Gość Magik35 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Witam Próbując doszukać przyczyny mojego nie działającego, a właściwie źle działającego wskaźnika temperatury zajrzałem sobie pod silnik. Przyczyny usterki nie znalazłem ale zalazłem coś dziwnego i nie mam pojęcia co to jest. A mianowicie z tyłu silnika czyli od strony przegrody jest taka wtyczka która wpięta jest do takiego prostokątnego płaskiego plastiku wymiar ok 2cm x4cm grubości ok 0,5 cm z którego odchodzi prostopadle długości ok 2cm coś ala stożek taki na który naciąga się jakiś wężyk czy coś w tym stylu. Tylko jak się tam rozejrzałem to nie widziałem żadnego wężyka który mógłby się od tego odczepić. Dodam że na tym prostokątnym plastiku jest napis Delco Electronic. Co to może być? Kolejne pytanie to od alternatora odchodzi taki wężyk jakby od podciśnienia. U mnie on spadł, założyłem go ale jest dość luźny. Do czego on służy i czy istotne jest by był mocno osadzony ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29730-co-to-jest-i-co-to-za-w%C4%99%C5%BCyk-od-alternatora/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 od strony przegrody jest taka wtyczka która wpięta jest do takiego prostokątnego... zrób dobrą fotkę ... bo opis jest tragiczny ... od alternatora odchodzi taki wężyk jakby od podciśnienia... co by tam robił wężyk albo to jest kabel albo ... fotka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29730-co-to-jest-i-co-to-za-w%C4%99%C5%BCyk-od-alternatora/#findComment-83902 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sledzik1102 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 wtyczka która wpięta jest do takiego prostokątnego płaskiego plastiku wymiar ok 2cm x4cm grubości ok 0,5 cm z którego odchodzi prostopadle długości ok 2cm coś ala stożek taki na który naciąga się jakiś wężykprawdopodobnie jest to czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAP SENSORczy wygląda to tak jak w linku poniżej?? http://www.pompapaliwa.pl/?405,czujnik-cisnienia-w-kolektorze-ssacym-map-sensor-opel-astra-g-corsa-c-meriva-1.7di-1.7dti od alternatora odchodzi taki wężyk jakby od podciśnienia. U mnie on spadł, założyłem go ale jest dość luźny.prawdopodobnie jest to wężyk który powinien byc połączony z tym czyjnikiem o który pytałeś a nie z alternatorem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29730-co-to-jest-i-co-to-za-w%C4%99%C5%BCyk-od-alternatora/#findComment-83897 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Magik35 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 śledzik diagnoza pierwsza w 100% trafna tak to właśnie wygląda. Czy to ma być gdzieś wpięte ? jakiś wężyk trzeba pod to podpiąć? wygląda to dokładnie tak. Co tam trzeba podpiąć zdjecie Co do drugiego to poszperałem głąbiej na forum i wynika że jest to wężyk podciśnienia tylko nie od alternatora a od pompy vacum która jest przyczepiona do alternatora.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29730-co-to-jest-i-co-to-za-w%C4%99%C5%BCyk-od-alternatora/#findComment-83868 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 1. Ten czujnik to czujnik cisnienia atmosferycznego tzw. :baro sensor. Nie jest do niczego podpiety, powinien byc zamocowany do wspornika obok modułu sterowania pompy paliwa. Do plastikowej końcówki nie podłącza sie żadnego wężyka. 2. Pompa podciśnieniowa jest zintegrowana z alternatorem. Do końcówki pompy powinien być podłączony cienki przewód podciśnieniowy. Jeśli spada po założeniu proponuję odciąć kawałek i założyć na nowo. Powinno pomóc. Chętnie pomoge rozwiązać problemy z silnikami 1.7 po roku produkcji 1999 produkowanymi w fabryce w Tychach. Od 1999 roku silnik isuzu 1.7 są produkowane wyłacznie w Polsce !! Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29730-co-to-jest-i-co-to-za-w%C4%99%C5%BCyk-od-alternatora/#findComment-82021 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Magik35 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Dzięki winter77 za pomoc, a już myślałem że coś tam urwanego jest Zrobiłem tak jak radziłeś, skróciłem ten wężyk od pompy vacum o centymetr i teraz trzyma się dobrze. Może pomożesz mi rozwiązać inny problem o którym już trochę pisałem. Mianowicie po odpaleniu silnika pali mi się check, jak się silnik trochę rozgrzeje to gaśnie. Błąd to P0380 - jedna świeca żarowa próbnikiem nie świeciła więc ją wymieniłem ale objaw nie ustąpił i po skasowaniu błędu znów on wyskakuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29730-co-to-jest-i-co-to-za-w%C4%99%C5%BCyk-od-alternatora/#findComment-80855 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawel1924 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Hej, wydaje mi się że to to.... P0380 -? Za wysokie napiecie w Urzadzeniu nagrzewania wstepnego -? Za niskie napiecie Urzadzenia nagrzewania wstepnego -? Błąd ogólny urządzenia nagrzewania wstępnego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29730-co-to-jest-i-co-to-za-w%C4%99%C5%BCyk-od-alternatora/#findComment-80843 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Magik35 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Paweł ja wie co to za błąd, koledzy wcześniej powiedzieli mi bym sprawdził świece więc to zrobiłem, jedna była walnięta to ją wymieniłem ale błąd dalej wyskakuje i stąd moje pytanie co dalej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29730-co-to-jest-i-co-to-za-w%C4%99%C5%BCyk-od-alternatora/#findComment-80842 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Wiesz co, tak naprawde to do końca nie jesteś w stanie sprawdzic świec żarowych samym miernikiem. Jeśli chcesz poznac moje prywatne zdanie to ja bym wymienil wszystkie cztery. W takim układzie zawsze pada najsłabszy element- wymienisz jedna, padnie druga, potem trzecia. Zrobisz oczywiście jak uwazasz to tylko moja sugestia. Jeśli chodzi o demontaż to tylko na zimnym silniku i bardzo ostrożnie. Jeśli poczujesz opór, wróć pół obrotu i potem znów w lewo (podobnie jak przy gwintowaniu) itd. Niestety gwinty w głowicy są dość słabe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29730-co-to-jest-i-co-to-za-w%C4%99%C5%BCyk-od-alternatora/#findComment-80840 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 A co powiesz na to ze zakupilem 4 swieczki boscha do polówki żony. Byly dwie przepalone oryginalne swieczki wiec wkrecilem tylko dwie boscha nowe i po niedlugim czasie polecialy te nowe. Wymienilem na te pozostale dwie i znowy poleciala jedna wiec wkrecilem jeszcze inna swieczke co mialem jeszcze(jak ojciec mial kadetta)- uzywka ale sprawna. Narazie jakos sie trzymaja. Ogólnie zawiodlem sie na boschu. Jak cos to bede polecal beru. Co do tego ze miernikiem nie idzie sprawdzic swieczek albo metoda na kabelek to jakos przewinelo mi sie przez łapki tyle tych swieczke i nie mialem jeszcze takiego przypadku by pod miernikiem pokazywalo ze okej a pod pradem nie grzala. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29730-co-to-jest-i-co-to-za-w%C4%99%C5%BCyk-od-alternatora/#findComment-80669 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.