogolnie nie dziwie sie ze nie dawala ona odpowiedniego podcisnienia. Samochod zdecydowanie ozył, mimo ze przewody podciśnienia jedynie przedmuchalem sprezonym powietrzem (byl w nich cofajacy sie olej z uszkodzonego vac). Problem z zapalajaca sie kontrolka i trybem awaryjnym zniknal na 1 dzien po calych zabiegach przejechalem okolo 100km i nic sie nie dzialo. Na drugi dzien odpalilem samochod i kontrolka zapalona byla od poczatku i przez cala trase nie zgasla! Ale o dziwo - palila sie kontrolka check ale tryb awaryjny jakby sie nie wlaczyl - auto mialo kopa przez caly czas. Dzisiaj pozamienialem elektrozawory miejscami. jest jeszcze lepiej i kontolka wogole sie nie zapala. mysle ze jeszcze wymienie przewody podcisnienia wszystkie na nowe i bedzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29418-czyszczenie-uk%C5%82adu-podci%C5%9Bnienia-astra-g-20-dti/#findComment-83380 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.