Skocz do zawartości

Kod błędu 0571, co moze oznaczać?


Gość Pawel1924

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dziś stojąc długo w korku zapaliła się kontrolka silnika, niepokojących objawów zero.

 

Po zatrzymaniu się i z czytaniu kodu błędów (metoda gazu i hamulca), kontrolka migała kolejno :

 

10 5 7 1

 

czyli kod błędu P 0571.

 

Po ponownym odpaleniu kontrolka nie zapaliła się i przez całą dalszą drogę nie zapaliła.

 

Ale jednak z jakiegoś powodu się ten raz zapaliła.

 

Jak by ktoś mógł mi to sprawdzić, byłbym bardzo wdzięczny:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie przestawianie cyfr to dysleksja, przejdę się jutro do poradni.

Może to się do czegoś przyda http://autowaw.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=77&Itemid=52

http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/printview.php?t=1534&start=0

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm...

 

ojj...:)

 

Przepraszam za błąd, sprawdziłem ponownie i faktycznie jest 0571.

 

Czyli coś ze światłami stopu???

 

Sprawdzałem je i działają.

 

Czekać teraz aż błąd zniknie? lub zapali się ponownie kontrolka?

 

{hadzii123 - czy te kody co podałeś w linkach są do mojej astry?}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cofnij się do mojego pierwszego postu i popatrz na stronę 3.

Tu masz ładnie opisane kody OBDII http://forum.opel24.com/kody-bledow-czyli-wstretna-zolta-kontrolka-silnika-vt41827.htm

A tu masz opisane co to jest OBDII http://www.umserwis.fora.pl/elektrotechnika,3/diagnostyka-opis-dzialania-i-zlacze-diagnostyczne-obdii,36.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odp.

 

Ale nadal nie wiem czy mam to na razie zostawić czy coś robić?

 

Teraz mam pytanie odnośnie tego (znalazłem to w linku od Ciebie).

 

Kasowanie kodów usterek, czyli RESET ECU.

 

Odłączyć ujemny biegun akumulatora na okres co najmniej 30 minut a następnie ponownie go podłączyć. Metoda ta posiada jednak wady. Odłącznie akumulatora powoduje utratę wszystkich wartości adaptacyjnych. Ponowna „nauka” wartości adaptacyjnych wymaga uruchomienia zimnego silnika oraz jazdy z różnymi prędkościami przez około 20 – 30 minut. Silnik należy też pozostawić na biegu jałowym przez około 10 minut a najlepiej do chwili włączenia elektrowentylatora na chłodnicy. Potem w różnych warunkach pracy (jazda miejska w zróżnicowanym stylu - i dynamiczna i spokojna). Lepiej kasować kody za pomocą czytnika kodów usterek.

Co jeżeli po resecie nie wykona się czynności wyżej opisanych?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem, w pierwszym linku masz kody błędów OPEL TECH2 (zakładka porady motoryzacyjne).

 

[ Dodano: Wto Kwi 13, 2010 23:58 ]

Jak się nie mylę to ECU będzie miało ustawienia fabryczne, a jak się mylę to koledzy z forum poprawią mnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra to mam błąd taki :

 

P0571

-? Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego systemu hamulcowego

-? Przerwany obwód włącznika hamulców

 

To w końcu nie chodzi o światła stopu?

 

Tylko o sam hamulec? Mam się obawiać? Że jak jutro będę jechał to hamulec może nie zadziałać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności